@Lotte wrote:
:lol: Dat riep ik ook steeds, maar ondertussen kon ik mezelf niet bedwingen en testte ik toch. :oops:
Ik heb hierin zo’n discipline… waar het aan de rest in mijn leven ontbreekt heb ik het hier wel voor 1000% :lol: :lol:
@Lotte wrote:
:lol: Dat riep ik ook steeds, maar ondertussen kon ik mezelf niet bedwingen en testte ik toch. :oops:
Wat goed zeg.
Ik hoop dat ik me de volgende keer ook in kan houden.
@Lotte wrote:
Wat goed zeg.
Ik hoop dat ik me de volgende keer ook in kan houden.
Als het goed is heb ik mijn vruchtbare dagen als we op vakantie zijn.
Als je op vakantie is het toch altijd anders dan wanneer je thuis bent dus grote kans dat we regelmatig even “tijd voor elkaar” vrij maken :mrgreen:
Meiden, ik duim voor jullie allemaal, dat jullie maar allemaal een positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben!! :thumbup: :thumbup: :hug:
jeetje wat een dicipline meggie
kan je niet een beetje naar mij sturen ?
heb ik de komende tijd wel nodig
mijn zus is via BISsen (afslank programma) flink afgevallen en nu heb ik ook maar een maandpakket besteld
dus kan alle dicipline van de wereld wel gebruiken
IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!!! 8)
JE KAN HET JE KAN HET JE KAN HET!!!
@ Lotte: ja ik snap wat je bedoelt met tijd aan elkaar besteden. Lekker toch, daar zijn vakanties ook voor
@ poeizie: heel goed dat je al zegt “ik wil het”! Ook al zit in aan de andere kant (aankomen) afvallen is ontzettend lastig. Hou vol! Je kan het!
Ik ga later naar bed dan gewenst maar zat naar leuke sites met betrekking tot babydingen te kijken. En toen moest ik nog douchen dus ga zo mijn haar wel droog fohnen.
Oh en wij komen er nu al niet uit bij een naam… en gek genoeg hebben we het alleen nog maar over meisjesnamen. Mijn man verzint van die aparte dingen… en ik wil het best wel hollands houden en ik wil geen namen van mensen die ik ooit ontmoet of gekend heb
Spannend hier
Nou echt wel!!
Dames ik ga zo maar eens slapen. Het is rustig nu hier Stilte voor de storm… Morgen een nieuw topic!
hmm test was negatief maar nog steeds misselijk en pijn in (.) (.) met name de linker
Karin: Hmmm daar heb je dan ook weer niks aan. Als het nog langer duurt misschien de huisarts bellen?
Meiden ik ga een nieuw topic aanmaken
Misschien wel handig om de oude topics op slot te laten zetten