Is toch niet erg??! :-*
meiden, ik voel me zo een oversexte vrouw momenteel…
ik ben zo anders sinds ik gestopt ben met de pil…vannacht weer een sexdroom gehad, en ik was meerdere keren gisteren opgewonden zeg maar, vanuit het niets…
Jeetje, de pil is dan echt wel troep…ik voel me een soort van nymphomaan haha…
nou ja, er zijn ergere dingen…toch, hihi… :oops:
Geeft niet hoor Sweet-Love, je hebt toch even andere dingen aan je hoofd. Hoe is het met je vriend?
Klaproos: spannend allemaal hoor! Zou leuk zijn als je nu al zwanger zou zijn.
Ik zat zojuist te bedenken dat best wel een aantal van hun oorspronkelijke beginmaand zijn afgeweken. Ik kan het me eigenlijk best wel voorstellen. Zeker als er al kinderen zijn neem je die stap misschien sneller. En zoals de meeste hier zijn vaak de mannen de wispelturigste van iedereen hahaha.
De tandarts viel mee, heb nu wel last van mijn tanden aan die kant. Heb ook niet gelunched vandaag vanwege de verdoving en net maar een ijsje en chocoladebiscuits gegeten. Daar kan ik op zuigen. Hopelijk is het tegen het avondeten dan een stuk minder. En ach een dagje zondigen qua eten moet kunnen
Ik zit nog steeds te wachten op de :evil: dagje 55 alweer.
Ik kan er maar 1 positief aspect aan verbinden, het spaart weer geld uit voor tampons en maandverband… :think:
Oh ik zie zojuist dat de dokter deze week nog aanwezig is… morgen maar even bellen dan… (schijt direct 10 kleuren bagger)… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
@girly1980 wrote:
meiden, ik voel me zo een oversexte vrouw momenteel…
ik ben zo anders sinds ik gestopt ben met de pil…vannacht weer een sexdroom gehad, en ik was meerdere keren gisteren opgewonden zeg maar, vanuit het niets…
Jeetje, de pil is dan echt wel troep…ik voel me een soort van nymphomaan haha…
nou ja, er zijn ergere dingen…toch, hihi… :oops:
Hahaha nou lekker van genieten toch
Ik ben ongesteld geworden
Aahh Belly :hug: :hug: Je dacht het al hè… :hug:
Ahhh Belly balen joh… :hug:
Belly :hug:
Ja en ondanks dat ik het al verwachte komt het wel weer hard aan :shifty: Soms vind ik het zo oneerlijk :oops: Mijn beste vriendin gebruike ovutesten en was ook meteen die ronde zwanger en zo hoopte ik stiekem ook dat geluk te hebben
@girly1980 wrote:
Wat hebben jullie veel geklept meiden haha…
@ Meggie, ik kan me zo goed inleven hoe je je moet voelen…Ik was (nu een stukje minder ) ook zo bang dat ik niet of moeilijk zwanger zou worden. Een hele dikke knuf :hug:
Nou, mijn bloeding is voorbij, 5 daagjes…ben benieuwd wanneer ik weer ongi word en hoelang…gisteren op bed kreeg ik soort pijn in mijn buik, zo een, ik-moet-ongesteld-worden gevoel, maar ik was dat al…gek lichaam.
Ik ben nu ongeveer 1.5 week pilvrij, en ik denk veel meer aan sex… :oops: had zelfs een sexdroom whahaha… :oops: ik heb weleens gehoord dat door de pil je libido zakt, maar zo snel gaat dat toch niet omhoog als je stopt met de pil…
Mijn vent moest wel lachen en vind het dus helemaal niet erg haha…ik zie nog die pretkop voor me…hihi…
ja haha hub is ook blij dat ik gestopt ben met de pil dat helpt dus echt wel en ik begin dus ook nooit meer :snooty:
klaproos :dance: ik ga voor je dat je je ei gister heb gehad en dat je meteen zwanger bent
@buffy wrote:
Tjee meiden, kijk je even een paar dagen niet en dan zijn we zomaar weer een aantal pagina’s op weg in een nieuw deel…
Wat is er veel gekletst zeg.
Wel heel gezellig, en wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die vurig hoopt bij die ene % te horen dat door de pil heen zwanger wordt…
Gisteren waren we op verjaardags-feestje van ons neefje.
Het jochie is 2 geworden, echt zo leuk. Op een gegeven moment zat vriendlief heel leuk te spelen met hem enzo… dus ik fluisterde al even in zijn oor dat dit nu precies is waarom ik vind dat hij goed / leuk met kinderen is…
Geloof dat de opmerking niet helemaal goed viel, maar gelukkig ging hij wel door met spelen anders had ik het wel heel sneu gevonden voor dat jochie.
Meggie, zou je bij mij iets van maart/juli 2010 in willen vullen?
Geloof niet dat het eerder gaat lukken…
Misschien dat ik het tegen die tijd wel weer verander… dat horen jullie dan wel.
Buffy
Buffy
hoezo viel het verkeerd :think:
MANNEN :twisted: zeg je iets liefs en dan vatten ze het verkeerd op :doh:
@Klaproos wrote:
Gisteren wilde hij nog… hebben we sex gehad, omdat ik volgens de menstruatiekalender mn eisprong zou hebben… Vanavond met het eten heb ik hem nog aangekeken van : we moeten nog een keer! Na het eten kwam hij er mee aan dat hij de hele dag had na zitten denken en dat hij zich nu afvraagt hoe mijn en zijn ouders er over zouden denken als we net in ons huis zitten en vertellen dat we zwanger zijn… (mocht het inderdaad gelijk raak zijn, heeeeeeel naïef) Dus ik ben vanavond weer even niet zo heel erg vrolijk, gedraag me neutraal zeg maar. En nou voelt hij zich rot, zegt nog amper wat, omdat hij mijn hoop en blij zijn van gister weer ‘verpest’ heeft. Hij dacht dat ik hem wel zou begrijpen… Begrijp érgens zijn punt, maar dat had hij gisteren moeten bedenken toen ik hem vroeg: weet je het zeker???
En nu zou ik zeker mn eisprong hebben… als ik hem nu verleid pakt ie er geheid een cd bij…
:naughty: voor je man ik vind dat je daar geen rekening mee kan houden als jullie het allebei willen dat doen!!
en dat iemand buiten jullie gezin er raar over zou denken NOU EN
dit vind ik niet eerlijk van jou hub :hug: voor jou
Jeetje Klaproos, dat is moeilijk. :think: Maar dan nog is het jullie keus! en niet die van jouw ouders of die van hem…
pfff ik heb de helft gelezen maar jullie kletsen zoveel :shock:
ik ga f douchen lees zo de laatste pagina’s
@Belly wrote:
Ja en ondanks dat ik het al verwachte komt het wel weer hard aan :shifty: Soms vind ik het zo oneerlijk :oops: Mijn beste vriendin gebruike ovutesten en was ook meteen die ronde zwanger en zo hoopte ik stiekem ook dat geluk te hebben
:hug: :hug: :hug: het is ook oneerlijk ik ben al bezig voor de 2e en mss wel raak deze ronde dan voel ik me ook schuldig tegen over de mensen die het al heel lang willen en nog geen 1 kindje hebben
:hug: :-*
@bianca&? wrote:
pfff ik heb de helft gelezen maar jullie kletsen zoveel :shock:
ik ga f douchen lees zo de laatste pagina’s
Ja Bianca de afgelopen dagen is het wel hard gegaan ja
@Meggie wrote:
Oh ik zie zojuist dat de dokter deze week nog aanwezig is… morgen maar even bellen dan… (schijt direct 10 kleuren bagger)… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
komt goed BELLEN
@bianca&? wrote:
@Belly wrote:Ja en ondanks dat ik het al verwachte komt het wel weer hard aan :shifty: Soms vind ik het zo oneerlijk :oops: Mijn beste vriendin gebruike ovutesten en was ook meteen die ronde zwanger en zo hoopte ik stiekem ook dat geluk te hebben
:hug: :hug: :hug: het is ook oneerlijk ik ben al bezig voor de 2e en mss wel raak deze ronde dan voel ik me ook schuldig tegen over de mensen die het al heel lang willen en nog geen 1 kindje hebben
:hug: :-*
Nee meid, niet doen hoor! Ik bedoel het ook niet zo, maar zo voelt het soms :shifty:
Ik weet niet wie het zei, maar mijn mannetje kan het ook altijd merken als ik de pil ben vergeten, dus hij ziet er wat dat betreft wel naar uit om te beginnen;)
@ Belly :-* en :hug: