Iell, ik hou niet van maandverband, dat plakt! Ze mogen wel een megatampon uitvinden! :lol:
@Klaproos wrote:
Iell, ik hou niet van maandverband, dat plakt! Ze mogen wel een megatampon uitvinden! :lol:
Ik probeer een zo groot mogelijke maat tampons te gebruiken (maar super is wel de max moet ik zeggen) en dan om de 2 uur in de eerste 2 dagen verschonen… En voor de nacht nog een maandverband erbij de eerste dagen.
Ik heb een ontzettend drukke dag op het werk gehad en in de loop van de dag werd ik alleen maar slomer en trager. Zo nog even weg en dan lekker vanavond maar bij tijds naar bed…
Prettig weekend allemaal!
klaproos je hebt van ob speciale tampons die je vlak na je bevalling kan gebruiken
die zijn echt mega :shock:
meggie ik hoop met je mee hoor
bianca hoe gaat het met jou?
nou ik werd gister avond gebelt door een van mijn zussen (die na mij komt ) … ik lag al in bed want was mega moe
begon gewoon van goh hoe gaat ie en wanneer heb je vrij want dan kunnen we die bak koffie drinken (heb een bon gehad van de ECI voor 2 bakken koffie bij de la place )
ik ; nouja goed en heb dan en dan vrij … oh jammer ik moet dan werken
beetje hier en daar wat kijken voor roostervrije dagen.
nouja ging dus niet op korte termijn lukken
maare : ging ze verder: ik wilde je zeggen dat ik zwanger ben
WAAAAAHAAAAAAA!!! wat cool!!! :inlove: :dance:
hoelang?
9 wkn!
nahhhhh zo leuk …
en toen kon ik dus spontaan niet meer slapen he :evil: :inlove:
in september word ik al weer tante voor de 3de keer
nu als alles goed blijft gaan in februari voor de 4de keer
dan hebben wij als zussen allemaal een echt gezinnetje 8)
mijn plan is om dan een foto te maken met ons 4tjes als zussen en dan met de kindertjes erbij
voor mijn moeder
ik vind het idee nu al leuk :thumbup: :dance:
owwww en dat maakt trouwens wel dat mijn eierstokken weer mega aan het rammelen zijn he :wall:
He meiden,
Ik wil graag jullie advies, maar hoe kan ik een foto plaatsen?
Als je op nieuw bericht klikt dan zie je ongeveer halverwege “bladeren” staan.
Als je daarop klikt kom je bij de bestanden die je op je pc hebt staan.
Je klikt de foto die je wil plaatsen aan, dan “openen” daarna OK en klaar ben je.
Het kan zijn dat het bestand te groot is.
Ga dan voordat je de foto opent mt je muis op de foto staan, rechter muisknop en dan “Recize Pictures” en dan small.
De “Small” foto kan je dan plaatsen.
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is.
Succes.
poeizie lief dat je naar me vraagt :-
ik verwaarloos jullie sorry :oops:
leuk dat je weer tante wordt maar begrijp ook dat je zelf dan nog liever wilt :-
lees zondag verder morgen is nikki jarig!!
die draak zit nu op schoot wil niet slapen en is al sinds 14.00 wakker :twisted:
@Meggie wrote:
Meiden ging net naar de wc en had een klein beetje helderrood in mijn slijm op mijn wc papiertje… als het mijn ongesteldheid is… die begint eigenlijk nooit zo (altijd bruin in mijn afscheiding en na een paar dagen echt bloed) dus mijn stille hoop is een innesteling…
Als ik vorige week mijn eisprong heb gehad zou het heel goed kunnen… had einde van de dag (tegen 18:00 ook echt even heel kort een pijnscheut in mijn buik…)…
En misschien komt het doordat ik mijn baarmoedermond even gevoeld had onder de douch… dat ik mezelf gekrabt heb ofzo?!
Ohhhh zo spannend maar ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld word… ik snap nu waar sommigen het over hebben wat betreft wachten… probeer dan maar eens niet ongeduldig te zijn zeg…
hoe voelt je baarmoedermond??
dan weet ik wel of je mss zwanger bent
hier zelfde tafreel… tygo heeft ook nog geen zin
Stein heeft vanmiddag geslapen en sliep om 19 uur alweer :think: .
Stein heeft bijna nooit last van niet kunnen of willen slapen. Ook als baby niet. Wel huilde hij altijd even voor hij in slaap viel
@bianca&? wrote:
@Meggie wrote:Meiden ging net naar de wc en had een klein beetje helderrood in mijn slijm op mijn wc papiertje… als het mijn ongesteldheid is… die begint eigenlijk nooit zo (altijd bruin in mijn afscheiding en na een paar dagen echt bloed) dus mijn stille hoop is een innesteling…
Als ik vorige week mijn eisprong heb gehad zou het heel goed kunnen… had einde van de dag (tegen 18:00 ook echt even heel kort een pijnscheut in mijn buik…)…
En misschien komt het doordat ik mijn baarmoedermond even gevoeld had onder de douch… dat ik mezelf gekrabt heb ofzo?!
Ohhhh zo spannend maar ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld word… ik snap nu waar sommigen het over hebben wat betreft wachten… probeer dan maar eens niet ongeduldig te zijn zeg…
hoe voelt je baarmoedermond??
dan weet ik wel of je mss zwanger bent
Hahaha nou misschien is het handiger om te zeggen wat ik moet voelen. Maar dat was gisteren dat ben ik nu alweer vergeten hahaha.
Heb wel nog steeds buikkrampjes, alsof ik ongesteld moet worden. Eigenlijk al vanaf vorige week donderdag.
Ik zal van het weekend weer effe lekker voelen :silenced: :roll: 8) :lol: :oops:
Poeizie: gefeliciteerd dat je weer tante wordt! Leuk hoor!!!
Lotte: voor jou ook spannende dagen. Ik denk er iedere dag wel even aan hoor
Bianca: wauw morgen Nikki alweer 1!! :dance: Leuk hoor! Maar hopelijk gaat ze toch ook snel slapen want het zal een drukke dag voor haar zijn! Ik las dat je haar cadeau weer in ging pakken hihihi.
Sabje: is het gelukt met de foto?
Ik heb gisteren toch maar getest.
Negatief.
Maar dat was 4 dagen voor mijn nod, en dan weet ik nog niet eens zeker of ik die dag mijn nod wel heb.
Jammer Lotte maar het kan dus nog alle kanten op!
Ik ben moe maar vind het zo ongezellig om al naar bed te gaan. Heb vannacht ook niet zo lekker geslapen (duurt al een paar daagjes helaas), heftig gedroomd. Maar ja voor manlief is het ook niet leuk dus probeer het nog even 3 kwartier uit te stellen hahaha.
mijn man is niet anders gewent dat ik vroeg naar bed ga
ik moet echt een bepaald aantal uur slapen om goed te kunnen functioneren
ik zit nu ook te gapen … maar heb eigenlijk geen zin om naar bed te gaan
pat moet werken vannacht dus ben een beetje aan het tijd verdrijven
Ik heb inmiddels super plus gevonden :mrgreen: :shock:
@ Meggie; jij hebt dat dus ook zo erg…? En je bloeding van gister heeft niet doorgezet??
@ Lotte; dat had ik dus ook… ik was er gewoon niet eerder gerust op voor ik ongesteld was… Tot die tijd hield ik een soort van hoop haha! Maar jij bent gewoon echt nog te vroeg geweest met testen, ik hoop dat ik me de volgende maand kan bedwingen, voelde me nu al helemaal gefrustreerd :?
@ Nou Bianc, wat zijn de kenmerken van een zwangerschap mbt de baarmoedermond???
Wie had er laatst een middeltje tegen de pukkels? Want ik lijk wel weer een puber!! :shifty: Ik zie er niet uit…
t wil me niet lukken…
Als ik de foto open zegt ie: kan het bestand niet vinden…
Op onderstaande link kun je de foto’s die ik bedoel ook vinden.
http://www.dolcis.nl/Shop/Category.aspx?catalog=Dolcis&category=0202&page=32
In de onderste 2 rijen en daarvan de eerste schoen. De zilveren heb ik, maar nu twijfel ik of ik niet toch die zwart/grijze moet nemen. Die zilveren is wel heel erg aanwezig, en ondanks dat ik ze echt wel heel leuk vind, kan ik met die zwart/grijze denk ik meer… Die is makkelijker te combineren… wil wel graag jullie mening. (prijs van de schoen waaraan je hem kunt herkennen €59,95…
Ik had denk ik ook voor de zilveren gekozen, zwarten heb je meestal wel in huis Leuk hoor!
ik heb alleen zwarte laarzen in huis, heb nog geen pumpje
Bianca : GEFELICITEERD met de 1e verjaardag van Nikki. Maak er een mooie dag van!!!
Bianca gefeliciteerd met jullie dochtertje nikki!! :inlove: