**De Ei-rammelaars** Deel 7

@Meggie wrote:

@ Klaproos: tjsa dat van dat slijm… vorige maand had ik dus duidelijk wel van dat rekbare doorzichtige slijm en echt ook 4 dagen erna een half uur lang flinke steekjes in mijn buik onderin. En 14 dagen later was ik toch echt ongesteld.

Maar deze maand helemaal niks noppes nada. Ja ik had het idee afgelopen week vruchtbaar slijm te hebben gehad maar dat lijkt mij onmogelijk na ruim 40 dagen…



Ik kreeg trouwens een waarschuwing van menstruatiekalender dat ik wel nauwkeurig moest invullen hahahaha. Ja vertel dat mijn cyclus maar :lol:



Maar hopelijk heb jij je vriend lekker kunnen verleiden :slight_smile: Mijn man is er nog steeds niet voor te porren helaas. Ik denk dat ik toch echt tot augustus moet wachten. En een leuk jurkje doet vaak al wonderen hoor :mrgreen:



@ Bianca: schattig jurkje! Heel veel plezier morgen in de Efteling. Ik ben benieuwd wat Nikki ervan vindt :smiley:

En kijk maar in hoeverre je het kan volgen :slight_smile: Je bent hier altijd welkom!



@ Belly: een tukkie op de bank kan wonderen doen hoor :slight_smile: Ik las in een ander topic dat je test negatief was maar hoop toch dat je ergens deze week toch positief test, het is je zo gegund!



Nou ik ga hier wat rommel opruimen en dan maar eens kijken of er nog wat op tv is. Al vind ik tv kijken in de zomer zo saai…




dank je je bent een schat!!

en ik denk dat nikki het geweldig vind en ik alleen maar naar haar kijk de hele dag :inlove: met tranen in me ogen

ik wordt altijd zo emo als ik zie dat ze het naar haar zin heeft :oops:

kan wel janken van blijdschap wat een kind allemaal al niet met je doet :roll:

@bianca&? wrote:

@Meggie wrote:
@ Klaproos: tjsa dat van dat slijm… vorige maand had ik dus duidelijk wel van dat rekbare doorzichtige slijm en echt ook 4 dagen erna een half uur lang flinke steekjes in mijn buik onderin. En 14 dagen later was ik toch echt ongesteld.

Maar deze maand helemaal niks noppes nada. Ja ik had het idee afgelopen week vruchtbaar slijm te hebben gehad maar dat lijkt mij onmogelijk na ruim 40 dagen…



Ik kreeg trouwens een waarschuwing van menstruatiekalender dat ik wel nauwkeurig moest invullen hahahaha. Ja vertel dat mijn cyclus maar :lol:



Maar hopelijk heb jij je vriend lekker kunnen verleiden :slight_smile: Mijn man is er nog steeds niet voor te porren helaas. Ik denk dat ik toch echt tot augustus moet wachten. En een leuk jurkje doet vaak al wonderen hoor :mrgreen:



@ Bianca: schattig jurkje! Heel veel plezier morgen in de Efteling. Ik ben benieuwd wat Nikki ervan vindt :smiley:

En kijk maar in hoeverre je het kan volgen :slight_smile: Je bent hier altijd welkom!



@ Belly: een tukkie op de bank kan wonderen doen hoor :slight_smile: Ik las in een ander topic dat je test negatief was maar hoop toch dat je ergens deze week toch positief test, het is je zo gegund!



Nou ik ga hier wat rommel opruimen en dan maar eens kijken of er nog wat op tv is. Al vind ik tv kijken in de zomer zo saai…




dank je je bent een schat!!

en ik denk dat nikki het geweldig vind en ik alleen maar naar haar kijk de hele dag :inlove: met tranen in me ogen

ik wordt altijd zo emo als ik zie dat ze het naar haar zin heeft :oops:

kan wel janken van blijdschap wat een kind allemaal al niet met je doet :roll:




Ik hoop zo dat ik binnenkort ook dat gevoel mag meemaken :oops:



Dat lijkt me een geweldig gevoel!

@Belly wrote:

Ja, ik slaap al het hele weekend niet echt goed…werd steeds wakker :wall: Had hub weggebracht en besefte dat ik weleens goed gebruik kon maken van die tijd dat hij weg was :mrgreen:



Ja ik hoop ook echt dat ik gewoon te vroeg getest heb :pray: Maar het stomme is, is dat ik hier alleen maar lees dat iedereen 4 dagen tot de nod al positief testen :frowning: en dus ga twijfelen aan mezelf :shifty:




niet doen :naughty: gewoon pas testen op je NOD

en anders gaan we samen voor een april kindje :inlove:

@bianca&? wrote:

@Belly wrote:
Ja, ik slaap al het hele weekend niet echt goed…werd steeds wakker :wall: Had hub weggebracht en besefte dat ik weleens goed gebruik kon maken van die tijd dat hij weg was :mrgreen:



Ja ik hoop ook echt dat ik gewoon te vroeg getest heb :pray: Maar het stomme is, is dat ik hier alleen maar lees dat iedereen 4 dagen tot de nod al positief testen :frowning: en dus ga twijfelen aan mezelf :shifty:




niet doen :naughty: gewoon pas testen op je NOD

en anders gaan we samen voor een april kindje :inlove:




Heb al getest :shifty: Negatief :cry:



April kindje klinkt me ook leuk in de oren :lol:

@Belly wrote:

@bianca&? wrote:
@Meggie wrote:
@ Klaproos: tjsa dat van dat slijm… vorige maand had ik dus duidelijk wel van dat rekbare doorzichtige slijm en echt ook 4 dagen erna een half uur lang flinke steekjes in mijn buik onderin. En 14 dagen later was ik toch echt ongesteld.

Maar deze maand helemaal niks noppes nada. Ja ik had het idee afgelopen week vruchtbaar slijm te hebben gehad maar dat lijkt mij onmogelijk na ruim 40 dagen…



Ik kreeg trouwens een waarschuwing van menstruatiekalender dat ik wel nauwkeurig moest invullen hahahaha. Ja vertel dat mijn cyclus maar :lol:



Maar hopelijk heb jij je vriend lekker kunnen verleiden :slight_smile: Mijn man is er nog steeds niet voor te porren helaas. Ik denk dat ik toch echt tot augustus moet wachten. En een leuk jurkje doet vaak al wonderen hoor :mrgreen:



@ Bianca: schattig jurkje! Heel veel plezier morgen in de Efteling. Ik ben benieuwd wat Nikki ervan vindt :smiley:

En kijk maar in hoeverre je het kan volgen :slight_smile: Je bent hier altijd welkom!



@ Belly: een tukkie op de bank kan wonderen doen hoor :slight_smile: Ik las in een ander topic dat je test negatief was maar hoop toch dat je ergens deze week toch positief test, het is je zo gegund!



Nou ik ga hier wat rommel opruimen en dan maar eens kijken of er nog wat op tv is. Al vind ik tv kijken in de zomer zo saai…




dank je je bent een schat!!

en ik denk dat nikki het geweldig vind en ik alleen maar naar haar kijk de hele dag :inlove: met tranen in me ogen

ik wordt altijd zo emo als ik zie dat ze het naar haar zin heeft :oops:

kan wel janken van blijdschap wat een kind allemaal al niet met je doet :roll:




Ik hoop zo dat ik binnenkort ook dat gevoel mag meemaken :oops:



Dat lijkt me een geweldig gevoel!




dat is het ook het is het mooiste wat er is!!

je kind en dan ook nog eens die zien genieten

vandaag had ze een cornetto nou dan moet ik bijna huilen als ik zie hoe ze daarvan geniet.



ik denk morgen droomvlucht ik zie die ogen al twinkelen

en sprookjesbos ik zie haar al op haar tenen door het raam naar doornroosje kijken :inlove:

ik kan niet slapen zo hyper ben ik :oops: wou vroeg naar bed maar dat gaat hem niet worden :doh:

Hahaha, volgens mij ben jij nog opgewonderder dan Nikki :mrgreen:

Oh Bianca ik kan het me zo goed voorstellen en dan ben ik nog niet eens moeder…



Belly houdt moed hoor meid!

@Meggie wrote:

Oh Bianca ik kan het me zo goed voorstellen en dan ben ik nog niet eens moeder…



Belly houdt moed hoor meid!




Ik doe echt mijn best, maar het is zo moeilijk :oops:

Ik heb jouw NOD toegevoegd Bianca.



Verder heb ik mijn banner maar weggehaald want word er allemaal sacherijnig en verdrietig van… ik had echt gehoopt dat die 63 dagen van de vorige keer een uitspatter was maar helaas morgen alweer dag 54… :cry:



sorry dat ik er iedere keer weer over begin en over zeur maar ben eigenlijk gewoon erg bang dat blijkt dat ik of niet zwanger kan worden of de medische molen in moet… en eigenlijk vind ik dat ik al genoeg ellende in mijn leven heb gehad…

@Belly wrote:

Hahaha, volgens mij ben jij nog opgewonderder dan Nikki :mrgreen:




ja haha



stuiter stuiter

@Meggie wrote:

Ik heb jouw NOD toegevoegd Bianca.



Verder heb ik mijn banner maar weggehaald want word er allemaal sacherijnig en verdrietig van… ik had echt gehoopt dat die 63 dagen van de vorige keer een uitspatter was maar helaas morgen alweer dag 54… :cry:



sorry dat ik er iedere keer weer over begin en over zeur maar ben eigenlijk gewoon erg bang dat blijkt dat ik of niet zwanger kan worden of de medische molen in moet… en eigenlijk vind ik dat ik al genoeg ellende in mijn leven heb gehad…




Meisje, geen sorry zeggen hoor :naughty: Daar zijn we hier toch ook voor! :-* Heb je al eens teunisbloemolie of monnikpeper geprobeerd?



Misschien dat dat werkt? In ieder geval een hele dikke :hug: voor jou, want volgens mij kan je die wel gebruiken :-*

@Meggie wrote:

Ik heb jouw NOD toegevoegd Bianca.



Verder heb ik mijn banner maar weggehaald want word er allemaal sacherijnig en verdrietig van… ik had echt gehoopt dat die 63 dagen van de vorige keer een uitspatter was maar helaas morgen alweer dag 54… :cry:



sorry dat ik er iedere keer weer over begin en over zeur maar ben eigenlijk gewoon erg bang dat blijkt dat ik of niet zwanger kan worden of de medische molen in moet… en eigenlijk vind ik dat ik al genoeg ellende in mijn leven heb gehad…




ach lieve schat :hug:

ben je al bij de dokter geweest hiervoor??

en gebruik je mss ovulatietests? om te kijken of je een eisprong hebt?

misschien heb je dit allemaal al verteld sorry :oops: heb niet alles gelezen



lieve schat houdt MOED :hug:

ik weet zeker dat je een kindje krijgt het gaat vast goed komen heus je wordt een hele lieve moeder :-*

en geen sorry zeggen :naughty:

we zijn hier voor leuke dingen en GEZEUR :wink:

nee hoor je zeurt niet je mag lekker van je afkletsen ik zou hetzelfde doen in jou situatie het is niet makkelijk :hug:

Bianca veel plezier morgen!



Meggie, ik snap dat je daar bang voor bent, maar loop vooral niet op de zaken vooruit. Ben je al bij de ha geweest om te vragen of die er iets mee kan of aan kan doen dat je cyclus zo lang is? Misschien is er wel een hele simpele reden voor en is het zo verholpen of wie weet zegt het helemaal niets over het wel of niet zwanger kunnen worden.

Geef de moed nog niet op voor je uberhaupt begonnen bent hoor.



:hug: :hug:

trusten dames!!

ik ga jullie proberen bij te houden :-*



meggie :hug: slaap lekker

Truste Bianca :-*

Meiden, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg de wekker :? Ik heb zo geen zin he…bah…Van mij mogen de weekenden wel wat langer duren :lol:



Slaap lekker :-*



Nog even speciaal voor Meggie :hug: :hug: :hug:

Trusten meiden!

Meggie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-* Je bent een schat en ik kan me voorstellen dat je helemaal dol wordt van je cyclus! Is die huisarts van je al weer terug van vakantie of had ie nog een week?



Hij is even zn telefoon zoeken maar was al aardig op weg van verleiding… alleen ben ik bang dat ie straks doodleuk een cd pakt… (hoop niet dat dat gevoelsmatig een probleem voor me wordt)

Meld! Wat hebben jullie veel gepraat vandaag. Hier nog geen nieuws, nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen.