**De Ei-rammelaars** Deel 7

@Klaproos wrote:

Klopt .net kom ik net achter :stuck_out_tongue: solly :mrgreen:

hihi, nog een keer proberen en ik zeg meteen alvast weltrusten :-* Morgen gaat weer vroeg de wekker en ik heb dus echt totaal volkomen helemaal niet, gewoon geen zin…

Heb ik al gezegd dat ik echt geen zin heb om te werken? :roll:

Truste meid!

Vandaag is dan officieel mijn Niet ongi dag als mijn cyclys 28 dagen is…

@ Klaproos: Spannend, ben benieuwd hoe lang je cyclus gaat duren!!

@ Lenie: Welkom!!

@ Belly: hoe is het met je chicky?

@ Meggie: Hoe gaat het met jou?

Ben benieuwd hoe mijn cyclus ooit wordt als ik stop met de pil. Ik heb zo’n idee dat het nog wel ff duurt voor er regelmaat in zit… Verder gaat het hier goed.

Oh Lenie :oops: Welkom!!!

Klaproos: ben benieuwd wat je cyclus doet.

Sabje: de ene heeft wel direct regelmaat, de ander doet er wat langer over. Ik kan me voorstellen dat je het je wel afvraagt. Ben je al minder moe? En hoe is het met je maag?

Hier gaat alles prima hoor. Ik wacht nog steeds geduldig af :slight_smile:

Wat is het rustig hier… nou ja een aantal kletsers zitten nu inmiddels in hun stopperstopic en een aantal al lekker zwanger :inlove: hoewel lekker van een aantal heb ik gelezen dat ze flink naar ervan zijn, je moet er wat voor over hebben toch :roll:

Ik ben gewoon jaloers hoor want ik wil ook!

Ik ben bezig met een grote schoonmaak in de huiskamer/keuken maar moest even bijkomen. Ik kreeg last van m’n rug dus even chillen :slight_smile: Zometeen stofzuigen en dan dweilen. Echt ik heb zo’n hekel aan dweilen… maar ja er is iets plakkerigs pp de vloer gevallen (vast een paar druppels van mijn overheerlijke waterijsjes) dus nu moet ik echt wel…

Maar goed doe gewoon in etappes. En aangezien ik de laatste tijd ontzettend ongestructureerd leef heb ik maar even een lijstje gemaakt van wat ik wil doen en in welke volgorde…

Lekker boeiend allemaal :lol: 8) :stuck_out_tongue:

dames, ik heb net op een vakantie geboden (vakantieveiligen!!) sluiting over 3 minuten!

@sabje373 wrote:

dames, ik heb net op een vakantie geboden (vakantieveiligen!!) sluiting over 3 minuten!

Spannend!!! Hopelijk heb je het “gekregen”!

nee, helaas niet haha. Maar het staat er nu al weer op, dus we blijven gewoon stug doorgaan… En het is ook nog niet eens voor mij, ik heb nog niet overlegd met mensen die mee doen met het cadeau dus wordt nog spannend. Straks valt er niet eens meer wat te overleggen want dan heb ik het al haha. Als ze het echt niet willen kom ik er wel vanaf, dat scheelt:p

@sabje373 wrote:

nee, helaas niet haha. Maar het staat er nu al weer op, dus we blijven gewoon stug doorgaan… En het is ook nog niet eens voor mij, ik heb nog niet overlegd met mensen die mee doen met het cadeau dus wordt nog spannend. Straks valt er niet eens meer wat te overleggen want dan heb ik het al haha. Als ze het echt niet willen kom ik er wel vanaf, dat scheelt:p

Hihihi dus jij zit nu de hele tijd refresh refresh :slight_smile:

Wel een leuk cadeau!

Ik heb het dweilen achter de rug, ik heb zere armen van het wii-boksen dus met het dweilen voelde ik dat wel. Had ik al gezegd dat ik dweilen echt zooooo vervelend vind… :snooty:

o die chaos ken ik hoor meggie

ik zou eigenlijk van alles moeten gaan doen maar ik heb zo geen zin

was gister weer in slaap gevallen op de bank en ook nog op tijd naar bed gegaan maar ik ben weer net zo moe wakker geworden

hopelijk lukt het me zo nog wat te gaan doen

Hallo meiden,

wat is er al weer een hoop gekletst.

Ik ben ff een paar dagen weggeweest maar kom zo af en toe wel even langs. Weet niet of ik de hele enthousiaste rammelaars bij kan houden hoor, maar doe mijn best.

Meggie, wil je mijn datum naar juli 2010 of later zetten?

We hebben namelijk van het weekend besloten dat we gaan trouwen… :inlove: :inlove: :inlove:

Ik durf het nog niet zo heel hard te zeggen maar ik geloof zowaar dat ie het meent.

Ik had de hoop eigenlijk allang opgegeven dat hij dat ooit zou willen maar zowaar hebben we nu echt serieuze plannen.

Ben heel voorzichtig helemaal happy. :lol: :inlove:

Maar goed, dat dus maar eerst en dan gaan we wat aan het rammelen van die eierstokken doen. :oops: :smiley:

Buffy

een voorzichtige felicitatie dan maar :lol: :inlove:

Buffy, wat een leuk nieuws.

Hebben jullie het ook al over een datum gehad?

Ik ben er ook nog steeds, ik lees en leef nog altijd mee…

maar heb helemaal niks te melden eigenlijk. :shifty:

Buffy ook een voorzichtige felicitatie van mij kant. :wink:

Dank jullie wel.

We willen ergens in de zomer van 2010, waarschijnlijk juni of juli.

Eerst een leuke locatie vinden en kijken wanneer het kan wat hun planning betreft.

We zijn nu dus druk op zoek naar een mooie zeilboot of andere leuke locatie waar we met een niet al te grote groep (man of 20) een feestje kunnen bouwen.

Vriendlief is serieus aan het meezoeken maar heeft het zelf ook nog niet aan iemand verteld dus ik blijf nog even voorzichtig.

Ben bang dat als ik nu al te enthousiast ga doen ik hem afschrik of zo…

Buffy

@ Buffy, van mijn kant ook een voorzichtige felicitatie! Wel leuk om te trouwen!

buffy GEFELICITEERD tja trouwen wil ik eigenlijk ook wel maar dat zit er denk niet in alleen gratis trouwen en mss doe ik dat wel,

is toch fijn om dezelfde achternaam te hebben als je kindjes

@buffy; gefeliciteerd! Veel plezier met alle voorpret.

@ poeizie: ik heb uiteindelijk alles van mijn lijstje gedaan. En zelfs nog meer hahaha. Betekent dat ik morgen een lekker rustig dagje heb.

@ Buffy: gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Super joh! Heel veel regelplezier!

Ik zal van de week de datum veranderen :slight_smile:

@ Chelleke: hihi ik lees ook in jullie stopperstopic maar wat je zegt als je niks te melden hebt :wink: hoe gaat het met je? Je nod is nog een eindje weg :s maar hopelijk blijft ie weg!

@ Bianca: je kunt het ook klein houden en voor elk budget doen zoals je zelf wilt. Ik denk dat onze ringen nog het duurst van alles waren.

Manlief ligt weer lekker te snurken, hij werkt ook wel erg hard de laatste tijd… komt het klussen niet ten goede maar ja aan mijn slijm te zien ben ik nu ook niet vruchtbaar. En ik verleid hem van de week nog wel een keer :slight_smile:

Nou fijne avond nog allemaal!

Buffy, gefeliciteerd :dance: