ik hoop nog steeds dat het goed gaat
@Meggie wrote:
@Klaproos wrote:Dank jullie wel! We gaan er zo heen. We weten al van de vorige keer dat het spreekuur zeker een half uur uitloopt.
Irritant is dat hè. Zit je daar weer extra te zenuwen.
Ik ben zo moe maar moet zo toch boodschappen doen. Maar sinds ik zwanger ben voel ik me vaak wat paniekerig en ongeduldig in de supermarkt dus hik er een beetje tegenaan.
Ik weet dat er niks kan gebeuren, hoogstens word ik onpasselijk en val ik flauw maar dood ga ik niet. En toch ben ik gewoon zenuwachtig ervan.
Meer mensen die dit herkennen?
Dat had ik wel heel heel heel erg in mn Pfeiffer periode vorig jaar… Ik dacht dat ik gek werd tussen al die mensen… zo’n vak met verschillende soorten producten :shock: ik overzag het gewoon niet.
Het liep trouwens niet uit vandaag… wel kwam een zusje van lerares van mijn zoon met haar zus dus naar buiten, en dat zusje dus, is de beste vriendin van mijn zusje :shock: PLus!!! dat ik werd doorverwezen naar de gyn waar mijn zus werkt als assistente :wall: die was er vandaag gelukkig niet maar haar collega zei straaaaaaaalend: Mag ik jouw ponsplaatje?? :wall: heb de gyn op het hart gedrukt dat zij mijn zus niks mag vertellen en dat als mijn zus toevallig mijn dossier voorbij ziet schuiven dat het dan jammer is, maar niet omdat tante bep het vertelt. Schijnen ze ook niet te mogen doen…dus… Ben benieuwd welke zus mij als eerste aanspreekt. :eh:
We denken er ook aan, hierom, mijn ouders dit weekend maar in te lichten als we over zijn… jammer, wilden het echt pas doen bij 12 weken, maar door deze complicaties… :think:
Klaproos: Ook hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Dat het goed gaat.
En veel sterkte de komende week, hopelijk kun je wel wat afleiding vinden.
:hug: :hug:
Groetjes Moon.
Klaproos fijn dat je hier weer even verteld hoe het was.
En dat je bij de april-mamma’s weggaat dat snap ik wel hoor. Zeker als 1 mei de uitgerekende datum is. Maar de mei-mamma’s zijn ook wel een leuke club denk ik.
Maar vooralsnog voor jou vooral hopen dat je iedere week weer verder komt zonder bloedingen.
Heb je wel echo foto’s gekregen? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe zij dan kunnen zijn dat het een bloeduitstorting is.
En vooral hoe je kleine uk eruit ziet!
Ik zou het denk ik wel vertellen. Ik heb het ook noodgedwongen gedaan omdat ik zo naar werd op vakantie. En het begrip vond ik toch wel fijn.
Hoe pril ook, het is zo gewenst toch.
Sterkte met de verhuizing dit weekend. Doe rustig aan, delegeer maar lekker
Wat een spanning allemaal weer voor je meid. Pffffff.
Vooral omdat je er zelf niets aan kunt doen.
Ik heb voordat ik de winkel inging trouwens een ijsje gekocht en rustig opgegeten en toen echt het lijstje afgewerkt wat ik nodig had. Werkte zeer goed Ik was ook binnen een uur thuis.
De echo foto’s krijgen jullie zeker nog te zien… Heb er inderdaad al een aantal nu… Alleen die van de vk hoor, de gyn hield ze zelf.
Ik zal ze inscannen als ik er ff zin in heb, wordt hem vanavond niet meer hoor…
Dank je voor je lieve bericht :-*
@Klaproos wrote:
De echo foto’s krijgen jullie zeker nog te zien… Heb er inderdaad al een aantal nu… Alleen die van de vk hoor, de gyn hield ze zelf.
Ik zal ze inscannen als ik er ff zin in heb, wordt hem vanavond niet meer hoor…
Dank je voor je lieve bericht :-*
Hihihi nou ik heb er ook bijna een week over gedaan voordat ik ze inscande hoor. Neem de tijd. Zeker met de verhuizing die eraan komt. Er zijn wel belangrijkere dingen toch
Ik baalde echt dat ik niet terug kon smsen, hopelijk blijft dat niet zo…
Ben zo blij dat je toch een kloppend hartje hebt gezien, dat wilde ik nog even zeggen.
Ik vind het best wel bijzonder dat je in zo’n korte tijd al zo gehecht kan zijn aan de uk in je buik. Ik voel me niet echt zwanger maar het idee dat het mis zou kunnen gaan vind ik echt vreselijk.
Al is het nog zo klein, je koestert het toch al, toch?!
@Klaproos wrote:
Ik kon er ook helemaal niks aan doen om een evt miskraam te voorkomen, rust had geen zin. Gewoon afwachten wat mijn lichaam gaat doen, gaat ie genezen of opruimen…
Dus we blijven leven in spanning.
Wat houdt opruimen in dan? Miskraam? :shock: Jezus, houdt het bij jou ook nooit op? :x Laat je lichaam jouw met rust en gewoon zn werk doen en een gezonde kind op de wereld zetten :thumbup: Nee maar ff serieus, het gaat genezen :mrgreen: maar ik blijf voor je duimen!!
Maar ben vooral blij dat je in ieder geval na vandaag een teken van leven hebt gezien oa kloppend hartje en bewegingen… Maar het mag niet stoppen :twisted: :x
Lieve Klaproos,
Fijn dat je een hartje en een bewegend wurmpie hebt gezien! Dat stemt hoopvol… Ik blijf voor je hopen dat het allemaal toch goed blijkt te zijn
Zettum op met de verhuizing en doe rustig aan! Mocht het toch slecht aflopen, dan moet je jezelf niets kunnen verwijten!! :naughty:
:-*
Trouwens, kom net thuis van een gezellig avondje met vriendinnen en vriendlief vertelt me dat we een mama egel met 4 baby’s in de tuin hebben! Net even wezen kijken met de zaklamp en heb 2 mini-egeltjes gezien :inlove: Zo mooi!
@Noor82 wrote:
Trouwens, kom net thuis van een gezellig avondje met vriendinnen en vriendlief vertelt me dat we een mama egel met 4 baby’s in de tuin hebben! Net even wezen kijken met de zaklamp en heb 2 mini-egeltjes gezien :inlove: Zo mooi!
Agosssss :mrgreen: Wat schattig :inlove:
Klaproos, Wat fijn dat jullie een mooi kindje (in wording) met een kloppend hartje hebben gezien!
Die bloeduitstorting, is dat een hematoom? Ik heb bij de oktoberstoppers 2008 ook 2 meiden gehad die een hematoom hadden bij het vruchtje/embryotje en die is (goddank) bij beide dames door het lichaam opgenomen/opgelost. Ik hoop zo dat het ook bij jou het geval zal zijn!
Noor, wat schattig! :inlove:
Meiden helaas heb ik 1 iemand van het lijstje van zwangeren af moeten halen.
Het blijkt dat Bianca haar kindje is overleden met 10 weken en 1 dag. Dit is vandaag tijdens de echo naar voren gekomen.
Ontzettend verdrietig
Bianca ik vind het echt vreselijk voor jullie en wens je heel veel sterkte met het traject dat je nu in gaat. Sterkte lieve meid! :hug:
Ik las het bij de juli 2008 dreumessen.
oh wat vreselijk voor Bianca :kaars: Heel veel sterkte
KLaproos: wat een spanning bij jullie zeg, op deze manier kun je niet zorgeloos genieten he, ik ga gewoon heel hard duimen en hopen dat die bloeding verdwijnt
Noor: wat schattig die egeltjes :inlove:
Oh Bianca nee :hug: Wat ontzettend verdrietig zeg Och meid, alle, maar dan ook alle sterkte gewenst :hug: :hug: :kaars:
@ Memmie; ze had het inderdaad over een hematoom, maar dat wist ze niet zeker… Ik was dat woord vergeten joh…
Maar voor nu ben ik nog knetterzwanger hoor, de misselijkheid en vermoeidheid worden met de dag duidelijk erger! :sick:
@bianca; heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke nieuws.
Voor jou een hele dikke :hug: en voor je kindje een :kaars:
@ Bianca: Sterkte!!
@ klaproos: ik duim voor je!!
bianca :hug: :hug: :hug: :-*
Dank je Sabje; maar mijn gedachten gaan nu even uit naar Bianca… wij hebben nog een kansje dat het goed gaat… bij haar is het zo onverwachts hartstikke mis
Hoe gaat het met je nieuwe baan? Bevalt het?
Bianca, heel veel sterkte toegewenst! :hug: