Lijstje heeft weer een update gekregen. De NOD van Klaproos erbij. Wat een werk hahaha.
Jeee ik heb weekend. Dit betekend welgeteld 1 dagje vrij, morgen dus. Wat een boffert ben ik.
Zo dat moest er ff uit.
Vanavond heerlijk samen met mijn kleine knul gegeten, geknuffeld. En hij ligt nu heerlijk in zijn bedje, slaapt bijna met een rustgevend muziekje op de achtergrond. Medneertje was nl helemaal hyper van het KDV, hij had zoveel gespeeld en moet dan echt even tot rust komen voordat hij kan slapen. Ik zou zo kunnen slapen maar wacht nog even op mijn grote vent, die moet werken tot 21 uur.
Meggie: Al een beetje bijgekomen van je babi pangang???
Lotte: Jammer hoor. Maar geen bloed geeft moed, toch??
Groetjes Moon.
Heej Moon, leuk dat je er weer even bent! Wel lekker dat je morgen vrij bent.
Mijn neefje is ook altijd total loss na een dagje KDV dus kan me wel voorstellen hoe of wat. Maar hopelijk kun je ook lekker snel naar bed Je man zal zo wel thuis zijn inmiddels.
Ik heb mijn avatar aangepast. Hopelijk herkent niemand de foto hahaha. Heb hem ook op mijn hyves gehad namelijk :oops: Maar het is de enige foto waar ik van de achterkant erop sta. Van het weekend maar even een nieuwe laten maken.
Ik ben inmiddels wel herstelt hoor Moon. Voorlopig dat niet meer voor mij…
En wat betreft “geen bloed geeft moed” aan de ene kant wel, aan de andere kant ook niet want je bent rond die cyclus dag in principe niet meer vruchtbaar dus duurt het weer langer voor je de nieuwe ronde in kan. Tenminste dat is hoe ik het dan inmiddels zie…
@Moon78 wrote:
Lotte: Jammer hoor. Maar geen bloed geeft moed, toch??
Ja en nee.
Als je ongi wordt weet je waar je aan toe bent.
Nu kan ik er helemaal niks mee.
En ik weet dat ik zo'n 2 weken geleden een eisprong heb gehad (positieve ovu test) waarom ben ik dan nu nog niet ongi?????
Dat vraag ik me dus steeds af.
Ja Meggie en Lotte, jullie hebben ook gelijk. Kijk nu zie je meteen wie er wel en wie er niet bezig zijn. Ik hoop dat jullie snel weer duidelijkheid hebben.
Hier houd ik alleen mijn cyclus in de gaten, verder niets. (Moet er wel bij zeggen dat ik echt een regelmaat aan het ontdekken ben, terwijl ik na het stoppen met de pil 5 maanden niet ongi ben geweest, voor mij geen hormonen meer).
Leuke foto, Meggie. (ook al is ie van achteren :lol: )
hallo meiden
wat hebben jullie weer lekker gekletst
meggie wat jammer dat je ajam(=kip) pangang niet lekker viel
je moet er net van houden
ik bestel tegenwoordig vrij weinig meer, zeker nu ik al dat orginele lekkers van mijn klasgenoten gewent ben
dan is de afhaal voor mij te zien als bagger… ben echt verwent door al dat vers gekookte lekkers :mrgreen:
met het badmeubel is het zeker gelukt
vind hem erg mooi… wat ik al zei ik dus
mijn zusje wilde hem toch niet hebben dus ik heb hem maar mee naar huis genomen
houd ik hem lekker zelluf puh ! :snooty:
ik zei al tegen haar van : nou dan moet ik toch minimaal 1x in de maand je kind ontvoeren voor een uitgebreide badsessie :mrgreen:
ja toch? niet dan?
ben een beetje melig hihihihi… komt vast door het weer
oh ik heb net een zak honing mosterd ships van lays gehaald om te proberen … bah niks bijzonders aan …
mijn man eet het niet ,weet ik zeker ,dus denk dat ik hem zo maar even in de kliko gooi
gelukkig was de lays in de aanbieding bij de appie :mrgreen:
ziet er naaruit dat het morgen weer mooi word
dus ga dan weer aan de slag met wat schilderwerk
lotte balen dat de test negatief was… pff nu weer wachten tot je cyclus zich weer herhaald :roll:
oehoe bianca… hoe gaat ie?
waauuuuw moon wel helemaal 1 dagje vrij
kon het er vanaf? :roll:
ik ben blij dat hier vrij regelmatig word geroosterd
als ik het weekend werk ben ik do en vrijdag vrij
en als ik het weekend vrij ben dan ben ik die week ma en di … vrij
zal trouwens vast wel veranderen als ik naar mijn nieuwe afdeling ga in september
Voor hoeft er niet meer :thumbdown: :thumbup: te worden.
Gisteravond laat ben ik toch nog ongi geworden, na 36 dagen. :shock:
De klusdagen zullen ergens in onze vakantie zijn dus we weten nu al hoe we onze vrije dagen gaan besteden :lol:
Jammer Lotte :hug:
Suc6 in de nieuwe ronde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@ poeizie: ik had het zelf gemaakt hoor Maar de laatste tijd lukt het me gewoon niet zo goed. Waar dat nou aan ligt…
Mooi dat het badmeubel in de smaak is gevallen
@ Lotte: balen meid! Schrale troost, je weet nu weer je aantoe bent…
Ik heb lekker vakantie, het was ook een lekkere werkdag als dat het vooruitzicht is. Ik lag gisteren weer vroeg op bed. Ik was zooooo moe. Vandaag zal het ook niet laat worden… morgenvroeg komt de kapster.
Hier nog steeds geen ongi. Manlief is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Maar behalve vermoeidheid, buikkrampen en al een week zere (.)(.) merk ik niks bijzonders. En dat zijn ook allemaal ongi-kwalen hahaha. Ik hoop er maar niet te veel op. Maar ben wel nieuwsgierig.
Nou meiden ik ga aan mijn eten beginnen en dan daarna even lekker douchen en de rest van de avond lekker lanterfanten.
hmmm ik ben al op dag 45, zolang heeft het nog nooit geduurd, ben ochtends misselijk, en heb erge pijn in (.) (.) en erg moe
meggie ik duim voor jullie
Karin, wat dacht je ervan eens een testje te doen???
Meggie, bij jou klinkt het ook hoopvol.
zegguhhhh als jullie 2tjes nou eens samen gingen testen morgen ofzo :mrgreen:
en dan meggie zo’n vernieuwde clearblue met zo’n indicator :lol:
heus jullie zullen echt niet weg hoeven als de test positief is hoor
blijf maar lekker mee kletsen
want dat is het gewoon je wil hier gewoon niet weg meggie geef het maar toe hihihihi
ergens zegt mijn gevoel dat het bij jullie wel eens raak kan zijn
maar ja aura’s lezen op afstand is nooit mijn sterkste kant geweest :lol:
Oh Karin spannend zeg!!! Ik duim ook voor jou!
Nou ik heb kruidvattesten in huis (in een kast gegooid hahaha) en ga zondagmorgen als ik dan nog niet ongesteld ben testen. Manlief vindt ook dat mijn (.)(.) groter zijn geworden. En ik zie dat ook wel maar ja ben ook aangekomen dus zou me niets verbazen als daar dan het eerste komt.
Ik ben echt nieuwsgierig hoor maar op de één of andere manier lukt het me om tot zondag te wachten. Ieder wc-bezoek is nu wel spannend hoor. En zodra ik wat voel in mijn onderbroek denk ik “oh ja hoor ongi”. Maar tot nu toe is het alleen maar slijm.
Poeizie: jammer dat je niet vanaf een afstand kan aura lezen, ik had het graag geweten hahaha.
En ik ga hier zeker niet weg hoor. Ik vind dit een ontzettend gezellig topic namelijk. Zwanger of niet zwanger!
Ik kan heel goed meerdere topics bijhouden hoor hahaha. ik kom maar 10x per dag op KOK als ik vrij ben hihi.
Meggie hoeveel testen heb je in huis???
Oh en ik denk dat we pagina 50 vandaag nog wel gaan halen. Dus morgenochtend op 1 augustus maak ik een nieuw topic aan
@Lotte wrote:
Meggie hoeveel testen heb je in huis???
Ik heb er 2. 2 voor 5 euro die schijnen nogal gevoelig te zijn. En anders is er hier in de stad op zondag nog een supermarkt open, die zal ze toch ook wel verkopen?!
Mijn nieuwe nod is trouwens 4 september.
Kan je dat meteen in het nieuwe lijstje zetten
Dan zou ik zeggen, nu 1 testje en evt zondag nog een keer
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo :oops:
@Lotte wrote:
Dan zou ik zeggen, nu 1 testje en evt zondag nog een keer
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo :oops:
Hahaha :lol: nee ik ga echt pas zondagmorgen doen. Stel dat ik nu positief test dan kan ik morgen echt niet meer normaal de dag doorkomen met de kapster en bij mijn schoonouders. Jammer hè
Ik ga het meteen even aanpassen in het lijstje.
:lol: Dat riep ik ook steeds, maar ondertussen kon ik mezelf niet bedwingen en testte ik toch. :oops: