Fijne vakantie Elle.
Geniet ervan!!!
@Elle wrote:
Meiden, ik ga morgen voor 2 weekjes op vakantie. Twee KoK-loze weken; ik kom snel weer kijken als ik terug ben.
Fijne vakantie :dance:
@ Klaproos: Fijn dat je baan zo goed bevalt! En dat het salaris goed uitvalt is ook wel lekker meegenomen. Bij mij valt dat helaas een beetje tegen, maar goed, ik heb in iedergeval wat…
@ Elle, een hele fijne vakantie gewenst!!! En niet teveel afkicken hoor, we verwachten wel een update van je als je thuis bent;)
@sabje373 wrote:
@ Elle, een hele fijne vakantie gewenst!!! En niet teveel afkicken hoor, we verwachten wel een update van je als je thuis bent;)
Bedankt, en alle andere meiden ook. Met dat niet afkicken komt wel goed hoor, ik zal jullie missen. Tot over 2 weken! :-*
elle fijne vakantie
ik snap er niks van hoor heb al de hele week rekbaar slijm gister en eergister erg veel. Maar elke keer negatieve ovulatie test. Vanochtend weer negatief maar rekbaar slijm is ook weg :think: :think:
ff snel tussendoor, ik mag van het lijstje af
zie banner :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
off to make pancakes
Jahaa :inlove: , ik dacht dat we dat hier al wisten?? Zie je bij de april 2010mama’s :mrgreen:
hhah jaah I know mede stopper mede 9maand mama :d
super he :inlove:
we waren er even holder de bolder van , ronde 1 al gewoon raak :shock:
is bijde jammer en leuk, omdat wij de eerste 3 maand geen sex meer moegen hebben :s. maar goed, daarna maar weer inhalen
@Formally known as Vuegje wrote:
hhah jaah I know mede stopper mede 9maand mama :d
super he :inlove:
is bijde jammer en leuk, omdat wij de eerste 3 maand geen sex meer moegen hebben :s. maar goed, daarna maar weer inhalen
Pardon?? eerste 3 maanden niet? Waarom niet??
Inderdaad gaaf dat we mede stoppers en mede 9maand mama’s zijn
te veel miskramen gehad in eht verleden, neem nu progesteroon om de baarboeder rustig te houden. en tja… het is gewoon omdat ze niet weten of het wel of niet invloed gaat hebben is de regel hier … ff wachten
Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.
Oh! Ik dacht dat het in het algemeen bedoeld werd :mrgreen: Ik schrok al :shock: want dat had ik nog nooit gehoord.
Heb trouwens geen eens zin gehad sinds de bevruchting :oops: Zou dat normaal zijn? Arme vriend…
Maak je maar geen zorgen Klaproos, ik had toen ik zwanger was ook geen zin in seks.
Het schijnt dat je na de 3e maand weer meer zin krijgt
Oh oke Ik kan het namelijk van mn eerste niet meer herinneren :think:
Vleugje: GEFELICITEERD!!
En dat al in de eerste ronde, super!!
Er zijn wel steeds minder rammelaars… meggie niet meer, klaproos niet meer en nu vleugje ook al niet meer… Maar het is leuk en jullie van harte gegund meiden!!!
vuegje volgens mij had ik je al ergens gefeliciteerd??
Uhhh bij deze dan
GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat is het rustig hier :think:
he dames
ik moet volgende week dinsdag naar de gyn. ik heb verschrikkelijk veel pijn in mijn buik rond het litteken van de keizersnede. EN ik heb nog steeds geen ei gespot dus met die pijn maak ik me toch el zorgen of het allemaal nog wel goed zit
Karin, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt.
Goed dat je een afspraak hebt gemaakt met de gyn.
Ik zit in de wachtweken/dagen, verder weinig te melden
Hallo!
Hier nog een ‘rammelaar’! Alleen gaat dat nog wel ff duren voor we eraan toe gaan geven… Op zijn vroegst april 2011 (zoals we er nu over denken )! Zoooo dat lijkt nog ver weg :shock:
Vuegje, Gefeliciteerd!
:oops: Heb me niet eens eerst ff voorgesteld en gevraagd of ik hier mee mag beppen… :oops:
Ik ben Ankie 28 jaar en woon in Drachten samen met mijn man en kids.
Moeder van 2 prachtige zonen (en 2 :**: ), Tycho 2jr. en Jesse 6 weken.
Al sinds een paar weken ‘voel’ ik (ondanks ik pas ben bevallen) dat dit niet mijn laatste zwangerschap/bevalling was en hoop ik dat er ooit een 3e wondertje bij mag komen!
enneuh… mag ik???