@ Klaproos: nou dat heb ik ook besloten en ik ga komende weken nog even hard mijn best doen. Toch proberen meer in de avonden te eten. De laatste tijd deed ik dat wat minder dus daar toch weer alert op zijn. De teleurstelling is inmiddels wel gezakt gelukkig.
@ Sabje: dank je voor je reactie. De test die jij had gedaan was negatief?
Meggie, krijg je de nutridrink niet vergoed via de zorgverzekering???
Klaproos, Ik kan je niet meer vertellen dan ik de afgelopen dagen heb gedaan.
Nog steeds geen ongi, maar ook geen positieve test dus. :roll:
Pfff Lotte; jij houdt het ook spannend zeg…
Vandaag besloten met mn lief niet eerder meer te testen dan wanneer ik weer eens overtijd ben.
Vandaag bij de apotheek geweest voor mn pukkeltjes… ze raadden me dat agressieve goedje wel af omdat je dan ook schilvers krijgt… Die hoefde ik niet nee… Nu heb ik voor €5 een proefsetje voor de onzuivere huid gekocht van Vichy met verschillende dingetjes erin.
Heb daar ook gevraagd hoe ik nu moet tellen met mn cyclus van 31 dagen… je wordt dus ongesteld precies 14 dagen nà de eisprong… dus heb de vorige ronde 3 dagen te vroeg geklust :? Dus die krampen die ik gevoeld heb…wat het was weet ik niet, maar het was dus geen eisprong. :think:
Leer je lijf kennen, pfffffff!
@ Lotte: nou denk het niet want het is niet voor een chronisch iets. Tegenwoordig zijn ze daar zo streng in. En dan nog ik vind er moet ergens een grens zitten. En dat is mijn grens
Maar jeetje nog niets. Je bent toch pas gestopt met de pil? Misschien is je lichaam nog bezig regelmaat te krijgen. Maar ja je temp was wel flink gedaald toch?
@ Klaproos: oh hopelijk helpt dat van Vichy ook! Ja dat andere is agressief ja en je moet uitkijken met je kleren. Dus fijn dat ze je iets anders hebben kunnen geven. Moet wel zeggen dat het bij mij na verloop van tijd minder werd hoor de puistjes. Alleen soms heb ik weer wat meer last maar dat is natuurlijk aan hormonen onderhevig (en stress).
14 dagen na de eisprong ongesteld. Oké weten we dat ook weer. Dan zou ik waarschijnlijk donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden… Al hoop ik natuurlijk niet… Je kunt het eerder aan je slijm zien hè Klaproos? Vorige cyclus zag ik dat heel erg goed en inderdaad 14 dagen later ongesteld. Dus misschien dat eens in de gaten houden. Maar goed dan nog, je moet er wel het plezier in houden.
Ik ben moe Voor de verandering. Morgen naar een vriendin en heb in de ochtend afgesproken dus vroeg uit bed. Maar goed dan ben ik ook weer in de middag thuis.
Heerlijk dat ik hier toch alles bij jullie kan schrijven meiden. Dank je! :-* :hug:
Mijn temp was vandaag weer hoger :think:
Ff denken hoor.
Zondag was het geloof ik 37,0, gisteren 36,7 en vandaag 36,9.
Hmmm dat is inderdaad wel apart zeg. Afwachten dus. Lastig hoor!
Inderdaad erg lastig, maar ik kan niet anders.
Meiden ik ga mijn make-up van m’n gezicht halen, tanden poetsen en dan slapen… ben moe, zit weer half te knikkerbollen.
Fijne nacht allemaal!
Ja ik vind het hier op één of andere manier ook steeds gezelliger worden, gewoon om dat je letterlijk hier je ei kwijt kan haha! Eigenlijk horen wij min of meer niet helemaal meer in deze topic… aangezien wij gestopt zijn :lol: :lol:
Maar zolang ik niet zwanger ben, rammel ik dus :lol:
Ja ben erg benieuwd of dat Vichy spul gaat helpen
Jouw pukkeltjes werden dus wel minder in de loop van tijd, ja ben natuurlijk net gestopt he met de pil… mn gezicht voelt ook gewoon vet… ben dat niet gewend joh…
haha wat een giller, we hadden mn lief zn bank gratis op marktplaats gezet, die is vanmiddag opgehaald en zn stoelen die hij zelf heeft opgeknapt binnen 30 sec verkocht. Die mensen belden net, kwamen langs, (zij was dronken volgens mij) zij ging zitten ging weer staan, bood €50,- :shock: en gingen met stoelen weg :lol:
Dus we hebben nog 4 eetkamerstoelen in de aanbieding… en we moeten al picknicken omdat we nu dus al een stoel tekort komen haha!
8 aug wordt zijn huis helemaal leeggehaald, hij brengt nu een aanhanger zooi weg. 17 aug overdracht van zijn woning en de bank is nu voor ons als een gek aan het werk om de boel klaar te hebben voor 25 aug…
Slaap lekker Meggie!
Slaap lekker iedereen!
Update van mijn kant: er is niks veranderd.
Klaproos: kijk aan dat heb je nog eens snel verdiend :lol:
@ lotte: Meid, 3 dagen over tijd, wat spannend!! Ik heb er door omstandigeheden misschien over heen gelezen, maar heb je al getest? En wanneer ga je dat anders doen??? Ik ga zo hard voor je duimen!!
@ Klaproos: Hihihi lekker makkelijk gedaan dan die verkoop. Komt vast wel goed met de bank
Tsja ik vind het hier ook het gezelligst eigenlijk… en het augustusstopperstopic loopt niet echt hahaha. En ja dat ben ik eigenlijk ook niet echt meer hè…
@ Lotte: jeetje nog niks veranderd… pfff lange adem moet je maar hebben zeg.
@ sabje: voel je je alweer wat beter?
Ik ben erg moe. Ik word tegenwoordig standaard om 4:45 wakker. Ik moet plassen en slaap daarna slecht.
Vanmorgen ook naar een vriendin geweest dus moest er nog vroeg uit ook. Maar dat doe ik zelf natuurlijk
Ik ben benieuwd of ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. Had ik al verteld dat ik zo’n beetje gek word van onwetendheid… maar sterk blijf om pas zondag ofzo te testen als ik dan nog niet ongesteld ben… maar een sinds vandaag een sterk negatief gevoel heb.
@ Meggie, wat balen dat je helemaal niets bent aangekomen, wat ontzettend jammer. Hopelijk zet die poeder zoden aan de dijk.
Er is wel een creme voor die plekken, maar daar begin ik liever niet aan, is echt als je helemaal gek van de jeuk zou worden e.d…het is 1 of andere zalf met Prednison, klinkt best heftig vind ik, dus laat maar, het is nog uit te houden nu…jeukt af en toe, maar niet heel erg vervelend en hopelijk blijft het zo.
@ klaproos, lees ik het goed, ze kwamen voor een gratis bank, kochten de stoelen en lieten de bank staan? Whaha dat is dan zeker een giller.
Hopelijk werkt je cremetje…
@ lotte, wat een gehannes aan jouw kant zeg, pfff, succes
Ik denk dat ik zo maar een kv testje ga halen.
Die zijn toch gevoeliger dan andere testen???
Maar ik wacht met testen tot morgen, dan gebruik ik ochtendurine.
@Lotte wrote:
Ik denk dat ik zo maar een kv testje ga halen.
Die zijn toch gevoeliger dan andere testen???
Maar ik wacht met testen tot morgen, dan gebruik ik ochtendurine.
Wat ik hier heb gelezen wel. Matsjo testte al voor haar NOD positief daarmee. Ik heb ze zelf ook gehaald.
Ik ben benieuwd Lotte. Ik denk dat we een beetje op hetzelfde bankje zitten. Het vervelende lijkt mij dat je dan negatief test maar vervolgens ook niet ongesteld bent dus ook niet aan een nieuwe ronde kan beginnen.
Zo ervaar ik het zelf wel. Ik ben dit jaar nu 4x ongesteld geweest, en dat in iets van 31 weken. Ik realiseerde me vandaag dat ik zo wel heel wat eisprongen mis
hay meiden
wat zijn jullie gezellig aan het kletsen :mrgreen:
ik heb gelezen maar ben echt mega suf
loop al de hele dag te gapen en had ook geen puf laat staan inspiratie om iets te doen met de mensen op de afdeling
kan merken dat ik aan vakantie toe ben
hoop dat ik morgen een beetje kan uitslapen … vind dat ik dat wel verdiend heb
Hallo meiden ben ik weer
Het eten van vanavond ligt als een baksteen in mijn maag pffff. En dan moet ik zo nog wat eten… (2 broodjes en 1 appel…).
Ben al wel lekker fris gedoucht en mijn streven is om er om 22:00 in te liggen want ben moe. En morgen moet ik werken dus vroeg eruit.
Verder zit ik op het wachtbankje… :roll: echt irritant.