**De Ei-rammelaars** Deel 7

jeetje meggie wat een gedoe allemaal

hier hoef je gelukkig niet uit te leggen wat er is en gewoon een afspraak maken

al moet ik zeggen dat ik ook wel vaak heb dat ik het juist afhandel met de ass. omdat het vaak dingen zijn die zei ook wel kunnen weten

ben ondanks dat ik 10mtr van me huisarts af woon toch best lui daarin hihihi

en overstappen mag gewoon hoor

ik werd bij mij zo knetter gek van het geswitch van de huisartsen … had om de zoveel tijd een ander want dan ging de ene weer weg

en wilde echt gewoon vastigheid

heb nu een hindoestaanse vrouw op aanraden van mijn mentor

en bevalt me tot op heden goed :smiley:

bianca leest later even bij :mrgreen:

ben nog niet ong en ook geen tekenen :pray:

en bianca gaat niet testen want als ik zwanger ben kan ik pas na weekend testen dus we wachten nog even.

heb het maar 1 x zonder voor zingen de kerk uit gaan en dus alleen van die keer kan het raak zijn en dan was mijn eisprong later en dus nu niet me nod dag

ben uitgegaan van 32 dagen omdat ik dat ook had voor ik zwanger werd van nikki

@poeizie wrote:

ohhh bianca wat spannend zeg! ik :pray: voor je hoor

klaproos wat ontzettend dapper zeg!

ja die kritiek ken ik wel ja… ze missen pas iets als het dan voorbij is he

ach nouja ik denk altijd maar het is steeds voor een jaar en dan komt er weer een nieuw jaar wat dan weer anders word… maar zie het ook weer als nieuwe ronde met nieuwe kansen

je kan trouwens op school voor een helpende diploma vragen he

als je die al niet had tenminste

want als je gewoon al je toetsen van het 1ste jaar hebt gemaakt ben je inprinciepe ook helpende

dus zou je bij hetzelfde bedrijf misschien als helpende aan de slag kunnen?

een klasgenoot van me heeft dit iig gedaan

belly wat ontzettend balen… juist omdat je zo graag wilt he

hier wil ik dol graag… maar ik blijf mezelf in me hoofd houden dat ik straks na mijn diplomering met een nieuwe toekomst in alle rust ons gezinnetje kan gaan compleet maken

allemaal verzorgende IK OOK :dance:

ik ga nu leren voor EV-er

@Meggie wrote:

@ Klaproos: ik weet niet of ik die extra dag erbij kan nemen. Misschien kun je in de toekomst wel bij je nieuwe baan extra werken of invallen. En ik vind het raar dat ze er mee komen na je eerst afgebrand te hebben…

Ik heb inmiddels de dokter weer gebeld… mijn hart heeft het zwaar vandaag… maar mag om 16:00 WEER terug bellen want de dokter wil mijn hele dossier doornemen vanmiddag… dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen… nogmaals aangegeven dat ik niet zwanger ben, ongerust ben en gewoon dat het al zo lang is… beetje rare assistente moet ik zeggen, die van de andere dokter is aardiger…

Ik ben benieuwd… (en ben zo blij dat ik toch gebeld heb!)

je moet volgende keer bellen en zeggen ik WIL een afspraak en als ze vraagt waarom zeg je dat bespreek ik met de dokter en niet met een assistent :hand:

:hug: voor jou

@Lotte wrote:

Waarom zou je niet zomaar over kunnen stappen?

Volgens mij kan/mag dat best hoor.

En ik weet het niet zeker, maar volgens mij ben je niet verplicht om aan de assistente te vertellen waarom je graag een afspraak wil.

Lekker makkelijk om alles telefonisch op te lossen, dat kan toch helemaal niet.

ik zou een andere dokter nemen dit mag niet JIJ hoeft NIET te vertellen aan een assistent waarom jij naar de dokter wil bij mij vragen ze mag ik weten waarvoor u een afspraak wil en als ik nee zeg moeten ze gewoon een afspraak maken.

en je mag gewoon naar een andere dokter!!

@Meggie wrote:

Oh ja en ik heb gelijk even een cadeautje voor mijn zusje gehaald voor de kleine als ik zondag ga, een ienieminie rompertje maatje 40 :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

lief

leuk bianca!

ik ben eind 1ste jaars bbl - leerling

theoretisch ben ik over maar nu nog even in de praktijk he :smiley:

heb morgen een voortgangs gesprek

ik vreet me daar altijd zo voor op… en waarom?

ben denk ik bang voor het onbekende en ook bang voor dingen die ik niet in de hand heb

beetje controle freak?

@poeizie wrote:

@Klaproos wrote:
Hihi Poeizie, ik dacht dat ik wel verteld had wat ik deed, ik zit in de Optiek en deed die opleiding dus ook! Na 1 jaar gedaan te hebben heb je hiermee helaas niks…

Maar dat is niet erg… Het voelt niet dat ik alles voor niets heb gedaan, want dan noemde een collegaatje gister, heb veel plezier gehad op school ook al was het heel pittig!

@ Bianca; hoe is het???

ohhh wat erg :oops: hoe kwam ik er nou bij dat jij ook verzorgende deed

… dan ben ik in we war met iemand anders :oops:

maar jammer dat het niks is geworden…wel aardig dat je evengoed nog mag komen werken :mrgreen:

met mij dus in de war :mrgreen:

@poeizie wrote:

leuk bianca!

ben denk ik bang voor het onbekende en ook bang voor dingen die ik niet in de hand heb

beetje controle freak?

gewoon doen en door oefenen en zien leer je!!

ik ben altijd heel lief voor me leerlingen en heb nu 3 jaar me diploma moet nu de BIG scholing doen want na 2 jaar is alles verlopen

@bianca&? wrote:

@poeizie wrote:
leuk bianca!

beetje controle freak?

gewoon doen en door oefenen en zien leer je!!

ik ben altijd heel lief voor me leerlingen en heb nu 3 jaar me diploma moet nu de BIG scholing doen want na 2 jaar is alles verlopen

ik heb ook een hele lieve werkbegeleidster hoor

alleen me praktijk begeleider heb ik niet echt iets mee

tis niet echt me type zeg maar.

maar ja je kan niet alles hebben

ben benieuwd wat ie morgen te zeggen heeft

ik heb me iig voorbereid

@ Bianca; hoeveel dagen na je je NOD kan je dan het handigst testen?? Het is nu donderdag, de eerste dag dat je overtijd zal zijn, vrijdag zaterdag zondag, 4 dagen??? :shifty:

Ik twijfel weer over die ene dag in de optiek… :doh: want stel dat het kdv me uitnodigt voor gesprekken, hoe snel kan ik dan die optiek uit?

klaproos als ik nu zwanger ben heb ik me eisprong later gehad dus kan ik nu nog niet testen :wall:

@ Lotte, voor jou duurt het ook niet lang meer!! Ik ga voor je duimen in iedergeval!

@ Meggie: ik hoop dat je eruit komt met de keus om een andere huisarts te zoeken. Het is zo belangrijk dat je je prettig en op je gemak voelt bij een huisarts! Ik ben benieuwd wat er uit je bloedtest is gekomen.

@ Klaproos, jij ook succes met je keuze… T zijn idd extra inkomsten!

Hier alles goed! Heb alleen wat gedonder met dat tuinstel, want ondertussen heb ik nog geen compleet goed tuinstel. Ik heb nu drie stoelen en een tafel. Alleen zit er in de leuning van een stoel een gaatje, dus die moet weer terug ivm het roesten en op de glasplaat van de tafel zitten twee grote strepen… het lijkt smeer, maar ik krijg het er niet af…

Dus eigenlijk heb ik nog maar twee stoelen en een tafel waarvan ik niet weet wat ik er mee moet…

Ze zouden vandaag of morgen weer bellen, maar ik ben eigenlijk in staat om hun te bellen en te zeggen dat ze het hele riedeltje maar komen ophalen en me het geld terug doen. maarja… voor 350 euro heb ik zo geen ander tuinstel…

sorry even ego

ik ben zenuwachtig nog steeds niet ong :roll:

en ook geen gevoel ernaar…

ik ga f tests bestellen :naughty: :smiley:

ik ga f tests bestellen

ff naar de winkel is sneller!! Ik ga voor je duimen!

Spannend hoor!

Ik zou inderdaad naar de winkel gaan, heb je het sneller in huis.

Aan de andere kant als je het nog wat te vroeg vind zorg je met bestellen er wel voor dat je nog eventjes geduld hebt.

Ik duim voor je.

Buffy

Spannend hier… -duim duim duim-

is er nou niemand op kok waar ik f mee kan beppen??

ben zo :shifty: zenuwachtig en kan morgen pas test kopen :roll:

@sabje373 wrote:

@ Lotte, voor jou duurt het ook niet lang meer!! Ik ga voor je duimen in iedergeval!

@ Meggie: ik hoop dat je eruit komt met de keus om een andere huisarts te zoeken. Het is zo belangrijk dat je je prettig en op je gemak voelt bij een huisarts! Ik ben benieuwd wat er uit je bloedtest is gekomen.

@ Klaproos, jij ook succes met je keuze… T zijn idd extra inkomsten!

Hier alles goed! Heb alleen wat gedonder met dat tuinstel, want ondertussen heb ik nog geen compleet goed tuinstel. Ik heb nu drie stoelen en een tafel. Alleen zit er in de leuning van een stoel een gaatje, dus die moet weer terug ivm het roesten en op de glasplaat van de tafel zitten twee grote strepen… het lijkt smeer, maar ik krijg het er niet af…

Dus eigenlijk heb ik nog maar twee stoelen en een tafel waarvan ik niet weet wat ik er mee moet…

Ze zouden vandaag of morgen weer bellen, maar ik ben eigenlijk in staat om hun te bellen en te zeggen dat ze het hele riedeltje maar komen ophalen en me het geld terug doen. maarja… voor 350 euro heb ik zo geen ander tuinstel…

jeetje wat vervelend hopelijk gan ze het gewoon voor je regelen!!

maar als het niet lukt tja dan maar je geld terug

bianca ik ben er hoor.

wat spannend!!! ik duim voor je hoor

maar ter afleiding kan ik je meteen vertellen dat ik mijn gesprek goed is verlopen

ze vonden dat ik erg was gegroeit en dus goed vooruit ben gegaan.

vond ik zelf ook wel :smiley: