Bianca:gefeleciteerd met Nikki haar verjaardag :dance: :dance: :dance:
Sabje, ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou doen.
Ik zou de schoen eerst echt moeten zien denk ik.
Goedemorgen!
@ Bianca: Gefeliciteerd met Nikki!!! Een hele fijne verjaardag voor haar toegwenst!
@ Sabje: ik zou zwart doen maar dat is omdat ik niet zo van zilver hou En zwart past vaak overal bij, zilver vind ik van niet.
@ Klaproos: je hoor heb het ook zo erg maar daarna is het gelukkig ook bijna klaar. Dan heb ik genoeg aan light of mini ofzo. Maar al met al duurt mijn cyclus van begin tot eind wel 7 dagen (normaal gesproken als ie komt hahaha).
Over een middeltje tegen puistje… ik ben toen even naar de apotheek geweest daar hebben ze een soort creme die het uitdroogd en dat hielp goed maar weet dus niet meer hoe het heet… alleen ik kreeg zo’n droge huid dat ik er mee gestopt ben. Oh ik heb het even opgezocht en er zit benzoylperoxide in (benzoylperoxide hydrogel). Op apotheek punt nl kun het wel vinden. Ik gebruikte met 5% erin. Werkte echt super alleen iets te super Maar nogmaals bij de apotheek kunnen ze je daar heel goed mee helpen!
Bloeding van donderdag was niet eens een echte bloeding… 1 rood sliertje en verder niks… maar heb wel als sinds vorige week een beetje ongikrampen. Niet de hele tijd maar wel zo nu en dan. Dus ik ga iedere keer vol verwachting naar de wc maar gewoon niets… dag 73 inmiddels.
Heel misschien volgend weekend een test maar dat is echt heeeel misschien want ben zo bang mezelf teleur te stellen…
@ Bianca; van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Nikki!
@ Meggie; thanks, maandagmiddag maar even heen denk ik… moet toch werken met ons oudste dr verjaardag :wall: er was niemand die voor me kon werken… :eh:
Ik snap nu je spanning en onzekerheid… zou het super knap van je vinden als je volgend weekend nÃet zou testen… ik ben niet zo geduldig namelijk!
@Klaproos wrote:
@ Meggie; thanks, maandagmiddag maar even heen denk ik… moet toch werken met ons oudste dr verjaardag :wall: er was niemand die voor me kon werken… :eh:
Ik snap nu je spanning en onzekerheid… zou het super knap van je vinden als je volgend weekend nÃet zou testen… ik ben niet zo geduldig namelijk!
[/b]
Oh wat balen dat je toch moet werken zeg… frappant dat er dan niemand wil invallen… wel jammer hoor! Bij ons is de opticien op maandag gesloten overigens. Hoe gaan jullie het nu vieren?
Nou weet je ik denk dat ik nog steeds ieder moment ongesteld kan worden. Op de één of andere manier ga ik er vanuit dat dit toch echt nog wel weer gebeurd binnenkort. Maar goed ik wil ook testen omdat ik volgende week maandag kan bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. En zou dan wel graag willen weten waar ik aan toe ben. En ik hoop dat als ik zwanger ben ik dan genoeg hcg heb om te meten… maar eigenlijk durf ik gewoon niet… stel dat het niet zo is, ben ik dan teleurgesteld? Ik ben daar zoooo bang voor…
Maar nogmaals ik voel gewoon ook niet zo veel of ik denk dat wat ik voel van wat anders komt
Meiden ik ga naar bed. Vannacht een erg onrustige nacht gehad dus hoop vannacht wat beter te slapen…
prettige avond en tot morgen!
Goedemorgen allemaal
goedemorgen allemaal
meggie het is natuurlijk zo dat je als het negatief is dat je dan teleur gesteld bent
maar je weet dan wel even waar je aan toe bent
je kan dan vragen aan de huisarts of hij een bloedonderzoek kan doen
en als daar ook uit blijkt dat je niet zwanger bent dan kan hij starten je medicatie te geven om de boel te resetten
en dat kan ook nog wel eens de doorslag geven
hier gister tegen mijn man gezegt dat hij mij maar een keer moest laten liggen en dat ik uit wilde slapen
word ik alsnog 8 uur wakker en niet eens van tygo… pfffff ik kan gewoon niet uitslapen he :wall:
Goedemorgen allemaal!
Ik ben ook weer present. Wel weer om 7:30 wakker maar ben daarna weer terug gegaan al sliep ik niet meer zo lekker. Ik heb ontzettende spierpijn van het wii-en :lol: Mijn armen, spieren op mijn rug… pffff. Ik wist niet dat die op mijn rug bestonden :lol:
@ poeizie: ik snap je hoor. Ik denk dat ik het ook gewoon ga doen hoor. Ik moet daar geestelijk naartoe leven. Het is gewoon vervelend om ongi-krampen te hebben maar niet ongi te worden.
Balen dat je niet uit kon slapen. Vaak als je wilt lukt het niet hoor, mijn ervaringn tenminste ook. Maar goed zo heb je wel weer wat aan de dag toch!?
@ Jannigje: hoe is het met je? Gaat het alweer beter met je ribben?
Ik ben vandaag de hele dag weg… dus verras me met heel veel berichten zou ik zeggen :mrgreen:
Goeiemorgen! Ik reageer later even, wij gaan zo weer naar de kerk en zit nog in mn ondergoed Dan heeft Meggie in ieder geval even wat te lezen als ze thuis komt haha!
Hahahaha oké Klaproos. Ik ga alleen pas om 11:30 ongeveer weg Maar dan ben jij vast nog niet terug
ach ik heb ff de katten hier verzorgd en de keuken opgeruimt … en kon lekker ff in alle rust op internet
nu heeft pat tygo uit bed gehaald en is tygo zijn knuffels aan het drinken en eten aan het geven :inlove:
sinds een paar maanden is hij heel zorgzaam naar zijn knuffels toe
pakt een doekje om snuitjes te wassen en geeft slokjes drinken en hapjes koek
haahahah wat is het toch een heerlijk kind
meggie ik kan me goed indenken dat je bang bent voor de teleurstelling
ik was het ook hoor… denk iedereen wel
maar voor mij doen was toen 6 dgn overtijd heeeeeeeel verdacht
daar ik normaal om de 2 wkn ongesteld was :lol:
Meiden, ik lees nog wel mee hoor, maar heb het gewoon zo druk dat ik even niet aan reageren toe kom. Sorry meiden :-*
@Meggie wrote:
Hahahaha oké Klaproos. Ik ga alleen pas om 11:30 ongeveer weg Maar dan ben jij vast nog niet terug
Haha zo nee! De kerk was pas om half 1 uit! Toen moesten we gauw onze spullen uit de flat halen, want we zouden om half 2 de meiden weer bij hun moeder ophalen. Die waren voor het eerst een weekendje naar hun moeder sinds ze bij ons wonen. Nu zijn ze twee weken bij ons. Ons oudste is morgen jarig en die gaan we even een fijne verjaardag geven!
Oh en echt wel dat je dan teleurgesteld bent… Ik moest ook even slikken hoor bij al die negatieve testen en toch 4 dagen overtijd for no reason en dan toch ongesteld worden
Vandaag ook even een flinke dip (gehad). Zat de hele week al niet lekker in mn vel, kort, kattig gewoon bah…(hormonen??) en mn lief nam de hele week al zwaar afstand van me… Zelfbescherming noemde hij dat… zat er vanavond even doorheen, even goed gepraat en als straks ons oudste ook op bed ligt, maken wij er een relaxed avondje van, hij een biertje en ik een wieckse rosé (twee weken geen druppel alcohol gehad voor het geval dat… en het kan nu…dus tja…) en dan knus op de bank.
Hoop niet dat het elke maand zo gaat! En anders hoop ik dan maar dat ik rap zwanger ben! Hier heb ik geen zin in…
@ Belly; no problem, heb ik ook wel eens
@ Lotte; hoe issie nu?
@ Poeizie; die dagen overtijd zijn voor mij afgelopen week waren ook zo vreemd, zonder pil wà s ik altijd elke twee weken ongesteld, nu had ik ineens een cyclus van 31 dagen :? Wat een schatje die Tygo, zo leren ze zoveel hè… :inlove:
Heb ik toen dan echt mn eisprong gevoeld? Was mijn LF dan gewoon super lang??
Hoe zit dat nou… :think:
klaproos je lichaam kan je toch soms zo voor de gek houde’n
ik ken mijn lichaam redelijk goed maar Als het om me cyclus gaat weet ik er geen touw aan vast te knopen
heb vandaag met tygo wat geshopt bij praxis
verf etc gehaald
had spontaan zin om het tafeltje en 2 stoeltjes voor tygo zijn kamertje alvast te schilderen
thuis gekomen tygo op bed
doos uitgepakt en alle onderdelen in de grondverf gezet.
hierna werd het grauw dus alles in de schuur gelegt
donderdag of vrijdag ga ik verder
meggie: het gaat gelukkig wel iets beter met mijn ribben op het moment. Heb er wel echt rust voor moeten nemen.Maar ja.
Nu kan ik gelukkig weer iets.
Klaproos: het kan dat je niet zo lekker in je vel zit hoor. En idd je lichaam kan je zo voor de gek houden.
:hug: :-* Geniet van je relaxte avond samen met je mannetje :-*
poeizie: ik heb op het moment ook echt een rare cyclus en ik weet ook echt niet meer wat ik wel en niet voelen moet.
Ik weet in ieder geval wel bijna 100% zeker dat ik mijn ei deze keer niet goed benut heb :?
Ik denk dat ik daardoor deze keer de wachtweken ook vrolijker doorkom
Hier nog steeds geen bloed, al was mijn temp vanmorgen wel lager.
Maar de dag is nog steeds niet voorbij.
wanneer ga je testen??? mocht je geen ongesteldheid krijgen nu?
@ Lotte;
Ik denk morgen, maar dat ligt ook aan mijn temp morgenochtend.
Als hij echt veel lager is dan heeft het geen zin om te testen.