En jij bent morgen ook jarig toch??? :dance: Jeetje wat spannend dan! Hopelijk krijg je een geweldig mooi cadeau; een positieve test!
Klopt.
Maar ik geloof eigenlijk niet echt dat ik morgen een positieve test heb.
Niet geloven maar toch hopen… Ik deed me van de week ook heel stoer voor. “Ik test toch niet positief” maar ondertussen, gespannen als een muisje … heb flink gebaald… :wall:
Nou ik duim toch voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dank je wel.
Als ik nieuws heb dan zal ik het hier wel melden.
Hallo ik meld me weer… heb een lange dag achter de rug ben pas net thuis.
@ Klaproos: hoe hebben de meiden het gehad?
@ poeizie: actief op de zondag Maar zal vast wel leuk worden!
@ Jannigje: fijn dat het weer wat beter gaat. Ik zag dat jullie gezellig naar Madurodam zijn geweest. Leuk hoor!
@ Lotte: spannend! Ben benieuwd. Maar morgen eerst jarig, vier je het wel gewoon?
Ik moet dinsdag trouwens naar de dietiste, ik ben zo benieuwd. Volgens mij ben ik wel aangekomen. Al is dat in mijn beleving vooral op mijn buik en m’n kont :roll: Maar ja misschien zit er wel geen ons aan al hoop ik dat echt niet…
Haha ik kom ook altijd aan op mn buik en kont, verder zie je er niks van! :lol: Maar hoop wel voor je dat er wat kilo’s bij zijn!
En verder…zeg ik zo maar ff niks over, ik pb je nog wel :think:
Leuke dag gehad? Wat heb je gedaan?
Hahaha nou ik vind het het vervelendst dat ik een ingevallen koppie blijf houden. Ja onder mijn kin zit er nu wel wat maar verder… En die armen nog net zo… maar ja ik pas al mijn kleren nog steeds en daar ben ik wel blij mee want iedere keer nieuwe kleren kopen vind ik te duur hoor. En weet je… niemand die het opmerkt dat ik die kilo’s nu ben aangekomen. Maar als ik afval zijn ze er als de kippen bij :evil:
Eten ging wel wisselend maar ja ik merk dat ik het lastig vind om vol te houden. De hele tijd maar moeten eten enzo. Pfffffff. En ik vergeet al een aantal weken om melk te drinken. Mensen geloven me dan niet maar ik vergeet het gewoon echt.
Ik had verjaardag van mijn paps. En wij wonen wat verder weg dus hadden een lange rit voor de boeg. Maar goed het was wel gezellig hoor, dom zitten dom kijken zeg ik altijd. Maar ben altijd weer erg blij thuis te zijn met mijn mannetje en weg van de familie met hun rare dingen. Ik snap mijn zusje en zus soms echt niet. Maar ja dat zullen er wel meer hier hebben hihihi.
Ik ben trouwens vet moe, zit hier te knikkerbollen dus ik ga lekker slapen. En ik zie je PB wel tegemoet als je daar nog zin in hebt
Meiden, jullie moeten het ff zonder mij doen. Ik ben de afgelopen dagen zo misselijk…pff… Zo naar dat ik vrijdag en zaterdag ook ben flauwgevallen… Ik ga het ff heel rustig aan doen lieverds!
Sabje heeeeel veel beterschap! Hopelijk komen ze er snel achter wat het is joh! We zien je hier vast wel weer verschijnen en dan ben je van harte welkom!!
Lotte hoe was je temperatuur vanmorgen? Testwaardig? Of zijn de ongi inmiddels gekomen, ik hoop het niet!!!
Ik ben inmiddels alweer wakker. Ik lag om 23:45 op bed maar vanaf 4:50 heb ik zo onrustig geslapen dus blijf er maar uit. Ben ontzettend moe en heb nog steeds flinke spierpijn. Vandaag lekker rustig aan doen
Fijne dag allemaal!
@ meggie: ik blijf wel mee lezen enzo, alleen ff wat minder
@ Meggie; fijn he zo’n WII Vreemd dat je zo slecht slaapt… :think:
@ Sabje; veel beterschap!! (ben je niet zwanger??)
@ Lotte; hoe is het???
LOTTE van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
@ Lotte: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Nog vele jaren toegewenst!!
@ Klaproos: Gefeliciteerd met jullie oudste!!!
@ Sabje: beterschap! (en ik dacht ook wat Klaproos dacht, misschien zwanger?!)
Ik heb het huishouden wat ik altijd doe weer gedaan dus kan de rest van de dag op m’n gat zitten. En ik geloof dat ik dat wel nodig heb ook pfff. Ik heb nog een paar klusjes maar dat komt vanmiddag wel.
Verder denk en voel ik zoveel pfffff.
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Het blijft helaas maar bij 1 felicitatie want mijn temp was vanmorgen nog lager dan gisteren.
De :twisted: zijn er alleen (nog) niet.
Lotte wat balen zeg! Jammer hoor. Zou fijn zijn als het dan kwam ook kun je weer aan een nieuwe ronde beginnen.
Ik heb vandaag bij de testen gekeken (bij de kruidvat) maar jeetje wat veel keus zeg… durfde niet te kopen hoor. Dat doe ik vrijdag denk ik, uit mijn werk. De vorige keer dat ik het besloot werd ik overigens die dag ongesteld… Ik zou echt niet weten welke ik moet nemen.
En nog een vraag… ik moet 's nachts altijd wel een paar keer naar de wc. Welk urine moet ik dan gebruiken?
Meggie, in principe maakt het niet uit welke urine je gebruikt, als het maar van jezelf is :lol:
Sorry, dat laatste is flauw.
Maar ik moet 's nachts ook vaak een keer plassen, maar dan ga ik niet testen hoor.
Dat doe ik dan met de eerste ochtendurine wel.
Maar ik heb ook weleens 's avonds getest.
@Lotte wrote:
Meggie, in principe maakt het niet uit welke urine je gebruikt, als het maar van jezelf is :lol:
Sorry, dat laatste is flauw.
Maar ik moet 's nachts ook vaak een keer plassen, maar dan ga ik niet testen hoor.
Dat doe ik dan met de eerste ochtendurine wel.
Maar ik heb ook weleens 's avonds getest.
Hahaha nou ik vind hem eigenlijk wel grappig :lol:
Maar bedankt voor het antwoord dan weet ik dat
Heeft het vaker opstaan in de nacht ook invloed op jouw temperatuur dan Lotte?
Dat vraag ik me dan af.
Dat vraag ik mee ook weleens af, net als het feit of de omgevingstemperatuur invloed heeft.
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer het bv 25 graden in je slaapkamer is je lichaamstemp ook hoger is.
Maar of het wat uit maakt :think:
@Lotte wrote:
Dat vraag ik mee ook weleens af, net als het feit of de omgevingstemperatuur invloed heeft.
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer het bv 25 graden in je slaapkamer is je lichaamstemp ook hoger is.
Maar of het wat uit maakt :think:
Ja dat denk ik ook. Maar goed wat dat betreft staat ook niet iedere arts achter het temperaturen. Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd op hetzelfde tijdstip temperatuur. Dus wat dat betreft neem ik het met een korreltje zout
Heb je een leuke verjaardag Lotte?