**De Ei-rammelaars** Deel 7

Voor iedereen die het nog niet weet:

Hier willen we allemaal graag zwanger worden, maar nu kan/mag/wil het nog niet. De club van eirammelaars dus!



En dit zijn de ei-rammelaars van dit moment…







En als je iets aangepast wilt hebben dan hoor ik het ook graag.

Wil je ook toegevoegd worden meldt het dan even in dit topic of stuur me een PB dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.



Als je toegevoegd wil worden heb ik de volgende gegevens nodig:

En we gaan weer verder met een nieuw deel :slight_smile:

Iedereen zit nu vast lekker buiten :slight_smile:

Ik ook maar dan met de laptop… lekker makkelijk.



@ Matsjo en Patricia26: ik heb jullie uit het lijstje gehaald, rammelen hoeven jullie nu niet meer :mrgreen: maar kom gerust hier nog eens koekeloeren hoor :smiley:

Hier helaas geen laptop, maar ik oevrweeg wel om er 1tje aan te schaffen.

Met dit mooie weer binnen zitten is ook niet wat.

@Lotte wrote:

Hier helaas geen laptop, maar ik oevrweeg wel om er 1tje aan te schaffen.

Met dit mooie weer binnen zitten is ook niet wat.




Ik had hem toen vorig jaar voor de vakantie gekocht. Maar sindsdien gebruik ik mijn andere desktop pc niet meer. Af en toe nog weleens gedaan maar het is irritant om op 2 tegelijk te werken. Dus nu gewoon lekker alles op de laptop. Sinds kort ook een draadloos netwerk dus kan nu zonder snoer overal zitten. Toch wel lekker hoor.



Mijn man zit nu binnen tv te kijken… tsja ieder zijn ding hè… :roll: :lol:

Hij zit vast naar de Tour de France te kijken :wink:

Hahaha nee dat niet. Op misdaadnet een serie. Hij komt nu buiten zitten :slight_smile:

Meld :mrgreen:

Ben er ook weer!



Heb wel een laptop, maar zie er buiten niet zoveel op. Daarom ren ik af en toe even naar binnen om forum en mail te checken tussen het schilderen door.

@mariamaria wrote:

Ben er ook weer!



Heb wel een laptop, maar zie er buiten niet zoveel op. Daarom ren ik af en toe even naar binnen om forum en mail te checken tussen het schilderen door.




Ik kan bij mijn laptop de energiebeheer instellen. Ik kan er 3 kiezen en bij hoge prestaties zie ik gewoon goed. Weinig last van de spiegeling.

De accu gaat dan wel sneller leeg maar die sluit ik weer aan op het stroom met een heel lang verlengsnoer :slight_smile:



Manlief zit nu inmiddels gezellig bij mij erbij :slight_smile:

Oh dat is wel fijn. Kun je tenminste in de tuin hobbie-en :slight_smile:



Ik heb vandaag trouwens echt zo’n zeurderige hoofdpijn. Volgens cyclus-banner zou ik morgen m’n eisprong hebben, maar ben nog aan de pil. Dan heb je toch geen eisprong? Hoewel ik tegen ongesteldheid ook de laatste tijd zo’n hoofdpijn heb. Zou het er iets mee te maken hebben?

Zou toch heel goed kunnen hoor. Misschien had je dat altijd al alleen nu let je er meer op :slight_smile:



Ik had heel vaak hoofdpijn met de pil, ben er daarom ook mee gestopt. Het werd een stuk minder en dragelijker.



Nog even Mariamaria dan mag je lekker stoppen met de pil!

Dat kan natuurlijk, dat ik er nu meer op let. Pff weet echt niet meer wat ik moet doen om er vanaf te komen. Misschien maar gewoon in bed gaan liggen.



Heerlijk: nog 1 maand, 1 week en 1 dag… en dan: pilloos!!

(En nu maar hopen dat mijn hoofdpijn ten goede verandert ;-))



Hoe gaat het met jouw hoofdpijnen trouwens Meggie?

@mariamaria wrote:

Dat kan natuurlijk, dat ik er nu meer op let. Pff weet echt niet meer wat ik moet doen om er vanaf te komen. Misschien maar gewoon in bed gaan liggen.



Heerlijk: nog 1 maand, 1 week en 1 dag… en dan: pilloos!!

(En nu maar hopen dat mijn hoofdpijn ten goede verandert ;-))



Hoe gaat het met jouw hoofdpijnen trouwens Meggie?




Ik neem vaak paracetamol (2x500mg) en meestal werkt dat wel. Als dat niet helpt en de hoofdpijn steeds erger wordt dan neem ik Maxalt dat is echt tegen migraine.



Soms heb ik ook last van misselijkheid en dan neem ik eerst 1 pilletje domperidon (dat zorgt voor een betere opname van de medicatie) en dan na 15/20 min. paracetamol/maxalt.



Maar als ik hoofdpijn heb dan is het gewoon echt rustig aan doen en in het slechte geval de hele dag niks doen dan op de bank of in bed hangen.



Mijn hoofdpijnen zijn sterk verminderd. Vaak als ik ongesteld ga worden 1 dag en als ik veel gedaan heb of veel stress gehad heb dan krijg ik nog weleens een aanval. Maar tegenwoordig helpt paracetamol (met coffeine dat dan wel) voldoende.

Ik ben er ook weer even…Net een heerlijk dutje gedaan op de bank :shifty: Was zo moe.



Heb ook aan laptop, maar die doet het echt niet meer zonder stroom. Hij staat nu standaard op de keukentafel :lol:

Meld :smiley:



Vandaag schijnt mijn eerste eisprong te zijn! Onwijs flink dat dat tussen je oren kan zitten zeg! Heb zin in sex :stuck_out_tongue: Heb vandaag tussendoor voorgesteld vandaag te beginnen en dan de maand oktober over te slaan (zodat ik niet zal moeten bevallen tijdens de bouwvak :stuck_out_tongue: ) maar hij werd gered door de kids want die stonden toen ineens om ons heen te springen.

Heb er dus geen reactie op gehad… Zit er sterk over te denken om hem te verleiden vanavond :stuck_out_tongue: maar ben bang dat dat op een grote teleurstelling uitloopt, dus ga het van hem uit laten komen…





Ehm wat zijn de kenmerken van een eisprong? Heb geen rekbaar slijm waar ik hier steeds over las en ook geen steken in mijn buik… Help :shifty:



Wat is het warm trouwens hè!



Jullie nog leuke dingen gedaan? Ik las dat er iemand is gaan schilderen??? :shock: pppppfffffffffffffffffffff, droogde de verf niet op onder je kwast? :smiley:

Klaproos :dance: Ik zal voor je duimen dat je hub vanavond zin heeft :lol:



Tjah, ik weet het eigenlijk niet :think: Ik heb elke maand wel steken en ook mijn slijm :think: Heb je getest door middel van ovulatietest?

Nee heb niet getest, mijn menstruatiekalender zegt het :mrgreen:

@Klaproos wrote:

Nee heb niet getest, mijn menstruatiekalender zegt het :mrgreen:




Oohh…hahahaha, maar het zou nog kunnen dat je eisprong alsnog een dag later komt he :wink: Ik had ook zo een kalender maar die kwam bij mij helemaal niet overeen :think:

Dat zeg ik: compleet tussen mn oren :mrgreen:



Van een depri meisje van afgelopen dagen, ben ik nu een op sexlustige… ehhh… :mrgreen: Ja… zag zijn auto eraan komen, heeft de meiden naar hun moeder gebracht, zoonlief ligt net op bed, tadaaa… Ben benieuwd of hij erop terugkomt, heb net een leuk jurkje aangetrokken :wink: