De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Dank je klaproos! :smiley:

Ecila welkom

Hier idd spannend. Nog niet ongi, maar ook nog niet getest

Knap van je dat je nog niet getest hebt. Ik zou het niet vol kunnen houden denk. Respect hoor!

HOe lang wacht je met testen?? Denk dat ik ook nog wel lang zou wachten dit keer hoor na mijn cyclus van de vorige keer met zn 31 dagen.

@ecila1982 wrote:

Knap van je dat je nog niet getest hebt. Ik zou het niet vol kunnen houden denk. Respect hoor!
officieel ben ik dinsdag pas overtijd he. Dat hou ik mezelf vol. Verleden maand wel getest hoor, maar tis allemaal zo duur en er is ook teleurstelling als het negatief is

@Klaproos wrote:

HOe lang wacht je met testen?? Denk dat ik ook nog wel lang zou wachten dit keer hoor na mijn cyclus van de vorige keer met zn 31 dagen.
Dinsdag ben ik officieel pas overtijd dus ik denk dinsdag

Ecila, welkom hier en succes met klussen.

@ Jannigje, hmmm ok aftellen dan maar!!

@ Lotte, dank je! Met het klussen komt het wel goed :stuck_out_tongue:

@ecila1982 wrote:

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier. Hoop ook dat ik bij de mei baby’s/mama’s mag horen!

Liefs

Welkom :wink:

welkom ecilia

pfff wat een werk zeg een kamertje verbouwen

klets gezellig verder… ik ga nog ff een kamertje schilderen :stuck_out_tongue:

Bedankt poeizie en chelleke!

@ Poeizie; voel je je al weer wat lekkerder? Mooi je zondag nuttig besteed zo… :wink:

@ Jannigje; nou die teleurstelling heb ik vorige maand wel meegemaakt ja, zo onzeker als de pest, overtijd en niet zwanger zijn :shock: en om de dag maar 7 euro er tegenaan gooien, was al €50,- kwijt aan testen haha!

@Jannigje wrote:

@Elle wrote:
@Lotte wrote:
Vuegje, gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Elle, ik doe ook mee om een meimama 2010 te worden :wink:

Mei lijkt me een erg mooie tijd om te bevallen.

Helaas heb je het alleen niet voor het zeggen, de natuur doet zijn werk.

Ja, dat zou helemaal mooi zijn he, als we het wel voor het zeggen hadden? Dat zou soms een hoop frustraties schelen. Aan de andere kant zouden we hier dan ook niet zo’n leuk forum hebben, waar we kunnen kletsen tot het zover is (en daarna ook nog).
ik spreek uit ervaring dat mei een hele mooie maand is om te bevallen :mrgreen:

Geen idee nog of ik mee ga voor mei 2010 mama :roll:

Ben nog niet ongesteld. Maar heb ook nog niet getest. Misschien dinsdag dan ben ik namelijk vanaf mijn langste cyclus pas echt overtijd

Spannend Jannigje. Ik ga duimen dat je positief gaat testen.

@vuegje: wat waren jullie mooi! dat zou een mooi cadeautje zijn als die misselijkheid wordt veroorzaakt door mini-noor 2… :pray: :pray:

@ Vuegje; Wat een mooie foto’s, je kan er echt op zien dat jullie het onwijs naar de zin hadden! Nog steeds misselijk?? Spannend!! Wanneer ga je testen? :mrgreen:

vuegje ook spannend bij jou. Wanneer ga je testen??

Hier nog niet ongi maar misschien dat dat vandaag nog komt… :think:

Je houdt het spannend…

@Klaproos wrote:

Je houdt het spannend…

Daar zijn de dames die hier schrijven erg goed in.

Inderdaad :mrgreen:

Gossie… nou ik ben super benieuwd hoor! Ik hoop voor jullie dat die rode duiveltjes weg blijven… :wink: