Mijn vriend is zojuist opgehaald door mijn vader, die gaan nu de vrachtwagen ophalen en dan naar zijn huis, inladen. Ik moet helaas werken vandaag, anders had ik kunnen helpen want het is daar nu een zooitje :silenced:
Ach, dan is het misschien juist maar goed dat je er niet bent, hoef je je er ook niet aan te ergeren.
Haha! Hoe weet jij dat ik (inderdaaaaad) zo in elkaar zit? Ik erger me vreselijk aan troep. Ga hier nu even opruimen (haha) en dan mezelf klaarmaken, moet over een half uur fris en fruitig in de winkel staan :roll: (zo geen zin, nog 1 week…)
Haha! Hoe weet jij dat ik (inderdaaaaad) zo in elkaar zit? Ik erger me vreselijk aan troep. Ga hier nu even opruimen (haha) en dan mezelf klaarmaken, moet over een half uur fris en fruitig in de winkel staan :roll: (zo geen zin, nog 1 week…)
Ik kan er ook niet tegen, vandaar :lol:
Dan kun je toch beter een dagje in de winkel staan en dat die mannen dan t echt vervelende werk doen? Ook beter voor je bloeddruk.
Ik weet zo even niet wie het vroeg, maar we gaan richting brabant… Vandaag en morgen nog een drukke dag voor de boeg, waaronder vandaag mijn verjaardag. Morgen alles wassen, strijken, en alles klaarzetten voor het vertrek maandag… Dan gaat morgen avond schoonvaders nog met de luchtballon, dus lekker druk…
Meiden, jullie zijn lief :-*
En klaproos: we waren pas rond kwart over een thuis, we waren naar de oldenzaalse boeskool geweest, en dat was nog zeker 15 km fietsen, vandaar… ik was er echt het bed niet voor uitgekomen haha
maandag verloor ik rozig bloed, dinsdag eerst ook daarna werd het roder. Woensdag beetje rood maar meer rozig pas donderdag breekt het goed door. Is nou dinsdag wel mijn 1e dag van ongie?
Veugje van harte met jullie huwelijk :dance: :inlove: