**De Ei-rammelaars** Deel 7

Klaproos: vervelend eigenlijk! zeker die duizelingen.

Zo 3 kwartier reizen… werk je nu al bij die peuterspeelzaal?

@ poeziei: klinkt als een gezellig dagje Efteling!

En ik weet niet of het een steenpuist is/was. Wel een soort van puistje. Een klier daar is verstopt geraakt.

Ik zit vandaag trouwens op dag 70 van mijn cyclus. Ben benieuwd of ik dat weekend ongesteld word of niet. Dat wachten is echt niets voor mij…

Ik ga zo eens snel even douchen en de boel klaar liggen voor mijn werk morgen. Kom dan wel weer even kijken of er al wat nieuws staat hier :smiley:

:shock: niks nieuws! :wink:

Rustige dagen hier de laatste tijd maar dat geeft niet :slight_smile: Ik kan heel goed tegen mezelf praten :slight_smile:

Ik ga zo lekker slapen. Morgen weer vroeg op… :?

Fijne avond en slaap lekker!

Hee dat is raar… ik had hier gisteravond nog wel gepost :shock:

Maar het is hier idd opvallend rustig :eh: Ik heb nu even zoiezo minder tijd ivm mn extra reistijden, maar probeer wel mee te lezen…

Mn duizelingen zijn ineens een stuk minder, ben ongesteld :twisted: geworden vannacht, dus kan de huisarts afbellen morgen en mn banner opnieuw instellen op 31 dagen…

Ik duik met een kwartiertje de snelweg op dus fijne dag allemaal en toedeloe!!

@ Meggie: hier gaat het helaas niet zo lekker met mijn maag. Heb gister geen maagtablet gehad en dat kan ik dan ook meteen weten. Ben echt niet lekker. Hoop dat ik gauw wat op knap want ik heb vanavond een avondwake en morgen begravenis. Dus ik moet opknappen

@ Sabje; wat vervelend dat je zo’n last hebt van je maag? What happened? En een wake plus begravenis?? Wat naar… heb ik iets gemist??

Maar 1 post nadat ik naar mn werk ging??? Waar zijn alle rammelaars???

Ik ben hier :mrgreen: Helaas wat meer pijn dus even weinig gecomputerd.

Klaproos: balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je nu van je duizelingen af bent.

Hoe gaat het verder??

Hier ben ik :slight_smile:

@ Klaproos: nou ja is ook wat, toch ongesteld geworden. Leuk hè het vrouwen lichaam :evil:

@ Jannigje: ik kan me voorstellen dat jij niet zo veel computert deze dagen… hoe gaat het met je?

@ sabje: vervelend van je maag zeg… jeetje dat is ook een op en neer gaand iets.

Ik moest werken vandaag. Ben even flink op mijn strepen gaan staan. Heel vervelend als mensen je nee niet accepteren. Was echt boos hahaha. Ach kan ik mijn boosheid ook eens kwijt.En was pas laat thuis (dankzij de mutsen van de tnt-post in de supermarkt die niet wisten hoe ze een pakketje moesten versturen…) Eerst snel vlees gemarineerd en even lekker gedouched. Had ik echt even nodig. Daarna even lekker gekletst met manlief, eten gekookt en nu even lekker zitten. Straks de vaat opruimen en ik denk dat ik om 22:30 lekker op bed lig. Morgen kwartiertje later beginnen omdat ik zo lang bezig was bij het postkantoor (het was namelijk voor het werk) :dance:

Normaal gesproken kijk ik niet op wat tijd maar de laatste tijd heb ik zo vaak iets langer doorgewerkt… ik vind dat het nu weleens mag…

Oh en wat duur wachten lang… dag 71 alweer… niet wetend of ik zwanger ben of dat ik misschien toch nog ongesteld ga worden… soms om gek van te worden… Nog ruim 1 week en dan is de dokter weer terug… hopelijk kan ze me dan iets vertellen als ik nog niet ongesteld ben.

Meiden ging net naar de wc en had een klein beetje helderrood in mijn slijm op mijn wc papiertje… als het mijn ongesteldheid is… die begint eigenlijk nooit zo (altijd bruin in mijn afscheiding en na een paar dagen echt bloed) dus mijn stille hoop is een innesteling… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Als ik vorige week mijn eisprong heb gehad zou het heel goed kunnen… had einde van de dag (tegen 18:00 ook echt even heel kort een pijnscheut in mijn buik…)…

En misschien komt het doordat ik mijn baarmoedermond even gevoeld had onder de douch… dat ik mezelf gekrabt heb ofzo?!

Ohhhh zo spannend maar ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld word… ik snap nu waar sommigen het over hebben wat betreft wachten… probeer dan maar eens niet ongeduldig te zijn zeg…

meggie :pray: :pray: :pray: :hug: :-*

Meiden, ben net pas thuis van mijn werk. Kom van het weekend wel weer even gluren. Momenteel overal erg druk.

Heel veel liefs en een dikke :-* en :hug: voor iedereen

@Meggie wrote:

Meiden ging net naar de wc en had een klein beetje helderrood in mijn slijm op mijn wc papiertje… als het mijn ongesteldheid is… die begint eigenlijk nooit zo (altijd bruin in mijn afscheiding en na een paar dagen echt bloed) dus mijn stille hoop is een innesteling… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Als ik vorige week mijn eisprong heb gehad zou het heel goed kunnen… had einde van de dag (tegen 18:00 ook echt even heel kort een pijnscheut in mijn buik…)…

En misschien komt het doordat ik mijn baarmoedermond even gevoeld had onder de douch… dat ik mezelf gekrabt heb ofzo?!

Ohhhh zo spannend maar ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld word… ik snap nu waar sommigen het over hebben wat betreft wachten… probeer dan maar eens niet ongeduldig te zijn zeg…

Je gaat me nou niet een slag voor zijn hè!!! :P:P:P :stuck_out_tongue:

Ik hoop met je mee Meggie! :pray: :pray: :pray:

@ Klaproos, ik heb geloof ik al is eerder verteld over mijn maag toch? ik heb daar tabletten voor gekregen destijds en dat ging een heel stuk beter maar nog niet voldoende. Dat is opgehoogd naar twee tabletten. Tevens moet ik bloedprikken voor om te kijken of ik het helicobacter pylori bacterie heb en als dat niet werkt moet ik een gastroscopie. Duurt nog wel ff dus…

Verder is er een oom van vriendlief overleden, dus vandaar…

Fijn dat je van je duizelingen af bent, dat is nooit prettig! Doe je wel voorzichtig?

@ Lotte: spannend, ik hoop op goed resultaat maandag!!

@ Poeizie: Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad bij de Efteling. Het is inderdaad een super mooi park!

@ jannigje: vervelend dat je meer pijn hebt. Meid, hou het in de gaten, doe voorzichtig!

@ Meggie, Ik ga zo ontzettend duimen voor je!

Meggie :pray:

Ik ga slapen, ben echt ontzettend moe.

Morgen lees ik bij en reageer ik weer.

Trusten :-*

@sabje373 wrote:

@ Klaproos, ik heb geloof ik al is eerder verteld over mijn maag toch? ik heb daar tabletten voor gekregen destijds en dat ging een heel stuk beter maar nog niet voldoende. Dat is opgehoogd naar twee tabletten. Tevens moet ik bloedprikken voor om te kijken of ik het helicobacter pylori bacterie heb en als dat niet werkt moet ik een gastroscopie. Duurt nog wel ff dus…

Verder is er een oom van vriendlief overleden, dus vandaar…

Fijn dat je van je duizelingen af bent, dat is nooit prettig! Doe je wel voorzichtig?

@ Lotte: spannend, ik hoop op goed resultaat maandag!!

@ Poeizie: Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad bij de Efteling. Het is inderdaad een super mooi park!

@ jannigje: vervelend dat je meer pijn hebt. Meid, hou het in de gaten, doe voorzichtig!

@ Meggie, Ik ga zo ontzettend duimen voor je!

Hee sorry… heb ik waarsch overheen gelezen dan… klinkt rottig allemaal zeg… :hug: Gecondoleerd… :hug:

Met mij gaat het wel goed hoor, doe zeker voorzichtig…

@ Jannigje; nog altijd zo veel pijn joh, hoelang kan je er last van houden? Je bent zeker nog wel een week of 4 zoet? :hug:

@ klaproos: don’t worry, van die oom had ik ook niet verteld… en van mn maag is al in het vorige deel;)

Jullie zijn lief

hoi meiden,

ik ga mij voorlopig afmelden hier. het is zo druk in mijn leven dat er zeer weinig tijd over is voor kok. Ik ben als zelfstandige aan het starten en trouw dan nog eens over 2 weken …

plus wij zitten al in de :wink:

:lol::lol::lol::lol:

if you know what I mean :wink:

ik wens dat jullie rammelen snel over kan gaan in klussen en dat jullie snel een zoon/dochter mogen verwelkomen in jullie gezinetje!

:-* :-* :-* :-*

Barb

Vuegje; jammer dat we je hier niet meer zo vaak zullen zien, maar begrijp je wel. Ik wens je een fijne trouwdag toe en succes met je klus :stuck_out_tongue:

Hou je ons af en toe op de hoogte?? :-*

:shock: Ik ben ongesteld jonge niet normaal :shock:

Toen ik nog de pil slikte stelde dag 1 niks voor en dan de rest van de week viel het wel mee… Nu was dag 1 gister niet normaal joh, liep gewoon leeeeeg! En vanmorgen toen ik wakker werd moest ik rennen naar het toilet, pff… je moet er maar wat voor over hebben hè… :?

Er zijn zeker geen middeltjes voor om dat een beetje binnen de perken te houden hè… :think:

Klaproos, ik heb geen idee of er middeltjes voor zijn.

Erg groot maandverband, of misschien zelfs kraamverband :lol: