**De Ei-rammelaars** Deel 7

Ik ben ook ineens aan het ukkelen met mijn cyclus. In het begin leek hij mooi regelmatig maar nu niet meer.

De laatste ongesteldheid kon ik niet eens echt ongesteld noemen.

(1.5 dag een beetje bloed) :roll:

Ik wacht het nu ook maar gewoon af.

Klaproos hoe is het nu zo met een vol huis???

@ Klaproos: balen meis! Op naar de volgende ronde. Dan gaan we met zn allen nog harder :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

KLaproos :hug:

Wat een balen zeg.

En je akn nu niks anders doen dan afwachten, en dat ik zo niet leuk.

Wat een hoop cyclussen in de war hier weer.

Jammer klaproos dat je nog niet zwanger bent. Ik duim voor je hoor.

Mijn cyclus is dankzij de pil nog prima regelmatig… Geen idee hoe het was voor ik met de pil begon eigenlijk, hield dat nooit zo bij.

Buffy

@Karin1981 wrote:

ik geef nog bv (nog wel) dus niet echt regelmatig vanaf morgen geen bv meer , anders hield k het ook erg goed bij hoor :wink:

Ohhhhh oké dan ben ik toch niet zo’n controle-freak hihi.

Dank jullie wel voor jullie reacties :-*

Op aanraden van de doktersassitente (die heb ik vandaag gebeld omdat ik zo beroerd was) vandaag weer een test gehaald voor morgenvroeg. Ben nu twee dagen overtijd en nog lichter in mn hoofd dan afgelopen dagen. Moet voorzichtig opstaan en dan nog wordt het zwart voor mn ogen.

Als ook deze test negatief is, moet ik weer contact opnemen en gaan we bloedprikken.

Vast mn HB te laag ofzo…

@Jannigje wrote:

Ik ben ook ineens aan het ukkelen met mijn cyclus. In het begin leek hij mooi regelmatig maar nu niet meer.

De laatste ongesteldheid kon ik niet eens echt ongesteld noemen.

(1.5 dag een beetje bloed) :roll:

Ik wacht het nu ook maar gewoon af.

Klaproos hoe is het nu zo met een vol huis???

Heeeeel gezellig en druk! :shock: haha! We bivakkeren nu in mn vriend zijn huis (tot de overdracht, kunnen we gelijk inpakken) die is een stuk groter namelijk…

Was jouw bloeding niet een innestelingsbloeding…??

Klaproos ik ben benieuwd!

Ik zit alweer uren te gapen dus ga zo maar eens lekker slapen. Vanmorgen toen ik terugging naar bed kon ik de slaap niet meer zo goed vatten dus heb raar geslapen (ik noem het altijd de waakstand).

Verder duurt het wachten wel lang hoor… als ik al kan testen duurt dat nog minimaal 1,5 week… pfffff…

Morgen ga ik dag 70 in van mijn cyclus.

En ik moet morgen de vervangende dokter bellen want…

ik heb al een paar weken een bobbeltje down under op een plek waar het niet hoort en het is nogal gevoelig dus moet toch maar eens bellen om er naar te laten kijken… ik heb maar rare dingen de laatste tijd…

Oh ja… Welterusten!!!

En weer goedemorgen!!

Ik mag al om 8:50 naar de dokter. Dat gaat een stuk sneller dan bij mijn eigen… ben benieuwd…

Temperaturen vanmorgen ging niet zo lekker. Ik was nog half slaperig dus hoorde telkens piepjes maar ja niet van de thermometer bleek. Ik heb wel een indicatie maar ja echt betrouwbaar niet hahaha.

Vandaag een lekker rommeldagje!

Kom in de loop van de ochtend nog wel even kijken.

Fijne dag allemaal!

@ meggie: hoe was het??

@ klaproos: en??

@ sabje: ik heb een crème gekregen en als dat niet helpt dan terug naar de huisarts. Het is waarschijnlijk een verstopt kliertje (van de vele soorten die daar zitten). Ik hoop er maar weer het beste van :slight_smile:

@ Klaproos: ik ben ook ontzettend benieuwd!

Ik ga zo maar eens wat doen hier in huis. Ik heb zo’n zin in vandaag, lekker opruimen, wasjes draaien. Ik ben erg moe want heb vannacht weer niet lekker geslapen maar ja als ik bezig blijf merk ik er niks van hahaha.

En volgens mij wordt het een hartstikke mooie dag :smiley:

@ Meggie: ik hoop dat de creme zal helpen!!

@sabje373 wrote:

@ Meggie: ik hoop dat de creme zal helpen!!

Heel toevallig is het na het doktersbezoek open gesprongen dus doet wat pijn maar ja lekker smeren en dan gaat het wel weg!

@ sabje: hoe is het met jou? Met je maag alles weer rustig?

Ik heb zojuist mijn vakantiekleren al ingepakt. Ik ga pas over 16 dagen :oops: 8)

Dus als het in Nederland nog mooi weer wordt dan is het mijn oude zomerkleren ergens vandaan halen hahaha.

Meggie, je hebt ook wel pech zeg :hug:

Nou Lotte het lijkt qua gezondheid niet echt mijn half jaar te zijn nee. Maar ja het zijn dan ook weer van die domme dingen denk ik dan.

Maandag ga jij testen toch?!

Klaproos je maakt het wel spannend hoor…

Ik ben helemaal total loss van het opruimen boven. Helaas zo nog eten koken ook, heb zo’n zin in friet maar ja dat heb ik maandag al gegeten… Ik vind het ook echt zo’n frietdag… lekker met kipnuggets hmmmm :drool:

Maar ik denk niet dat manlief het goed vindt hahaha.

Morgen weer werken, ach ook altijd wel weer leuk :slight_smile:

Als ik het vol ga houden en het is nog nodig dan wil ik inderdaad maandag gaan testen.

spannend lotte… ik duim voor je hoor

oh jasses meggie… steenpuist dus?

klaproos: en???

efteling was grandioos… we waren er rond openingstijd en gingen om 5 uur savonds weg.

en dat voor het sprookjesbos en de droomvlucht

we hebben lekker rustig aan gedaan… lekker hier en daar gezeten en genoten van onze broodjes en andere versnaperingen

daarna nog naar de mc donald geweest om af te sluiten

tygo heeft zich de hele dag vermaakt en was 10 uur savonds nog een spring in het veld

toch maar naar bed gebracht en toen viel ie ook wel in slaap hoor

vandaag lekker dagje gehad op me werk

nog 3 opdrachten (waar van 2 op het punt van aftekenen) voor school en dan ben ik voor dit jaar klaar.

dus dat geeft een boel rust

ben nu echt aan het aftellen naar onze vakantie

tygo gaat het eerste weekend naar oma … kunnen we ff lekker bijtanken

Sorry heb nu reistijden van drie kwartier, plus dat ik moest werken vandaag

die van vanmorgen was ook negatief.

Als ik vrijdagochtend nog niet ongesteld ben moet ik om 8.10u bij de huisarts zijn ivm mn duizelingen… :think:

Kom straks bij lezen

iewks :eh: