De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

@Klaproos wrote:

Mijn vriend is zojuist opgehaald door mijn vader, die gaan nu de vrachtwagen ophalen en dan naar zijn huis, inladen. Ik moet helaas werken vandaag, anders had ik kunnen helpen want het is daar nu een zooitje :silenced:

Ach, dan is het misschien juist maar goed dat je er niet bent, hoef je je er ook niet aan te ergeren.

Haha! Hoe weet jij dat ik (inderdaaaaad) zo in elkaar zit? Ik erger me vreselijk aan troep. Ga hier nu even opruimen (haha) en dan mezelf klaarmaken, moet over een half uur fris en fruitig in de winkel staan :roll: (zo geen zin, nog 1 week…)

klapros succes met werken vandaag :hug: nog maar een weekie :-*

Ook wij gaan bijna op vakantie, dus jullie zullen mij ook een weekje moeten missen.

Ik hoop dat jullie niet teveel rammelen, want dan moet ik zoveel bijlezen als we terug zijn :lol:

@ poeizie

Fijne vakantie en veel plezier in de dierentuin :smiley:

@ Sabje

Fijne vakantie :smiley:

@ Klaproos

Suc6 met verhuizen :wink:

@ Jannigje

Shop ze 8)

Hier zijn de eitje en zaadjes elkaar misgezwommen :frowning:

Mijn nacht was weer niet zo geweldig. :?

Damian heeft ons weer een uurtje wakker gehouden en daarna was 1 van mijn hondjes steeds aan het overgeven.

Heb super koppijn maarja niks aan te doen. :frowning:

Rob is om 14.30 weer thuis van zijn werk.

Dan komt er nog visite uit Enschede en dan moeten we boodschappen doen.

Fijne zaterdag dames. :-*

Chelleke :hug:

@Lotte wrote:

Ook wij gaan bijna op vakantie, dus jullie zullen mij ook een weekje moeten missen.

Ik hoop dat jullie niet teveel rammelen, want dan moet ik zoveel bijlezen als we terug zijn :lol:

Fijne vakantie :dance:

@Klaproos wrote:

Haha! Hoe weet jij dat ik (inderdaaaaad) zo in elkaar zit? Ik erger me vreselijk aan troep. Ga hier nu even opruimen (haha) en dan mezelf klaarmaken, moet over een half uur fris en fruitig in de winkel staan :roll: (zo geen zin, nog 1 week…)

Ik kan er ook niet tegen, vandaar :lol:

Dan kun je toch beter een dagje in de winkel staan en dat die mannen dan t echt vervelende werk doen? Ook beter voor je bloeddruk.

@Chelleke wrote:

Hier zijn de eitje en zaadjes elkaar misgezwommen :frowning:

Mijn nacht was weer niet zo geweldig. :?

Damian heeft ons weer een uurtje wakker gehouden en daarna was 1 van mijn hondjes steeds aan het overgeven.

Heb super koppijn maarja niks aan te doen. :frowning:

Rob is om 14.30 weer thuis van zijn werk.

Dan komt er nog visite uit Enschede en dan moeten we boodschappen doen.

Fijne zaterdag dames. :-*

He bah, wat een rotnacht! Is je hoofdpijn inmiddels al iets gezakt?

Oh, en natuurlijk succes in de volgende ronde. Ik ga ook voor mei 2010.

Ja een beetje :wink:

Ja mei is ook leuk, Damian was eigenlijk ook een (18 ) mei kindje :wink:

Ik weet zo even niet wie het vroeg, maar we gaan richting brabant… Vandaag en morgen nog een drukke dag voor de boeg, waaronder vandaag mijn verjaardag. Morgen alles wassen, strijken, en alles klaarzetten voor het vertrek maandag… Dan gaat morgen avond schoonvaders nog met de luchtballon, dus lekker druk…

Meiden, jullie zijn lief :-*

En klaproos: we waren pas rond kwart over een thuis, we waren naar de oldenzaalse boeskool geweest, en dat was nog zeker 15 km fietsen, vandaar… ik was er echt het bed niet voor uitgekomen haha

sabje ben je jarig vandaag???

even tussendoor voor mijn oude wachtmaatje

vuegje…

veel plezier vandaag geniet van deze dag :inlove:

hoop dat jullie een geweldige dag hebben.

Owja…fijne dag :dance:

en gefeliciteerd vuegje

Vuegje, gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Elle, ik doe ook mee om een meimama 2010 te worden :wink:

Mei lijkt me een erg mooie tijd om te bevallen.

Helaas heb je het alleen niet voor het zeggen, de natuur doet zijn werk.

ff vraagje ik weet het niet meer hoe het zat,

maandag verloor ik rozig bloed, dinsdag eerst ook daarna werd het roder. Woensdag beetje rood maar meer rozig pas donderdag breekt het goed door. Is nou dinsdag wel mijn 1e dag van ongie?

Veugje van harte met jullie huwelijk :dance: :inlove:

chelleke dikke knuffel meid :hug:

@ Jannigje: ja :wink:

Vleugje: Gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Ga lekker van je MAN genieten :inlove:

Vuegje!!! Van harte!!

<span style="font-size:18][/size]

Sabje gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :dance:

:oops: :oops: :oops: vergeet ik het nog :oops: :oops: :oops:

Vuegje ook gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: