Ik heb het gevoel dat ik ongesteld wordt… buikkrampen niet leuk meer… :? kan dat???
Word met een d… :oops:
Nu al Klaproos???
Zou het geen eisprong kunnen zijn?
Als dat net zo voelt?? Zeurend…stekend… bleghhh…
(niet dat dat benut gaat worden deze maand hoor… :roll: )
Klinkt als een eisprong.
Dat is mooi *** dan… hij wil nu pas volgende maand…
Niet zeggen dat je nu vruchtbaar bent, en gewoon subtiel proberen
Gisteren wilde hij nog… hebben we sex gehad, omdat ik volgens de menstruatiekalender mn eisprong zou hebben… Vanavond met het eten heb ik hem nog aangekeken van : we moeten nog een keer! Na het eten kwam hij er mee aan dat hij de hele dag had na zitten denken en dat hij zich nu afvraagt hoe mijn en zijn ouders er over zouden denken als we net in ons huis zitten en vertellen dat we zwanger zijn… (mocht het inderdaad gelijk raak zijn, heeeeeeel naïef) Dus ik ben vanavond weer even niet zo heel erg vrolijk, gedraag me neutraal zeg maar. En nou voelt hij zich rot, zegt nog amper wat, omdat hij mijn hoop en blij zijn van gister weer ‘verpest’ heeft. Hij dacht dat ik hem wel zou begrijpen… Begrijp érgens zijn punt, maar dat had hij gisteren moeten bedenken toen ik hem vroeg: weet je het zeker???
En nu zou ik zeker mn eisprong hebben… als ik hem nu verleid pakt ie er geheid een cd bij…
Dus ik was gisteren niet vruchtbaar?? Hoe lang overleven zaadcellen dan??
Max. 72 uur lees ik net via google… dus er is nog hoop…
@ Klaproos: Jeetje Klaproos jij leeft even toe ook tussen hoop en vrees zeg met jouw vriend. Hihihihi ik hoop dat je je eisprong nu hebt dan heb je tenminste een kansje en aangezien jij door de pil heen zwanger bent geworden en hij volgens eigen zeggen en ervaring super zaad heeft acht ik het niet onmogelijk
@ Lotte: ik hoop zo dat je je eisprong toch nog kan benutten deze maand. Ergens zou nog een juli kindje toch ook leuk zijn vind je ook niet Morgen moet je toch voor een uitstrijkje? Hopelijk valt het mee!
@ Belly: hopelijk ga je toch niet ongesteld worden meid! hoop echt dat je snel een positieve test in handen mag hebben.
Ik zei mijn man vanavond dat we in juli in iedere geval geen eisprong meer hoeven te verwachten dus dat augustus vroeg genoeg is om te beginnen… zegt ie “JAMMER” :evil: je zou ze toch…
Ik zei heel diplomatiek dat we dan voortaan wel alvast zonder cd kunnen doen, dan kan ik alvast wennen. Want in heel mijn leven heb ik nog maar 2x zonder cd gedaan (en eigenlijk is mijn herinnering daarbij “stroef”). Zou niet weten hoe het is zonder :roll:
Ik ben inmiddels weer wat beter gehumeurd en wat minder gefrustreerd. Soms wordt het me gewoon allemaal even te veel. En eigenlijk kan ik alleen hier mijn frustraties kwijt. Nog bedankt voor jullie lieve reacties!
Het kan gerust zo zijn dat mijn schildklier weer loopt te klieren. Dus ga gewoon even om een bloedtest vragen als de dokter terugkomt.
Ik ga zo lekker slapen want moet morgenochtend vroeg naar de tandarts en zie er erg tegenop. Maar als het goed is, dan is alles weer in orde. Ik krijg wel verdoving want er bestaat kans dat ik een zenuwbehandeling krijg… de vorige keer ging die niet goed dus ben benieuwd deze keer :shifty:
Meggie, sterkte vandaag bij de tandarts :hug:
Bedankt voor jullie lieve reacties :-* :-*
Hoe lang duurt zo’n eisprong? De krampen van gister zijn wel minder, maar mn baarmoeder is nu wel erg gevoelig…
Gister (lees: vannacht om 1 uur ofzo) gingen we pas slapen, eerst hele discussies gehad en aan het einde had ik na veel moeite het lef om te vragen of we de kans die we al hadden niet gingen vergroten… :oops: Ik ben helemaaaaaaaal niet zo, dus mn vriend wist niet wat hem overkwam, hij zei: Vraag je dit nu echt??? Ik schaamde me zo dat ik me omgedraaid heb en “laat maar…” zei, uiteindelijk heeft hij me verleid
Maar deze keer was niet zo fijn als eergister :shock: Is dat normaal??? Mijn baarmoedermond deed gewoon zeer!
@ Meggie: oee tandarts :shock: Bbrrr… succes, ik hou er niet van :shifty: Wanneer is je arts terug dan, volgende week ofzo? Mannen zijn echt superirritant, ze weten gewoon niet wat ze willen! Dat merk ik hier nu ook wel zeg :x
@ Lotte; succes met je uitstrijkje, had ergens gelezen dat het geen probleem moet zijn als je in verwachting bent? (maar of het klopt?)
@ Belly; ik hoop voor je dat je klachten andere tekenen zijn
Oh… nog iets hè… mn tepels zijn sinds gister begin van de avond super gevoelig… :eh: :think: Ik snap mn lijf niet meer!
Op dit moment ben ik zeker NIET zwanger, dus ik kan met een gerust hart een uitstrijkje laten maken.
Aan mijn slijm te merken denk ik dat de eisprong nog komt, dus wie weet hebben we “geluk”
Klaproos, als jou cyclus precies gelijk loopt met je banner heb je grote kans dat je op het juiste moment geklust hebt.
Dat zegt natuurlijk nog niks, maar er is dan wel een kans
klaproos wat een gedoe zeg… ja het punt snap je natuurlijk wel
maar het gevoel van we kunnen er weer voor gaan is gewoon zo fijn dat het terug krabbelen als een klap in je gezicht voelt
maar hij heeft je gelukkig alsnog weten te verleiden … mannen soms weten ze ook niet wat ze willen he :mrgreen:
gevoelige tepels … hmmmm geen idee zou dat kunnen tijdens een eisprong? heb geen idee het enige moment dat ik last van mijn borsten had was toen ik overvol met melk zat :roll: :lol:
lotte succes bij het maken van het uitstrijkje !
succes bij de tandarts meggie!
hier niet veel te liegen
de school is tot september voorbij
maar heb wel gewoon een 32 uren contrakt dus heb wel gewoon mijn werk
in augustus heb ik 3 weken vrij… en dan ga ik echt ff niks doen
we zijn nog steeds aan het twijfelen of we nog een weekje ergens naartoe gaan … maar we zien het allemaal wel
we gaan iig leuke uitstapjes maken met tygo en waarscheinlijk komt ook zijn neefje weer logeren …
mijn zus is namelijk dan hoog zwanger (16 sept. uitgerekent)
dus dan kan zij ook lekker ff haar ding doen.
we gaan er iig iets leuks van maken
Ja klaproos er is zeker hoop! Tot 3 dagen voor tot 1 dag na de eisprong gewoon je hub vanavond verleiden!
Het klinkt echt als een eisprong hoor! Heb ik elke maand :mrgreen:
klinkt idd als een eisprong klaproos!
:dance: het uitstrijkje viel me reuze mee.
Ik heb nu wel wat vage krampjes in mijn buik, maar dat zal er wel bij horen.
Vanaf nu kunnen we echt gaan klussen :mrgreen:
Thanks iedereen!! :-* Nou dan weet ik nu hoe mn eisprong voelt :mrgreen: heb nu trouwens geen kramp meer, nog wel gevoelige tepels en als ik ergens te hard ga zitten voel ik mn baarmoeder zitten :sick:
Vanavond is mn laiverd in zn eigen huis om nog wat dingen te regelen daar, dus hopelijk was eergister en gister genoeg, en anders gaan we rustig door naar de volgende ronde.
En nu dus 12 dagen afwachten :o
Wel leuk, ik snap nu waar iedereen het over heeft :inlove:
@ Lotte; Uitstrijkje heb ik ook eens gehad, voelde niet zo fijn die eendebek, die krampjes kunnen inderdaad daar vandaan komen, ze hebben toch in de baarmoedermond lopen roeren :sick: had ik toendertijd ook hoor.
@ Poeizie; fijn je weer te ‘zien’. Ja ik weet hoe druk je het hebt, ik heb inmidddels voor mezelf en ons gezin gekozen. Vanmorgen mn ontslag ingediend en stuur zo een mail naar school om te laten weten dat ik na de zomer niet meer verder ga met het 2e leerjaar.
Heel apart, mn werkgeefster moest huilen! :think: Terwijl ze altijd zo raar deed, me smste en belde met kritiek, nu zei ze me hoe sterk ik was in organiseren en dingen regelen en dat ze me zou gaan missen :shock: Net kreeg ik nog een sms waarin staat dat ik nog best 1 dag in de week mag blijven als ik dat wilde. Ze zou even een afspraak op papier zetten…
Ben benieuwd… en… moet ik dat doen? Dan zit ik wel aan mn uren wat ik wil… in totaal dan. Financieel is dat wel handig… Hmm :think:
Ik voel me helemaal schuldig dat ik niets meer heb laten horen :oops: