**De Ei-rammelaars** Deel 7

@Klaproos wrote:

Dat zeg ik: compleet tussen mn oren :mrgreen:



Van een depri meisje van afgelopen dagen, ben ik nu een op sexlustige… ehhh… :mrgreen: Ja… zag zijn auto eraan komen, heeft de meiden naar hun moeder gebracht, zoonlief ligt net op bed, tadaaa… Ben benieuwd of hij erop terugkomt, heb net een leuk jurkje aangetrokken :wink:




Whahaha, nou succes meid! :mrgreen:

Meggie, bedankt voor de tips! Ik heb nu ff twee paracetamol geslikt en het gaat inmiddels een beetje beter.

Wat fijn dat jouw hoofdpijnen minder zijn geworden trouwens. Het beperkt je toch wel in je doen he?



Klaproos, succes met het verleiden van je vriend!! :wink:

Ik was inderdaad aan het schilderen in de tuin. Heb twee kleine, vierkante canvasjes gemaakt. Verf droogde wel snel, maar gelukkig niet zo snel dat het schilderen niet meer ging :slight_smile:



Kenmerken van eisprong weet ik niet zo goed. Was in de veronderstelling dat ik met mijn pilslikken geen ei had, maar volgens mijn man heb je dat wel dan maar kan het eitje gewoon niet innestelen in je baarmoeder. In dat geval moet ik toch eens even letten op slijm ofzo…

Hoewel, als die hoofdpijn van vandaag inderdaad te maken heeft met mijn eisprong, dan heb ik dus blijkbaar wel een ei én een teken waaraan ik het herken.



Ben benieuwd of je leuke jurkje werkt klaproos! :wink:

@mariamaria wrote:

Oh dat is wel fijn. Kun je tenminste in de tuin hobbie-en :slight_smile:



Ik heb vandaag trouwens echt zo’n zeurderige hoofdpijn. Volgens cyclus-banner zou ik morgen m’n eisprong hebben, maar ben nog aan de pil. Dan heb je toch geen eisprong? Hoewel ik tegen ongesteldheid ook de laatste tijd zo’n hoofdpijn heb. Zou het er iets mee te maken hebben?




nee dan heb je geen eisprong al hoewel er mensen zijn die door de pil heen zwanger worden dus dan wel :think:

Bij correct gebruik met de pil



http://www.anti-conceptiepil.nl/info

@mariamaria wrote:

Meggie, bedankt voor de tips! Ik heb nu ff twee paracetamol geslikt en het gaat inmiddels een beetje beter.

Wat fijn dat jouw hoofdpijnen minder zijn geworden trouwens. Het beperkt je toch wel in je doen he?



Klaproos, succes met het verleiden van je vriend!! :wink:

Ik was inderdaad aan het schilderen in de tuin. Heb twee kleine, vierkante canvasjes gemaakt. Verf droogde wel snel, maar gelukkig niet zo snel dat het schilderen niet meer ging :slight_smile:



Kenmerken van eisprong weet ik niet zo goed. Was in de veronderstelling dat ik met mijn pilslikken geen ei had, maar volgens mijn man heb je dat wel dan maar kan het eitje gewoon niet innestelen in je baarmoeder. In dat geval moet ik toch eens even letten op slijm ofzo…

Hoewel, als die hoofdpijn van vandaag inderdaad te maken heeft met mijn eisprong, dan heb ik dus blijkbaar wel een ei én een teken waaraan ik het herken.



Ben benieuwd of je leuke jurkje werkt klaproos! :wink:




slijm heb ik niet als ik de pil slik nu had ik het wel weer maar weet f niet meer hoeveel dagen erna je dan je ei hebt :think:

@Belly wrote:

Bij correct gebruik met de pil



http://www.anti-conceptiepil.nl/info




geen zin om te lezen ik dacht jij gaat het ons vertellen :mrgreen:

werkt het klaproos :think:

ik ga jullie weer proberen te volgen beloof niet of het lukt morgen ben ik al de hele dag weg



naar de efteling :dance:



hier nikki in dr verjaardagsjurk

Whahaha…



Nou klein stukje…Bij correct pilgebruik zorgt de pil voor remming van de eicel waardoor we geen eisprong kan plaatsvinden.

Als je dus niet heel stipt bent met de pil, kan je dus wel gewoon zwanger raken :lol: :lol: :lol:

Die is lief Bianca!! :inlove:

@Belly wrote:

Whahaha…



Nou klein stukje…Bij correct pilgebruik zorgt de pil voor remming van de eicel waardoor we geen eisprong kan plaatsvinden.

Als je dus niet heel stipt bent met de pil, kan je dus wel gewoon zwanger raken :lol: :lol: :lol:




niet heel stipt is op vaste tijd??

en mensen die dan door de pil heen zwanger worden? hebben hele sterke eieren??

@Belly wrote:

Die is lief Bianca!! :inlove:




dank je :oops:

@bianca&? wrote:

@Belly wrote:
Whahaha…



Nou klein stukje…Bij correct pilgebruik zorgt de pil voor remming van de eicel waardoor we geen eisprong kan plaatsvinden.

Als je dus niet heel stipt bent met de pil, kan je dus wel gewoon zwanger raken :lol: :lol: :lol:




niet heel stipt is op vaste tijd??

en mensen die dan door de pil heen zwanger worden? hebben hele sterke eieren??




Whahaha, ja wat ze daar mee bedoelen, weet ik ook niet hoor :lol: maar ze zeggen niets voor niets he, dat de pil voor 99% betrouwbaar is :wink:

ja en ik maar hopen dat ik die 1% was maar dat gebeurt alleen als je het niet wil :roll:

Bedankt voor de informatie Belly!



Met niet heel stipt bedoelen ze denk ik als je hem een of meerdere keren vergeet in te nemen. 't zal wel niet echt op een tijdstip aankomen?

@bianca&? wrote:

ja en ik maar hopen dat ik die 1% was maar dat gebeurt alleen als je het niet wil :roll:




ik ook :oops:

@bianca&? wrote:

ja en ik maar hopen dat ik die 1% was maar dat gebeurt alleen als je het niet wil :roll:




hahahaha dat hoop ik ook al een paar maanden, dat ik die 1% ben :wink:

@mariamaria wrote:

Bedankt voor de informatie Belly!



Met niet heel stipt bedoelen ze denk ik als je hem een of meerdere keren vergeet in te nemen. 't zal wel niet echt op een tijdstip aankomen?




Graag gedaan :-* Ja dat denk ik ook hoor.

@ Klaproos: tjsa dat van dat slijm… vorige maand had ik dus duidelijk wel van dat rekbare doorzichtige slijm en echt ook 4 dagen erna een half uur lang flinke steekjes in mijn buik onderin. En 14 dagen later was ik toch echt ongesteld.

Maar deze maand helemaal niks noppes nada. Ja ik had het idee afgelopen week vruchtbaar slijm te hebben gehad maar dat lijkt mij onmogelijk na ruim 40 dagen…



Ik kreeg trouwens een waarschuwing van menstruatiekalender dat ik wel nauwkeurig moest invullen hahahaha. Ja vertel dat mijn cyclus maar :lol:



Maar hopelijk heb jij je vriend lekker kunnen verleiden :slight_smile: Mijn man is er nog steeds niet voor te porren helaas. Ik denk dat ik toch echt tot augustus moet wachten. En een leuk jurkje doet vaak al wonderen hoor :mrgreen:



@ Bianca: schattig jurkje! Heel veel plezier morgen in de Efteling. Ik ben benieuwd wat Nikki ervan vindt :smiley:

En kijk maar in hoeverre je het kan volgen :slight_smile: Je bent hier altijd welkom!



@ Belly: een tukkie op de bank kan wonderen doen hoor :slight_smile: Ik las in een ander topic dat je test negatief was maar hoop toch dat je ergens deze week toch positief test, het is je zo gegund!



Nou ik ga hier wat rommel opruimen en dan maar eens kijken of er nog wat op tv is. Al vind ik tv kijken in de zomer zo saai…

Ja, ik slaap al het hele weekend niet echt goed…werd steeds wakker :wall: Had hub weggebracht en besefte dat ik weleens goed gebruik kon maken van die tijd dat hij weg was :mrgreen:



Ja ik hoop ook echt dat ik gewoon te vroeg getest heb :pray: Maar het stomme is, is dat ik hier alleen maar lees dat iedereen 4 dagen tot de nod al positief testen :frowning: en dus ga twijfelen aan mezelf :shifty: