**De Ei-rammelaars** Deel 7

Sorry??? :shifty:

@Klaproos wrote:

Denk niet dat wij kunnen wachten… voordat ik ga slapen, ga ik altijd plassen… daar zitten we nu op de wachten… :lol: :oops:

…en dan issie gewoon negatief, let maar op…

ondertussen de hondjes even uitgelaten

moest je al plassen ? :mrgreen:

@Klaproos wrote:

Sorry??? :shifty:

Ik bedoelde, jij gaat plassen voor het slapen gaan, dus de uitslag van de test lezen wij dan morgen pas. De grappige ondertoon kwam niet zo over sorry :oops:

Zo kan ik niet!! :snooty: Ik plas niet op commando :stuck_out_tongue:

:lol:

Nee Meggie, ik vatte het niet verkeerd op!!! :-* Zo bedoelde ik mijn sorry ook niet!!! :-*

Ik denk dat ik zo maar gewoon naar de wc ga… even checken of ik nog steeds niet ongesteld ben…zucht…

Of ik heb een zwaar verwarde cyclus… ben zonder pil namelijk gewend dat ik elke 2 weken ongesteld ben…

:-*

Hihihihi nou je kunt allicht het kraantje open draaien, als ik dat doe moet ik echt plassen. Zeker als ik me concentreer.

Je kunt natuurlijk inmiddels een andere cyclus hebben gekregen, maar goed zolang er geen bloed is… (hoewel dat ook weer niet voor iedereen opgaat :roll: )

spannend klaproos :pray: :pray: :pray:

buffy van harte

hier ook nog geen ongie al heb ik geen idee wanner ik ongie moet worden (ergens deze week ofzow)

@Karin1981 wrote:

buffy van harte

hier ook nog geen ongie al heb ik geen idee wanner ik ongie moet worden (ergens deze week ofzow)

Vind ik altijd zo bijzonder als mensen dat niet weten. En dan bijzonder in de vorm van wauw!

Ik houd mijn cyclus al in de gaten vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd (ik was bijna 15). Ik heb alleen een aantal agenda’s weggegooid dus van een paar jaar heb ik niet. Maar in mijn oude dagboeken staat dan achterin de datum en de ernst ervan. Ben ik dan zo’n controle-freak :shock:

Ga maar slapen, ben niet zwanger… :-* op naar ronde 2… zie wel wanneer ik ongesteld wordt…

@Klaproos wrote:

Ga maar slapen, ben niet zwanger… :-* op naar ronde 2… zie wel wanneer ik ongesteld wordt…

Ohhhh balen :hug: :-*

Hopelijk komt er dan snel een ongesteldheid zodat je lekker volop aan de klus kan voor de 2e ronde. Wel jammer hoor.

Ik zag hier op kok een mooie meisjenaam maar het verschilt maar 1 letter met de naam van mijn 1 maand oude nichtje… jammer… maar ja dan zoek ik wat anders hahaha.

Ik ga trouwens ook lekker slapen! Ik ben moe en had een half uur terug al willen gaan.

Slaap lekker allemaal!

:shock: de kat sprong op de laptop, werd het laatste bericht nog een x geplaatst! :shock:

Welterusten iedereen :-*

@Klaproos wrote:

:hug: :hug: balen meis

@Meggie wrote:

@Karin1981 wrote:

buffy van harte

Vind ik altijd zo bijzonder als mensen dat niet weten. En dan bijzonder in de vorm van wauw!

Ik houd mijn cyclus al in de gaten vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd (ik was bijna 15). Ik heb alleen een aantal agenda’s weggegooid dus van een paar jaar heb ik niet. Maar in mijn oude dagboeken staat dan achterin de datum en de ernst ervan. Ben ik dan zo’n controle-freak :shock:

ik geef nog bv (nog wel) dus niet echt regelmatig vanaf morgen geen bv meer , anders hield k het ook erg goed bij hoor :wink:

ah balen :hug:

ik houd me cyclus nu ook niet zo bij hoor

met mijn spiraaltje scheelt het ook enorm… als ik die niet heb dan ben ik ook ongeveer iedere 2wkn ongesteld

@lenie wrote:

Hoi hoi, hier ook rammelende stokken. Ben net gestopt met de pil. Maar ja… het jeukt hier al vanaf de bevalling van Finley.
wij zitten bij mijn ouders altijd samen rammelend op de bank.

Soms komt de buurvrouw gewoon kijken wat er zo rammeld bij ons in huis :lol: :lol: :lol:

Nee gekheid natuurlijk

Welkom zus :-*

@poeizie wrote:

ah balen :hug:

ik houd me cyclus nu ook niet zo bij hoor

met mijn spiraaltje scheelt het ook enorm… als ik die niet heb dan ben ik ook ongeveer iedere 2wkn ongesteld

Dat had ik zonder pil nou dus ook, daarom ben ik aan de pil gegaan tijden terug…

Verwachtte twee weken terug ook een bloeding, niet gehad, heel vaag… en nu nog steeds niet ongesteld :think: Ik voel me ook niet zo alsof ik ongesteld moet worden, dat had ik vrijdagavond wel ff…

Bedankt voor jullie medeleven vannacht :mrgreen: :-*

@Klaproos wrote:

Zonde meis, maar ja idd op naar de volgende ronde :hug: :-*