**De Ei-rammelaars** Deel 7

Hoe kan ik 1 dag menstruatie weghalen in mijn menstruatiekalender? De voorspelling begon bij vandaag, maar dat is dus niet zo… en aangezien dat programma dat er zelf inzet… iemand een idee?

@ Poeizie, die vermoeidheid herken ik inderdaad… kan ook heel weinig hebben momenteel… Moet zeggen dat ik vanmorgen wel redelijk aanspreekbaar wakker werd en een opleefmoment had in de kerk :slight_smile: Die muziek beurt je echt helemaal op joh…

Maar ben nu weer kapot gewoon…pff

@klaproos: zit je bij de pinkstergemeente?

ik luister altijd de muziek van mijn collega… ze heeft altijd op zondag als ze zelf niet naar de kerk kan muziek hiervan aan staan

ben zelf protestant geref. opgevoed maar de muziek in de kerk waar ik kwam was vaak wat slaapverwekkend

Nee sinds kort bij een christengemeente, het heet ook Power House… Staat gewoon een band voorin de ‘kerk’ te spelen.

Vooral opwekking en Michael W.Smith… erg vrolijk.

oke klinkt erg gezellig…

de naam power house zegt me wel wat trouwens

@ Klaproos: nou van testen weet ik niet veel maar zou nu inderdaad gewoon afwachten en pas in een later stadium als de ongesteldheid langer uitblijft testen.

@ Karin: ik heb bloed laten prikken en nu is de dokter op vakantie tot 31 juli dus moet tot maandag 3 augustus wachten voordat ik de uitslag weet…

@ poeizie: nou ik moet zowiezo 's nachts er altijd 1x uit… en ik ga er onregelmatig uit dus is het wat lastig om een goed beeld te krijgen van m’n temperatuur. Dus een beetje lastig. Nu wel een paar keer rond hetzelfde tijdstip. Ik meet rectaal hoor, dat is het betrouwbaarst.

En het heeft vast geholpen om hier even mijn frustratie te uiten want het is gelukt met de website :dance:

Wat voor website maak je Meggie? Enneh… ik ben echt niet zwanger hoor… Verwacht gewoon vannacht ofzo mijn menstr…

oh ik slaap altijd goed door moet ik zeggen

ook toen ik zwanger was… maar dan zat ik smorgens wel heel lang te piesen :mrgreen:

misschien maar wat minder drinken voor je naar bed gaat ? :lol:

@Klaproos wrote:

Wat voor website maak je Meggie? Enneh… ik ben echt niet zwanger hoor… Verwacht gewoon vannacht ofzo mijn menstr…

Ik maak een website voor een buurtcafé in mijn geboorteplaats waar ik tot 8 jaar terug woonde. Maar goed kan nu niet zoveel meer doen want ik wacht al maanden op informatie van hun kant…

Maar nu kunnen ze zelf inloggen en berichten toevoegen. Dingen aanpassen etc.

Hoi hoi, hier ook rammelende stokken. Ben net gestopt met de pil. Maar ja… het jeukt hier al vanaf de bevalling van Finley.

Ah de zus van Jannigje :wink:

Hoi Lena, welkom hier,

ook al vroeg rammelende eierstokken :mrgreen: :mrgreen:

hallo lenie… hier ook eierstokken die geen rust vinden

maar ik moet nog even doorzetten

begin 2011 wil ik mijn spiraaltje laten verwijderen

doe namelijk een studie die nog tot sept 2011 duurt dus hoop dat het dan het jaar ook gaat lukken om weer zwanger te worden

@lenie wrote:

Hoi hoi, hier ook rammelende stokken. Ben net gestopt met de pil. Maar ja… het jeukt hier al vanaf de bevalling van Finley.

Hey Lenie, gezellig dat je ook komt meerammelen.

@Klaproos wrote:

Hoe kan ik 1 dag menstruatie weghalen in mijn menstruatiekalender? De voorspelling begon bij vandaag, maar dat is dus niet zo… en aangezien dat programma dat er zelf inzet… iemand een idee?

Klaproos dat heeft te maken met het gemiddelde van alle cyclussen, kun je geloof ik niet veranderen. Maar zodra jij ongesteld wordt kun je dat als nieuwe gebeurtenis invoeren en verdwijnt het.

Die heb ik net getest :wink: maar dat werkt dus niet… andere tips? :stuck_out_tongue:

Lenie, welkom :lol:

Over welke menstruatie kalender hebben jullie het? :think:

www.menstruatiekalender.nl

@Klaproos wrote:

www.menstruatiekalender.nl

Dank u :mrgreen:

Hij doet het niet :think:

Klopt .net kom ik net achter :stuck_out_tongue: solly :mrgreen: