De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Sabje gefeliciteerd met je verjaardag :smiley:

pfoeffff wat een dag zeg. En wat een hitte weer vandaag.

Vandaag best een hoop gedaan.

Had vooral een sopbui :think: :shifty: . Ik heb de keuken gesopt en een cake gebakken. woonkamer opgeruimd, gewassen, gestreken, badkamer en wc gedaan. en de ramen van binnen gezeemt :shifty: :shifty: :shifty:

Zo en nu ben ik er klaar mee. Heb ik pijn in mijn bekken en ribben.

Verder hier nog geen tekenen van ongesteldheid (op af en toe beetje druk in mijn buik na) maar ook niet van een zwangerschap. :roll:

De kans is oook zo klein op een zwangerschap dat ik echt denk dat ik binnenkort wel ongesteld zal worden. De vraag is alleen wanneer?

@Karin1981 wrote:

ff vraagje ik weet het niet meer hoe het zat,

maandag verloor ik rozig bloed, dinsdag eerst ook daarna werd het roder. Woensdag beetje rood maar meer rozig pas donderdag breekt het goed door. Is nou dinsdag wel mijn 1e dag van ongie?

Ik zou denk ik zeggen, donderdag.
Maar als je erg twijfeld kan je toch ook de ha even bellen?

@Jannigje wrote:

pfoeffff wat een dag zeg. En wat een hitte weer vandaag.

Vandaag best een hoop gedaan.

Had vooral een sopbui :think: :shifty: . Ik heb de keuken gesopt en een cake gebakken. woonkamer opgeruimd, gewassen, gestreken, badkamer en wc gedaan. en de ramen van binnen gezeemt :shifty: :shifty: :shifty:

Zo en nu ben ik er klaar mee. Heb ik pijn in mijn bekken en ribben.

Verder hier nog geen tekenen van ongesteldheid (op af en toe beetje druk in mijn buik na) maar ook niet van een zwangerschap. :roll:

De kans is oook zo klein op een zwangerschap dat ik echt denk dat ik binnenkort wel ongesteld zal worden. De vraag is alleen wanneer?

Zeg…als je je verveelt hè… heb hier ook nog wel van dat soort klusjes… :mrgreen:

hihihihi nee verveel me niet meer. Zit lekker achter de computer en kijk ondertussen tv. En ik ben echt ontzettend moe dus ga zo lekker mijn bedje in :mrgreen:

Bééééétje jammer Jannigje :stuck_out_tongue:

ja beetje lullig he :lol: :lol: :lol:

Neeeeh, jammer…

hihihihihi misschien volgende keer :wink: :wink: :wink:

@Lotte wrote:

Vuegje, gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Elle, ik doe ook mee om een meimama 2010 te worden :wink:

Mei lijkt me een erg mooie tijd om te bevallen.

Helaas heb je het alleen niet voor het zeggen, de natuur doet zijn werk.

Ja, dat zou helemaal mooi zijn he, als we het wel voor het zeggen hadden? Dat zou soms een hoop frustraties schelen. Aan de andere kant zouden we hier dan ook niet zo’n leuk forum hebben, waar we kunnen kletsen tot het zover is (en daarna ook nog).

@Elle wrote:

@Lotte wrote:
Vuegje, gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Elle, ik doe ook mee om een meimama 2010 te worden :wink:

Mei lijkt me een erg mooie tijd om te bevallen.

Helaas heb je het alleen niet voor het zeggen, de natuur doet zijn werk.

Ja, dat zou helemaal mooi zijn he, als we het wel voor het zeggen hadden? Dat zou soms een hoop frustraties schelen. Aan de andere kant zouden we hier dan ook niet zo’n leuk forum hebben, waar we kunnen kletsen tot het zover is (en daarna ook nog).
ik spreek uit ervaring dat mei een hele mooie maand is om te bevallen :mrgreen:

Geen idee nog of ik mee ga voor mei 2010 mama :roll:

Ben nog niet ongesteld. Maar heb ook nog niet getest. Misschien dinsdag dan ben ik namelijk vanaf mijn langste cyclus pas echt overtijd

Goeiemorgen!!

Een mei kindje is inderdaad erg leuk :mrgreen:

Geen idee of ik deze ronde mee doe… Ik volg echt niks van mn lijf hoor… Zou dan echt een toevalstreffer zijn :think:

Sabje gefeliciteerd !!!

aaah meiden dankje wel!! het was super! we hebben er echt enorm van genoten! :inlove: :inlove: hier een paar fotos, ik heb niet enorm veel tijd ivm vertrekkende schoonfamilie vandaag! maar hier een paar kiekjes vna gasten!

De taart!!! die was ZO MOOI!!!

en kadeo’tjes uitpakken :smiley:

hier het moment dat seb mijn kouse band met de mond verwijderde :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik kom vanavond of moregen lekker langs met meer fotos, moet ze eerst nog krijgen :wink: heeh

verder voel ik van alles in mijn lichaam, maar ik zou echt niet kunnen zeggen of het van de stress was of een evnetuele zw. woensdag hopen we meer te weten :inlove:

maar ik ben me tocheen pak misselijk vooral in de ochtend :o)

Oehhhhhhhhhhhh, spannend Vuegje :pray:

Het zou toch wel een heel bijzonder huwelijkscadeau zijn als je zwanger blijkt te zijn.

Ziet er leuk uit je foto’s :inlove: :inlove:

En spannend :pray:

hello ladies

ohhh spannend veugje… :pray:

erg leuke foto’s ,zo te zien was het een topdag :smiley:

ahhh jammer chelleke, nieuwe ronde nieuwe kansen

hoop dat het snel raak mag zijn

klaproos vervelend dat het allemaal niet zo loopt als je zou willen

je lichaam kan je zo verschrikkelijk voor de gek houden

sabje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

hoop dat je een leuke dag hebt gehad met een heleboel leuke kadootjes

wij zijn gister naar de dierentuin geweest… was erg leuk

Hans Klok gaf een voorstelling samen met baboo bill… was erg mooi

en tygo was totaal onder de indruk

ook nog een pooster met handtekening gevraagd alleen heeft ie tygo met ch geschreven … beetje jammer

maar goed we weten voor wie het is he

dus die hangen we straks op in zijn kamertje aan de deur

ben al druk bezig geweest op zolder

en straks gaan we kijken naar verf … we wilden eigenlijk de muren glad gaan maken en dan behangen maar heb er eerlijk gezegt niet zo’n zin in

dus weiziging van de plannen dat we toch er weer een keer overheen verfen

ach als je maar vaak genoeg veranderd word je muur vanzelf wel weer glad :lol:

de film was ook wel leuk… we waren naar HP en opzich een mooie film

maar ze hebben niet echt het hele boek gedaan (was te veel voor 1 film)

• er zaten ook nog eens 4 koters te klieren achter ons dus de helft was verpest

nadat er medewerkers langs waren geweest waren ze wel stil

maar het was wel een afknapper op dat moment

nouja goed misschien moeten we dan nog maar een keer gaan :mrgreen:

ik dacht leuk kinderloos van het weekend

en dacht ook leuk meer tijd met p@ … ja die tijd is er wel alleen ben ik mega ongesteld geworden :evil:

nouja er zijn nog 3 weken te gaan he :smiley:

meestal ben ik het niet zo heel lang dus dat scheelt

Is dat even balen dat je mega ongesteld werd :roll: :hug: :wink:

Lieve meiden, jullie zijn lief!

Bedankt voor alle felicitaties!! Het was een hele leuke dag! En het weer was dan misschien niet top maar het was droog en ik vond het geweldig!!

Ik ben lekker verwent met allerlei leuke cadeubonnen van miss etam en irischecks en ik heb van mijn lief de laatste afscheids cd’s + dvd’s van krezip gekregen!

Leuke dag gehad, zeker geslaagd!

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier. Hoop ook dat ik bij de mei baby’s/mama’s mag horen!

@ Jannigje, spannend zeg! Hoop voor je dat het raak is!

Liefs

Ecila welkom!