Karin!! Joepie!!
We konden ons niet bedwingen, dit lijkt me duidelijk genoeg:
:dance: :dance: :dance: :dance: jaaaaaa wat goed gefeliciteeeeeerd
:dance: :dance: :dance:
HEEEEEEEE Klaproos: Wauwwwww gaaf meis :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Zo dat was het mooiste bericht wat ik kan lezen op mijn verjaardag :dance: :dance: :dance:
Ik stuiter even verder de kamer door zo blij ben ik voor je/jullie :-* :-* :-*
Jannigje gefeliciteerd met je verjaardag
dank je wel :-*
Jannigje van harte meis met je verjaardag
Jannigje; van harte meis (volgens mij had ik je al eerder ook al gefeliciteerd, waarsch vierde je toen je verjaardag al… en bedankt voor je leuke reactie!! :lol: We zitten hier nog steeds met een glimlach van oor tot oor…
Iedereen bedankt voor de leuke reacties :-*
We hadden vanavond nóg een goed nieuwtje:
De hypotheek is goedgekeurd!! :dance: Dus volgende week dinsdag krijgen we de sleutel!!
Nog meer goed nieuws!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
strooi wel hormonen naar mij toe…ik wil wel uitgerekend zijn op Stein zijn 5e verjaardag :roll: :oops: :lol:
Waarom??! Haha! :lol:
Maar ik strooooooooooiiii :: :: :: :: :**:
Dames…
Ik hou er overigens ook wel rekening mee dat het nog superpril is en dat het alle kanten op kan gaan, ook de niet goeie. Ik heb namelijk krampen af en toe waarvan ik echt wel schrik hoor…
@Klaproos wrote:
We hadden vanavond nóg een goed nieuwtje:
De hypotheek is goedgekeurd!! :dance:
Dus volgende week dinsdag krijgen we de sleutel!![/b]
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Jannigje: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
En klaproos: GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend leuk, Ik stuiter toch een beetje met je mee hoor.!
Ga er lekker van genieten!!
Stiekem wel een beetje jammer dat er nog weinig rammelaars over blijven…
HOERAAAA!!! Klaproos en hub gefeliciteerd!!!
krampjes,steekjes, prikjes het gevoel van ongesteld moeten worden is normaal hoor… zelfs bruin verlies kan nog aanhouden tot 2 mnd zwangerschap
geniet ervan lieverd dat is het beste want stress en spanning is niet goed
al snap ik dat het moeilijk is want het allemaal enorm spannend :mrgreen:
Jannigje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
hier gaat het al weer wat beter lijkt het
moeten aan het puinruimen … de schuur moet uitgespit worden
het kleine kamertje staat tsjok vol met de oude meubeltjes van tygo
en ik heb een berg was op te vouwen
bah heb geen bal zin… maar we moeten wel want tygo zijn verjaardags feestje is zondag al en heb geen in om in tijdnood te komen
Jannigje: Miscchien wat laat, maar toch nog gefeliciteerd!
En Klaproos: Jeee (een voorzichtige) GEFELICITEERD!!! Geniet ervan.
Poeizie: Veel succes met opruimen. En geniet ook een beetje van het mooie weer. Ga je nog iets speciaals doen voor Tygo zijn verjaardag?
Hier hebben we nu vakantie sinds 2 dagen en ben echt moe. Dus de komende dagen maar eens goed uitrusten. Vrijdag gaan we naar de Efteling, heb er nu al zin in. Hoop alleen dat het niet zo heet wordt.
Groetjes Moon.
Klaproos en hubby, gefeliciteerd whoehoeeeeeeeeeeeee
Dank jullie wel! Ik geloof dat we het nog steeds niet beseffen, heb het vanaf gisteravond wel onwijs in de onderrug… en dat bewijst het toch wel.
Had dat met mn vorige zwangerschap namelijk precies zo. Totaal (nog) niet misselijk, zaterdagochtend wel geweest btw…
Klaproos, ga er lekker van genieten meis. Je bent tegelijk zwanger met Meggie, dat is wel heel leuk!!
@ Moon, lekker bijkomen, daar is de vakantie ook voor! Ga er lekker van genieten…
@ Jannigje: Vind tycho zijn verjaardag al een beetje spannend?
@sabje373 wrote:
Klaproos, ga er lekker van genieten meis. Je bent tegelijk zwanger met Meggie, dat is wel heel leuk!!
Jaaa, wat een verrassing als ze terugkomt van vakantie, zondag!!