De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Veugje ook namens mij voorzichtig gefeliciteerd :inlove: :-*

:pray: :pray: :pray: dat alles goed blijft gaan!!

Liefs Angèl trotse mama van ? Damian ? (26-04-2008)

Rondes voor Damian: 20 rondes geduurd

Rondes voor Brusje: 30-28-26

> ... +ovutest
> NOD 3 sept.

@Formally known as Vuegje wrote:

Hier dan toch wat nieuws van onze kant, eerder dan verwacht

hier een voorzichtige april mama. We hebben een positieve test gehad, maar een hele historie van Mk’s en Bbz’s helaas.

Woensdag hebben we een echo om te kijken of het op de goede plaats zit en of alles groeit zoals het moet.

Ik neem nu al een week progesteron (dat is tegen de samentrekkingen van de baarmoeder) dit meot vaginaal , leuk detail Maar zo merk ik wel dat mijn baarmoeder gegroeid is deze week

we wachten nog even af, maar normaal zijn we 22 april uitgerekend.

dus nu 4 weken en 2 dagen zwanger

We gaan vandaag beginnen met vertellen aan de familie, veel eerder als we hadden verwacht, maar mijn emo buien zijn zo extreem en mijn vermoeitheid ook dat we te veel vragen krijgen, daarvoor zeg ik het nu ook al eerder hier als verwacht. Dus dus ook hier op kok, was eigenlijk pas de bedoeling na de 9 weken Maar mijn buik is nu al naar buiten aan het duwwen

Maar het is duimen en hopen dat alles goed gaat het was een hele verassing want het was onze ronde 1 al meteen raak hadden we echt niet verwacht!!

Klaproos!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: ik hoop vor je dat het raak is!!!

Dank je, maar jullie van harte gefeliicteerd!!!

Dank jullie allemaal voor de :pray: :pray: :pray:

Ben vanmorgen ook serieus beroerd geweest, niet dat ik moest spugen, maar dacht echt even dat ik ziek werd… Rond een uur of 1 was het over…

Veugje een voorzichtige gefeliciteerd :dance: :dance:

Babs ik wist het al , maar nog maals GEFELICITEERD Liefje :-*

Wat vinden jullie?

het lijkt een heel licht streepje :smiley:

zou dinsdag of woensdag nog eens testen

We zagen hem allebei meteen… afgelezen na exact 5 minuten. (kv test) maar hij is wel heeeeeeeeeeel licht idd… Heb de test nu weggegooid want hij werd na 10 min steeds donkerder.

We zijn nog heel nuchter en willen idd over een paar dagen nog eens testen.

Maar ik snap nu wel heel goed waarom ik me zo voel. En dan moeten we het nog 3 maanden stil houden :shock: haha!

Ik zie ook een streepje. :pray: :pray: :pray: ik hoop zo voor je dat je zwanger bent :pray: ik gun het jullie echt :-*

Helaas is het zo als je Te vroeg test dat je een streepje ziet maar het dan op de een of andere manier niet innestelt (helaas ervaring mee met KV test en vroeg testen)

Vuegje : ook een voorzichtige felicitatie van mij en ik hoop dat het goed mag blijven gaan :pray: :pray:

Verder ben ik vandaag niet online want ik vier vandaag mijn verjaardag (ben morgen jarig)

Gefeliciteerd jannigje!!

en toch stond er twee dagen geleden helemaal niks… maar ik juich ook nog niet hoor, test over een paar dagen nog een keer… to be sure…

Ook ik zie een heel licht streepje

Ik :pray: dat er ie over een paar dagen uitspringt :thumbup: :thumbdown:

Gisteren met klussen deed het alweer pijn met mijn baarmoeder

(hij hangt dan een stuk lager rond mijn eitje)

dus ga vandaag maar beginnen met ovutesten ipv morgen.

meiden, ik ben weer thuis! komn later (denk morgen) alles terug lezen en reageren! We hebben een leuke week gehad, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben!

Sabje; welkom thuis!! Hopelijk hebben jullie een onwijs fijne vakantie gehad, was ie nog functioneel? :lol:

@sabje373 wrote:

meiden, ik ben weer thuis! komn later (denk morgen) alles terug lezen en reageren! We hebben een leuke week gehad, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben!

Welkom terug :slight_smile:

haha, klaproos, ff hoor: hij was HEEL functioneel :smiley:

Dat was een verwarrende post :eh: :stuck_out_tongue:

@ Klaproos: succes met je eerste werkdag bij je nieuwe baan!!! Heel veel plezier!!

sabje welkom thuis!

hier helemaal doodop en snip verkouden

ben bij mijn moeder blijven slapen want ze wilde nieuwe schoentjes kopen voor tygo voor van de winter :roll:

en smaandags na de kermis in hoorn is er altijd lappendag dus alles mega goedkoop

maar omdat de winkeliers een hele kluif hebben aan het omprijsen van de artikelen doen ze het zaterdag al en kan je dan ook al voor die prijs alles al inslaan

nu heeft tygo evengoed nog best dure schoenen K-Swiss … super soepel en winterwaardig … maar wel even 40 euries … en dat voor zo’n klein schoentje mt 24

nouja het is zinloos om mijn moeder tegen te spreken dus dat doe ik al lang niet meer :mrgreen:

voor de rest vrijdag en zondag over de kermis geweest

zondag avond kwamen Rachel en Lisa van de X-Factor optreden

het podium stond op de hoek van de straat waar mijn zus woont (ze woont in de stad)

dus zodra we de muziek hoorde van het voorprogramma zijn we heen gelopen en het was SUPER!!!

verdorie wat hebben die meiden een stem zeg! geweldig!

en tygo zong mee … LALALOELAAAAA LALALOELAAAAA :inlove:

Beterschapjes Poeizie :hug:

klaproos een voorzichtige gefeliciteerd :dance: :dance: ovver paar dagen vast een erg duidelijke streep

wij hebbne besloten geen doompjes meer te gebruiken , we zien wel wanneer het raak is, wel hou ik mijn cyclus bij