**De Ei-rammelaars** Deel 7

@ Meggie, nee helaas wil het nog niet zo vlotten… Ik hoop dat het gauw wat beter gaat want zo langszaam aan begin ik het goed zat te worden…

@ Lotte, wat ik zo weet van die kruidvat testen is dat je met die testen al 5 dagen voor je NOD positief kunt testen. Maar het wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook meteen lukt, ik denk dat het ook aan de hoeveelheid Hcg ligt die al dan niet in je lichaam aanwezig is. Ik weet wel dat het gaat om de testen van 2 voor vijf euro… Dat zijn volgens mij de testen waar het over gaat.

@Meggie wrote:

Hallo meiden ben ik weer :slight_smile:

Het eten van vanavond ligt als een baksteen in mijn maag pffff. En dan moet ik zo nog wat eten… (2 broodjes en 1 appel…).

Ben al wel lekker fris gedoucht en mijn streven is om er om 22:00 in te liggen want ben moe. En morgen moet ik werken dus vroeg eruit.

Verder zit ik op het wachtbankje… :roll: echt irritant.
jeetje meis. Onze rollen zijn omgedraait. Ik heb trek maar kan en mag niets meer eten :oops: :mrgreen: (van mezelf) ik wil afvallen dus ja daar moet je wat voor over hebben :roll: :wink: .

Ik ga ook zo al naar bed. Ben ook weer aan het werk en in combinatie met de toch nog pijn in mijn ribben vergt dat best veel energie.

Jij succes op je wachtbankje (wanneer ga je eigenlijk testen??)

Ik zit in principe ook op mijn wachtbank maar door de pijn niet echt mijn ei benut dus deze maand is er geen echte kans op zwangerschap.

Hoe gaat het met Lotte?? Hoelaat ga je morgen teste??

ik leef met je mee meggie

de een (oa ik ) doet veel moeite om slanker te worden

en de ander moet veel moeite doen om aan te komen

had vroeger ook een vriendin op het vmbo die ook enorm veel moeite moest doen om maar een gram aan te komen

ze moest iets van 8 bruine boterhammen met kaas eten :shock:

ben je een pap mens?

ik heb soms dagen dat ik alleen vloeibaar kan eten

dan eet ik brinta, vla of yoghurt m(met crusley ofzo)

je kan natuurlijk ook van de slank shakes drinken als extraatje voor extra calorien

of zeg ik nu iets heel geks?

het is tenminste lichter op de maag

het is maar een ideetje

nutridrink zou idd helemaal mooi zijn

moet ik wat smokkelen? :mrgreen: we hebben lekkere tropische smaken en chocolade :lol:

grapje hoor

Hey meiden,

Wat kletst het lekker hier. Zelf heb ik het echt irritant druk. Veel werken zo voor de vakantie, vorige week een doodzieke hond, we dachten echt dat het niet goed zou gaan, maar nu dankzij medicatie gaat het gelukkig een stuk beter. En dan het gezinsleven en soms rammelt het een beetje. Zeker als ik dan hier lees wie er al gestopt zijn en in afwachting…spannend.

Hopelijk heb ik de komende week wat meer tijd om hier te lezen en te reageren.

Groetjes Moon.

@ sabje: jeetje wat irritant zeg… wat zegt de huisarts ervan? het lijkt me dat die je toch wel een keer gaat doorsturen…

@ jannigje: hahaha ja het zijn er meer die het zeggen, dat de rollen omgedraaid zijn. Nog steeds pijn in je ribben joh? Je hebt echt de klap opgevangen hè. Nou hopelijk voel je je snel weer beter. Wel jammer dat je niet hebt kunnen klussen hierdoor. Maar dan ga je toch voor nog een mei-kindje :smiley:

Je vroeg wanneer ik ga testen. Nou als ik niet ongesteld word want ja dat kan altijd nog gebeuren dan ga ik zondagmorgen testen.

@ poeizie: ik zou iets van 7 boterhammen moeten maar ik trek dat niet. Ik eet er minimaal 5. Gelukkig snoep ik er nog wel naast maar goed ik ga toch proberen nog meer te eten. Maar dit geroosterde broodje van nu… pfff.

Ik ben helaas geen pap-mens.

Hahaha nou nutri’s ken ik hoor. In het verleden ook gehad (zowel thuis als in de kliniek) maar daar moet je echt net de smaak van vinden. En ik heb ensini’s gehad. Die zitten vol koolhydraten. Maar die pakjes zijn nogal prijzig. En ik vind dat gewoon een gebied waar voor mij de grens ligt.

En nu zit er iets irritants in mijn keel, stukje brood ofzo :evil:

@Moon78 wrote:

Hey meiden,

Wat kletst het lekker hier. Zelf heb ik het echt irritant druk. Veel werken zo voor de vakantie, vorige week een doodzieke hond, we dachten echt dat het niet goed zou gaan, maar nu dankzij medicatie gaat het gelukkig een stuk beter. En dan het gezinsleven en soms rammelt het een beetje. Zeker als ik dan hier lees wie er al gestopt zijn en in afwachting…spannend.

Hopelijk heb ik de komende week wat meer tijd om hier te lezen en te reageren.

Groetjes Moon.

Heej Moon,

Leuk je hier weer te zien! Ik snap als ik bovenstaande lees dat je het druk hebt, kom wanneer je er tijd en zin voor hebt je bent welkom hier!!!

En uiteindelijk gaat je werk en gezin natuurlijk voor KOK :smiley:

Thanks Meggie, Ik weet het maar vind het hier ook wel gezellie!!! Kan, zoals Klaproos het al zei: "letterlijk’ mijn ei kwijt. En dat is soms wel prettig.

Je broodje al weg kunnen krijgen??? Weet je wat ook errug lekker is en bomvol calorieen?? Een Mc Flurry cornetto bosvruchten, heb er net 1 op, echt lekker en een calorieen bom!!! :wink:

Groetjes Moon.

Hahaha nou ik heb geen Mac in de buurt helaas. Maar een magnum kan ook :slight_smile:

Broodje is inmiddels weg, appel erachteraan en ga zo tandjes poetsen en naar bed. Lekker slapen :smiley:

Ik ga de laptop ook afsluiten. Fijne avond nog allemaal en ik meld me morgen wel weer! Eens kijken of we voor augustus nog een nieuw topic aan kunnen maken. Ik zal ook het lijstje dan weer vernieuwen. Dus wijzigingen graag via PB!

Trusten!

He dames… sorry dat ik zo weinig langskom :oops: maar ben dan ook geen ei-rammelaar meer. Maar ik hoop echt dat het goed gaat met jullie allemaal en dat jullie gerammel uiteindelijk beloond mag worden met het wonder dat “zwanger” heet.

:-* Hanneke

Hey Matsjo,

Ehmmm Hanneke, alles goed??? Hoe voel je je?? Leuk dat je nog even hier komt kijken.

Je hebt trouwens een geweldig leuke knul, zag ik in het showforum!!

Groetjes Moon.

Dankje Moon :-* Uiteraard ben ik het daarmee eens! :inlove:

Ja het gaat eigenlijk wel goed op de bekende kwaaltjes na. Ik ben heel de dag misselijk maar hoef gelukkig niet te :sick: En verder ben ik extreem moe. Ik kan de hele dag wel slapen :zzz: maar dat gaat niet met een dreumes he? :wink: Gelukkig heb ik 6 weken vakantie, die komen wel goed uit nu!

@Jannigje wrote:

Hoe gaat het met Lotte?? Hoelaat ga je morgen teste??

Morgenochtend rond half 6.

Dan staat mijn vriend op en moet ik meestal plassen.

Ik ga dan eerst tempen, en als mijn temp niet extreem gezalt is, ga ik meteen testen.

Ik heb trouwens de duurdere variant van de kv testen.

Maar volgens mij zijn die ook wel gevoelig.

Het is half 8 :pray: :pray: en ik lees pas vanaf vanavond weer bij…

wat spannend lotte!

Hoe was je temp vanmorgen?

ik ga zo onderweg naar hoorn

heb via kok een badmeubelgezien en daar ik 2 zwangere zussen heb en ik zelf ook nog hopelijk gebruik ervan kan gaan maken vond ik het wel een goede investering :mrgreen:

mijn familie woont ook allemaal in hoorn, dus kan meteen ff afleveren :smiley:

Vanmorgen om half 6 had ik een erg lage temp dus ik heb niet getest.

Om 8 uur, de tijd dat ik altijd temp, toch wel iets hoger dus toch maar getest…negatief.

Ik ga er dus van uit dat ik vandaag of morgen wel ongi ga worden.

Wat balen lotte!

:hug:

@ Matsjo: ik volg je wel in de Maart-mamma’s :slight_smile: maar leuk dat je hier nog even komt koekeloeren :slight_smile:

@ Poeizie: en is het badmeubel gelukt?

@ Lotte: balen joh! Misschien je cyclus toch wat ontregelt door het stoppen met de pil?

@ Kimmiej: hoe is het met jou?

Ik ben verder moe maar dat is deze week niets nieuws geloof ik. Pfff. En al sinds het weekend een trillend ooglid zo nu en dan. Heel irritant.

Ben echt bekaf van het werken en op zijn. Ik ga zo eens aan mijn eten beginnen :smiley: En vanavond maar weer proberen op tijd te gaan slapen…

Lotte, jammer hoor :frowning:

Ik meld me maar weer even… avondeten was niet echt lekker. Babi pangang maar dan met kip maar als ik er wel weer aan denk :sick: heb er zo goed en zo kwaad wat van gegeten maar bleh…

Manlief ligt lekker te snurken op de bank. Die arme schat werkt ook zo hard en is ook aan vakantie toe. Morgen voor mij nog 1 dag werken en dan vakantie :dance: En dan echt een hele maand hè. Ik hoef pas in september weer te beginnen :mrgreen:

En ik verveel me nu een beetje… ga het lijstje maar updaten.

Buffy hoe is het met jou? Zou je me via PB nog even doorgeven wanneer jullie startdatum is. Ergens op deze 48 pagina’s staat het maar het is makkelijker als je me even een PB stuurt :roll: