**De Ei-rammelaars** Deel 7

:inlove: :inlove: :inlove: Hij is om :pray: Sinds gisteravond geen cd’s meer :mrgreen: Hij zei dat hij het echt heel graag wil, alleen zou ie het zo sneu vinden als het kindje in de bouwvak wordt en dat er dan niemand op zijn/haar verjaardag kan komen, dus we slaan de maand oktober over… Geweldig wat een deal!

Hij zei naderhand ook: Nou, nu ben je zwanger :mrgreen:

(Hij is gewend bij zn ex dat het bij beide meisjes in 1x raak was, plus dat ik die 1% was die zwanger raakte door de pil heen) Heb hem maar even gezegd dat dat nu bij ons vast niet het geval is en wij nog wat vaker zullen moeten oefenen.

@ Meggie; wil je m’n NOD op 19 juli zetten? (Nu behoor ik ook tot de degenen die zich niet aan de afspraak houden en gewoon eerder beginnen…)

Weet alleen nog steeds niet of mijn eisprong wel echt gisteren was :think: Ik heb niks gevoeld, alleen was tijdens de sex mijn baarmoedermond wel gevoelig zeg :silenced:

En zo’n eicel overleeft maar 24 uur toch…?

Klaproos :dance: :dance:

Oh Klaproos, wat fijn!!! :dance: :dance: Hoop dat het snel raak zal zijn :slight_smile:

Haha! Ja begonnen… :roll: ik heb geen idee of ik al een eisprong gehad heb… :? We zien wel…

Wat hebben jullie veel geklept meiden haha…

@ Meggie, ik kan me zo goed inleven hoe je je moet voelen…Ik was (nu een stukje minder ) ook zo bang dat ik niet of moeilijk zwanger zou worden. Een hele dikke knuf :hug:

Nou, mijn bloeding is voorbij, 5 daagjes…ben benieuwd wanneer ik weer ongi word en hoelang…gisteren op bed kreeg ik soort pijn in mijn buik, zo een, ik-moet-ongesteld-worden gevoel, maar ik was dat al…gek lichaam.

Ik ben nu ongeveer 1.5 week pilvrij, en ik denk veel meer aan sex… :oops: had zelfs een sexdroom whahaha… :oops: ik heb weleens gehoord dat door de pil je libido zakt, maar zo snel gaat dat toch niet omhoog als je stopt met de pil…

Mijn vent moest wel lachen en vind het dus helemaal niet erg haha…ik zie nog die pretkop voor me…hihi…

Tjee meiden, kijk je even een paar dagen niet en dan zijn we zomaar weer een aantal pagina’s op weg in een nieuw deel…

Wat is er veel gekletst zeg.

Wel heel gezellig, en wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die vurig hoopt bij die ene % te horen dat door de pil heen zwanger wordt…

Gisteren waren we op verjaardags-feestje van ons neefje.

Het jochie is 2 geworden, echt zo leuk. Op een gegeven moment zat vriendlief heel leuk te spelen met hem enzo… dus ik fluisterde al even in zijn oor dat dit nu precies is waarom ik vind dat hij goed / leuk met kinderen is…

Geloof dat de opmerking niet helemaal goed viel, maar gelukkig ging hij wel door met spelen anders had ik het wel heel sneu gevonden voor dat jochie.

Meggie, zou je bij mij iets van maart/juli 2010 in willen vullen?

Geloof niet dat het eerder gaat lukken…

Misschien dat ik het tegen die tijd wel weer verander… dat horen jullie dan wel.

Buffy

Buffy

JOEHOE!!! kennen jullie me nog :lol:

of moet ik me even opnieuw voorstellen :mrgreen:

kan nu eindelijk zeggen dat ik klaar ben voor volgend school jaar

en heb nu VAKANTIEEE!!!

ENNNNN nog maar 1,5 jaar tot 2011!!! :lol:

we beginnen maar vast met aftellen :wall: :twisted: :lol: 8)

hoop dat ik toch weer meer kan komen hoor

al moet ik nu de dagen die ik normaal naar school ga invullen op het werk

maar voor de rest gaat het goed hoor

heb een digitale piano aangeschaft en zit daar nu ook vaak achter te pingelen

lekker ff een uitlaatklep voor emoties en frustraties

en heb er ook een koptelefoon bij dus savonds als ik tygo op bed heb ga ik dan lekker met koptelefoon achter de piano zitten en lekker oefenen

jullie al vakantie plannen ?

groetjes Renate

Ik zal vanavond de lijstjes aanpassen.

Verder heb ik vandaag maar besloten de komende weken misschien maar wat bezig ga proberen te zijn met zwanger worden en/of vruchtbaarheid en alles wat eromheen hangt.

Die stress zorgt er misschien wel voor dat het nog langer duurt dat ik ongesteld word. Ik kan er niets aan doen nu dus ga eens proberen me op andere dingetjes te gaan richten.

@ Klaproos: heeeeeel veel succes met zwanger worden!

@ Buffy: mijn man kon daar ook nooit zo goed tegen dus op een gegeven moment heb ik maar niets meer gezegd.

@ girly: jawel hoor je libido kan snel omhoog schieten. Al moet ik bij mij zeggen dat die na verloop van tijd weer niet zo werd als met pilgebruik.

Nou ik ga eens douchen en naar de winkel. Eens kijken of de babywinkel daar nog iets leuks heeft voor mijn ukkiepukkienichtje.

Hallo dames,

Na een korte tijd afwezig te zijn geweest pak ik het vanaf hier weer op.

Zaterdagochtend is vriendlief voor een week weg gegaan. Vrijdag komt hij terug.

Dus zit ik de hele week alleen in huis te kijken, maar het ik heb vanaochtend maar vast wat geld uitgegeven aan een niuew tuinstel :wink:

Heb het wel in overleg gedaan hoor, we hadden hem al wel eens zien staan. Maar goed, hij staat dus voor even in de tuin, morgen wordt hij weer opgehaald. Alles is beschadigd op een stoel na. Glasblad, dafel zelf, drie stoelen, noem maar op. en dan heb ik het niet over een krasje helaas. Er zijn ergere dingen, maar dr komt wel veel regelwerk bij kijken.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Sorry dat ik even niet op iedereen afzonderlijk reageer, maar ben dr niet helemaal bij met mijn koppie, dus ik start vanaf hier…

Liefs

Sabje

Sabje, das ook balen, koop je een nieuwe tuinset, issie al kapot bij levering! Hoop dat alles snel geregeld is en je wel mooie nieuwe spullen in de tuin hebt staan.

Jeetje, Sabje, dat is ook balen :shock: Dat heb ik ook 5 jaar terug gehad, Had een bankstel besteld, bleek er over de gehele achterkant een scheur te zitten :wall: KOn ik nog een week extra op tuinstoelen zitten :wall:

Klaproos, welkom bij de club van meiden die eerder dan gepland voor het eggie gaan :lol:

Lotte, wanneer ga jij er eigenlijk voor dan? Zijn jullie al bezig?

Het was de bedoeling dat we na 17 juli voor het eggie zouden gaan, maar vorige maand hebben we al een keer onveilig geklust.

Dus eigenlijk is dit al de 2e ronde.

Of we deze ronde goed benutten weet ik niet.

Tot nu toe hebben we (nog) niet geklust en met het uitstrijkje in het vooruitzicht gebeurd dat ook vandaag nog niet.

Ik gok erop dat mijn eisprong nog niet geweest is en dat we na morgenmiddag nog even flink aan het werk kunnen en deze ronde niet geheel kansloos is.

Spannend Lotte, ga hier voor je duimen :pray:

Heb je er bij Yinthe lang over gedaan?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.

1e ronde , 1 keer klussen, RAAK

:shock: Gebruikte je ook ovutesten? Hoe wist jij dat je zwanger was? Had je symptomen of helemaal niet? Teste je voor je NOD?

Een heleboel vragen, maar ben dan ook echt nieuwsgierig :oops:

Ik herkende mijn vruchtbare dagen aan rekbaar slijm

Het was helemaal niet de bedoeling dat we toen al voor het eggie zouden gaan, maar het gebeurde gewoon.

En toevallig zat ik in mijn vruchtbare dagen.

Mijn vriend wist het niet :oops:

Ik ben na het klussen iedere ochtend gaan tempen, en ik heb (achteraf) de innesteling heel duidelijk gevoeld (erge steek in mijn buik/lies).

Mijn temp bleef hoog, en mijn (.)(.) bleven gevoelig.

Dat waren ze anders voor mijn nod ook wel maar dan was het een paar dagen ervoor over.

Dus ik heb 2 dagne voor mijn nod heeeeeeeeeeeeeeeeel vaag positief getest.

Een dag later had ik een overduidelijk positieve digitest in mijn handen :dance:

@Lotte wrote:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.

1e ronde , 1 keer klussen, RAAK

super-vruchtbaar? :thumbup:

Ja gevoelige borsten heb ik ook elke maand…Ik zo het nu echt niet weten maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden :cry: Heb nu al krampjes :cry: