Hier dan toch wat nieuws van onze kant, eerder dan verwacht
hier een voorzichtige april mama. We hebben een positieve test gehad, maar een hele historie van Mk’s en Bbz’s helaas.
Woensdag hebben we een echo om te kijken of het op de goede plaats zit en of alles groeit zoals het moet.
Ik neem nu al een week progesteron (dat is tegen de samentrekkingen van de baarmoeder) dit meot vaginaal , leuk detail Maar zo merk ik wel dat mijn baarmoeder gegroeid is deze week
we wachten nog even af, maar normaal zijn we 22 april uitgerekend.
dus nu 4 weken en 2 dagen zwanger
We gaan vandaag beginnen met vertellen aan de familie, veel eerder als we hadden verwacht, maar mijn emo buien zijn zo extreem en mijn vermoeitheid ook dat we te veel vragen krijgen, daarvoor zeg ik het nu ook al eerder hier als verwacht. Dus dus ook hier op kok, was eigenlijk pas de bedoeling na de 9 weken Maar mijn buik is nu al naar buiten aan het duwwen
Maar het is duimen en hopen dat alles goed gaat het was een hele verassing want het was onze ronde 1 al meteen raak hadden we echt niet verwacht!!
We zagen hem allebei meteen… afgelezen na exact 5 minuten. (kv test) maar hij is wel heeeeeeeeeeel licht idd… Heb de test nu weggegooid want hij werd na 10 min steeds donkerder.
We zijn nog heel nuchter en willen idd over een paar dagen nog eens testen.
Maar ik snap nu wel heel goed waarom ik me zo voel. En dan moeten we het nog 3 maanden stil houden :shock: haha!
Ik zie ook een streepje. ik hoop zo voor je dat je zwanger bent ik gun het jullie echt :-*
Helaas is het zo als je Te vroeg test dat je een streepje ziet maar het dan op de een of andere manier niet innestelt (helaas ervaring mee met KV test en vroeg testen)
Vuegje : ook een voorzichtige felicitatie van mij en ik hoop dat het goed mag blijven gaan
Verder ben ik vandaag niet online want ik vier vandaag mijn verjaardag (ben morgen jarig)
meiden, ik ben weer thuis! komn later (denk morgen) alles terug lezen en reageren! We hebben een leuke week gehad, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben!
meiden, ik ben weer thuis! komn later (denk morgen) alles terug lezen en reageren! We hebben een leuke week gehad, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben!
ben bij mijn moeder blijven slapen want ze wilde nieuwe schoentjes kopen voor tygo voor van de winter :roll:
en smaandags na de kermis in hoorn is er altijd lappendag dus alles mega goedkoop
maar omdat de winkeliers een hele kluif hebben aan het omprijsen van de artikelen doen ze het zaterdag al en kan je dan ook al voor die prijs alles al inslaan
nu heeft tygo evengoed nog best dure schoenen K-Swiss … super soepel en winterwaardig … maar wel even 40 euries … en dat voor zo’n klein schoentje mt 24
nouja het is zinloos om mijn moeder tegen te spreken dus dat doe ik al lang niet meer :mrgreen:
voor de rest vrijdag en zondag over de kermis geweest
zondag avond kwamen Rachel en Lisa van de X-Factor optreden
het podium stond op de hoek van de straat waar mijn zus woont (ze woont in de stad)
dus zodra we de muziek hoorde van het voorprogramma zijn we heen gelopen en het was SUPER!!!
verdorie wat hebben die meiden een stem zeg! geweldig!
en tygo zong mee … LALALOELAAAAA LALALOELAAAAA :inlove: