**De Ei-rammelaars** Deel 7

Klaproos, ja dat is altijd emotioneel…Ik kan me de dag nog herinneren als gisteren dat ik bij mijn vader ging wonen op mijn 12e…Dat was ook best heavy…

Wel fijn dat de nacht goed is gegaan…Zal voor iedereen wel even wennen zijn maar komt goed meid :-*

sorry dat ik hier even niet meer ben ben zo moe :zzz:

en ook andere topics ik ga echt snel bijlezen :-*

Zo Klaproos dat is toch best wel weer snel gegaan allemaal. Dus nog even 6 weekjes zo leven en dan lekker naar een ruim huis. Jammer dat je ongesteld gaat worden meid. Maar op naar de volgende ronde. Al hoop ik stiekem voor jou toch nog dat het wegblijft!

Bianca doe maar lekker rustig aan meid. Als je moe bent ben je moe zeker in deze staat van je lichaam hahaha. Dan moet je er lekker aan toegeven!

Ik had de afgelopen dagen zo nu en dan buikpijn en gisteravond echt een pijnscheut (tussen mijn navel en onderkant in) dus verwacht eigenlijk toch ook wel dat er binnen korte tijd wat gebeurt down under :wink: Ik zit nu op dag 66 dus ergens zou het wel weer tijd worden dacht ik zo.

Al hoop ik stiekem ook een heeeel klein beetje dat het toevallig toch raak is maar ja we zullen zien.

Meggie, ik duim net zo hard van jou… maar ik voel me zo depri, dat ik denk dat het hier misse boel is hoor… helaas helaas…

@Klaproos wrote:

Meggie, ik duim net zo hard van jou… maar ik voel me zo depri, dat ik denk dat het hier misse boel is hoor… helaas helaas…

Hmmm dat is het nadeel van pilloos zijn, de PMS is heftiger. Ik denk heel vaak in mijn PMS week dat mijn man niet meer van me houdt en ik niet meer van hem, dat ik misschien maar bij hem weg moet. Zo debiel, gelukkig weet ik het inmiddels maar ja van PMS merk ik weinig :roll:

Hopelijk voel je je snel weer beter!

@Jannigje wrote:

Lotte jij schrijft met mijn grote zus in een topic :wink:

Vertel, wie is dat dan???

@Lotte wrote:

@Jannigje wrote:
Lotte jij schrijft met mijn grote zus in een topic :wink:

Vertel, wie is dat dan???
In de juli2009 stoppers :mrgreen:

Lenie

Goedemorgen allemaal!

Zo het is alweer zondag. Laatste dag van het weekend alweer.

Hier nog weinig gebeurd. Ik ga vandaag dag 67 in.

Lotte ging jij vandaag testen?

Nee, ik ga pas volgende week maandag testen.

Ik zou het nu wel willen want ik voel vanalles in mijn buik, maar er valt nu nog zo weinig te testen.

Ohhhh zo Lotte, heb ik me een weekje vergist :slight_smile: Je had je eisprong ook wat later toch?

Als ik de eerste week van augustus nog niet ongesteld ben dan ga ik zelf wel testen. Ook omdat ik dan inmiddels al op dag 80 zit. En omdat de dokter er dan weer is en ik eindelijk de uitslag van het bloedonderzoek kan opvragen.

Maar ja wie weet ben ik dan alweer ongesteld geweest, in 2 weken kan er veel gebeuren :slight_smile: Mijn temperatuur is wel al een paar dagen 37,03 dus dat is wel een temperatuur die bij de 2e deel van de cyclus hoort (had ik gelezen) maar ja aangezien ik niet dagelijks heb getest ervoor is het natuurlijk niet zo betrouwbaar.

Ik vind het wel spannend allemaal moet ik zeggen…

Goedemorgen meiden,

ik ben wakker…12.58 Kom later wel reageren, ben nog steeds moe en duf :wink: jullie zijn in iedergeval lekker aal het kletsen geweest met zn allen!!

iki heb mijn hoop deze maand opgegeven…wederom zojuist negatief getest…

@Klaproos wrote:

iki heb mijn hoop deze maand opgegeven…wederom zojuist negatief getest…

:hug: hè balen zeg! :-* maar wie weet nog niet genoeg hcg aangemaakt en over een weekje weer testen als je nog niet ongesteld bent…

@ Klaproos, jammer meis, ik ga duimen voor de volgende keer :smiley: Nu ga ik weer ff mn bedje opzoeken :oops:

@klaproos; :hug: :hug: balen joh, misschien toch nog te vroeg getest?

@meggie; ik hoop dat het bij jou nu ook snel doorzet of dat je een positieve test hebt, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Het is rustig hier dames! Het zal de vakantie wel zijn…

Iemand hier ervaring met een website opbouwen met Mysql en Wordpress…

Ben er al de hele middag mee aan het klooien. Ik heb een idee maar weet niet of het kan hahaha.

Nog even boksen gedaan met de wii-fit. Maar niet te lang want dan doen mijn armen morgen vet zeer hihi.

Ik ga weer verder klooien haha!

Haha klooi ze, ik heb er geen verstand van…!

Maar heb vast niet te vroeg getest, ja misschien wel, maar op die ene dag komt het toch zeker niet aan? Dus ben nog zeker niet zwanger, mijn verstand zegt in ieder geval van niet. Ongesteld ben ik ook nog niet, maar dat zal vandaag of morgen nog wel gebeuren.

Jeetje meggie al zoveel dagen overtijd , wat zegt de ha dan?

Jannigje hoest met je nu dan :hug: :hug: :hug: jeetje wat een schrik

Klaproos :hug: hopelijk is het snel raak

Hier nog geen ongie kan ook nog wel een week duren hoor

hallo dames

klaproos er zijn vrouwen die pas met 2 wkn overtijd pos testen dus kan altijd nog

meggie nu zou ik even door blijven tempen… en dan meteen in bed he niet eerst naar de wc rennen anders telt het niet :mrgreen:

maar zolang het niet daalt gaat het goed

temp je al een tijdje of ben je voor het eerst aan tempen?

vanaf het begin geeft een duidelijker beeld natuurlijk

maar 37,2 is idd wel wat bij een 2de deel past

zodra je ongesteld gaat worden daalt je temp (+/- 36.5)

als je zwanger bent krijg je een stijging (37.8 bij mij geloof ik )

althans dat was bij mij wel het geval.

het scheelt trouwens wel of je rectaal meet of ergens anders :mrgreen:

ik ben volgensmij toe aan vakantie

heb al een aantal dagen dat ik na me werk op de bank neer plof en dan echt in slaap val

ben blij dat mijn man er dan ook nog is want ik heb dan echt wel ff dat uurtje nodig om ff bij te tanken

alhoewel ik nu ook zo door naar mijn bedje zou kunnen :zzz:

tis dat ik beter weet maar anders zou ik zo zwanger kunnen zijn zo moe