@Belly wrote:
Jeetje Klaproos, dat is moeilijk. :think: Maar dan nog is het jullie keus! en niet die van jouw ouders of die van hem…
Is uiteindelijk goed gekomen hè, we hebben mn ei voor zover ik weet dat ik hem gehad zou moeten hebben goed benut
@Belly wrote:
Jeetje Klaproos, dat is moeilijk. :think: Maar dan nog is het jullie keus! en niet die van jouw ouders of die van hem…
@bianca&? wrote:
@Klaproos wrote:
:naughty: voor je man ik vind dat je daar geen rekening mee kan houden als jullie het allebei willen dat doen!!
en dat iemand buiten jullie gezin er raar over zou denken NOU EN
dit vind ik niet eerlijk van jou hub :hug: voor jou
Ik wilde mn quotes in 1 bericht doen :mrgreen:
Gisteren waren we op verjaardags-feestje van ons neefje.
Het jochie is 2 geworden, echt zo leuk. Op een gegeven moment zat vriendlief heel leuk te spelen met hem enzo.. dus ik fluisterde al even in zijn oor dat dit nu precies is waarom ik vind dat hij goed / leuk met kinderen is..
Geloof dat de opmerking niet helemaal goed viel, maar gelukkig ging hij wel door met spelen anders had ik het wel heel sneu gevonden voor dat jochie.
Buffy
hoezo viel het verkeerd
MANNEN zeg je iets liefs en dan vatten ze het verkeerd op
@buffy wrote:
Het jochie is 2 geworden, echt zo leuk. Op een gegeven moment zat vriendlief heel leuk te spelen met hem enzo… dus ik fluisterde al even in zijn oor dat dit nu precies is waarom ik vind dat hij goed / leuk met kinderen is…
Geloof dat de opmerking niet helemaal goed viel, maar gelukkig ging hij wel door met spelen anders had ik het wel heel sneu gevonden voor dat jochie.
Buffy
hoezo viel het verkeerd
Tijdens onze discussies gaf ik wel eens aan dat ik vond dat hij zo leuk met kinderen is. Hij snapte daar niets van en zag dat echt heel anders.
Hoe moet ik hem anders duidelijk maken welk gedrag ik bedoel (want hij had geen idee waar ik het over had)..
Soms zou je die mannen toch.. Het zal wel komen omdat ik er de afgelopen tijd zoveel mee bezig ben geweest.
Ik heb het er dus ook bewust echt niet over gehad, maar dat valt niet mee hoor.
Buffy
ja mannen zijn daar heel anders in hub hier zei na de eerste paar keren alleen met nikki dat ie het net werken vond :roll:
nou ja zeg het is je kind.
en hij zei als ik er straks 2 tegelijk heb weet ik niet hoe ik dat moet doen :think: nou hetzelfde als met 2 lekker laten spelen en ze genoeg eten en drinken geven :lol:
Ik ben wel heel blij met dit forum.
Jullie snappen me tenminste.
Buffy
@buffy wrote:
Ik ben wel heel blij met dit forum.
Jullie snappen me tenminste.
Buffy
@Belly wrote:
@buffy wrote:
Het jochie is 2 geworden, echt zo leuk. Op een gegeven moment zat vriendlief heel leuk te spelen met hem enzo… dus ik fluisterde al even in zijn oor dat dit nu precies is waarom ik vind dat hij goed / leuk met kinderen is…
Buffy
hoezo viel het verkeerd
Tijdens onze discussies gaf ik wel eens aan dat ik vond dat hij zo leuk met kinderen is. Hij snapte daar niets van en zag dat echt heel anders.
Hoe moet ik hem anders duidelijk maken welk gedrag ik bedoel (want hij had geen idee waar ik het over had)..
Soms zou je die mannen toch.. Het zal wel komen omdat ik er de afgelopen tijd zoveel mee bezig ben geweest.
Ik heb het er dus ook bewust echt niet over gehad, maar dat valt niet mee hoor.
Buffy
Hier idem hoor...Hub heeft het er nog niet echt over. Ik heb dan wel groen licht, maar zo reageert hub ook nog weleens hoor. Gewoon volhouden meid! En praat hier maar lekker van je af en laat je hub maar gewoon even gaan :-*
mannen die weten niet wat ze willen :twisted:
hier is spannend hoop dat als ik niet zwanger ben ik morgen ong wordt en als ik morgen niet ong ben is de kans er nog wel dat ik zwanger ben en heb ik toch later me ei gehad
aaaaa ik vind spannend nu
Ik ga voor je duimen!
dank je lief van je!! :-*
ik ga slapen weltrusten allemaal
Haaa Bianca, dan is vandaag al weer voorbij! Morgen is het zover… Dus nog zoiezo 1 dag in spanning, mits je een regelmatige cyclus hebt natuurlijk Nou slaap lekker en tot morgen!!
ohhh bianca wat spannend zeg! ik voor je hoor
klaproos wat ontzettend dapper zeg!
ja die kritiek ken ik wel ja… ze missen pas iets als het dan voorbij is he
ach nouja ik denk altijd maar het is steeds voor een jaar en dan komt er weer een nieuw jaar wat dan weer anders word… maar zie het ook weer als nieuwe ronde met nieuwe kansen
je kan trouwens op school voor een helpende diploma vragen he
als je die al niet had tenminste
want als je gewoon al je toetsen van het 1ste jaar hebt gemaakt ben je inprinciepe ook helpende
dus zou je bij hetzelfde bedrijf misschien als helpende aan de slag kunnen?
een klasgenoot van me heeft dit iig gedaan
belly wat ontzettend balen… juist omdat je zo graag wilt he
hier wil ik dol graag… maar ik blijf mezelf in me hoofd houden dat ik straks na mijn diplomering met een nieuwe toekomst in alle rust ons gezinnetje kan gaan compleet maken
Hihi Poeizie, ik dacht dat ik wel verteld had wat ik deed, ik zit in de Optiek en deed die opleiding dus ook! Na 1 jaar gedaan te hebben heb je hiermee helaas niks…
Maar dat is niet erg… Het voelt niet dat ik alles voor niets heb gedaan, want dan noemde een collegaatje gister, heb veel plezier gehad op school ook al was het heel pittig!
@ Bianca; hoe is het???
Er zijn trouwens ook een heel aantal rammelaars een tijd niet meer geweest hè…
TanteKaatje bijvoorbeeld, hoe zou het met haar gaan? En Bloempie??
@ Lotte; onze NOD is tegelijk viel me net op de lijst op :mrgreen:
Zo ik zit te shacken, heb ik normaal niet zo erg… en dat alleen maar omdat ik de dokter moest bellen… nou heb mijn verhaal uitgelegd (ben de helft vergeten te zeggen :evil: ) en de assistente gaat overleggen met de arts. Als het goed is, is het mijn eigen arts (je hebt er 2… de vorige keer werd ik bij de ander geplaatst) dus ben benieuwd…
Ze vroeg naar mijn cyclusn voor de pil… hallo ik ben al 5 jaar gestopt met de pil… ik mag er vanuit gaan dat die cyclus daarvoor niet meer relevant is… Ik heb maar even aangegeven dat bloedonderzoek misschien handig is. Pffffffffffffff. Ik mag om 11 uur terug bellen.
Ik heb wel besloten dat als ze om 11 uur niet met iets concreets komen ik het daar niet mee eens ga zijn…
Wat een stress allemaal weer…
Nog even een ding wat ik me nu bedenk… de assistente vroeg naar mijn cyclus voor de pil. Ik ben al eerder naar de huisarts geweest in verband met het wegblijven van mijn cyclus en toen zei ze dat gedurende je leven je cyclus veranderd dus dat dat schijnbaar de cyclus was die nu bij mij hoorde. Dus die vraag is dan al helemaal niet meer relevant…
Bianca, hoe is het nu? Al ong??
Klaproos, wat raar dat ze opeens je niet kwijt willen. Als ik het goed begrepen heb waren ze niet altijd even aardig/leuk? Ik zou dan gewoon weggaan hoor en me niet laten overhalen nog een dagje te blijven.
Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Meggie, sterkte met bellen. Gek he dat je door een telefoontje zo in de war kan raken. Succes met afwachten tot 11 uur.
De cyclus van voor de pil lijkt mij ook niet meer zo relevant… ik zou het in elk geval niet meer weten hoe die van mij was.
Buffy
@ Klaproos: Raar dat ze je nu ineens niet kwijt willen… Eerst willen ze van je af en nu weer niet… Ik weet niet wat ik zou doen, ik zou het denk ik niet doen gezien de verstandshouding toch al niet zo best was… maar je kunt het altijd proberen en als het niet bevalt stop je alsnog…
@ Meggie: ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen!
@ Bianca: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: