**De Ei-rammelaars** Deel 7

Hahaha inderdaad. Ik ga trouwens zo afsluiten hoor. Ik ga nog even de pannen afwassen, make-up eraf, appel eten, tanden poetsen en lekker slapen. Ben echt moe.

Maar goed tijden het appel eten kom ik nog even kijken hoor :slight_smile:

Mijn mahjong spelletjes waren niet zo leuk haha,

Hee stelletje kletsmiepen :mrgreen:

Pffff, wat een dag vandaag.

Nooit geweten dat een kinderfeestje zo vermoeiend kon zijn.

Ik heb nu geen zin meer om foto’s te plaatsen, dus zet ik hier gewoon een link neer :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3843023#3843023

@ Belly

Als ik jouw nieuwe designerslamp zie krijg ik weer enge visioenen…

Mijn 2 oosterlingen werden beide geholpen, en we hebben tot 2 keer toe met beide tuttekutten terug moeten gaan omdat ze open lagen…de wond op de buik trokken ze open, de hechtingen trokken ze eruit, en nadat ze weer dichtgeniet waren, weer naar huis en eenmaal thuis lag de ene alweer open…ik werd gillend gek!!!

Maar jij hebt geen oosterling dus het zal wel goed gaan met je meisje…wat een mormels zijn die oosterlingen af en toe…al kan je dat af en toe eigenlijk wel weglaten :wink:

is ze gesterrelliseerd of iets anders? Verwen haar maar lekker

@ Lotte, nog gefeliciteerd met je meisje…hectische dag zeker haha…

hmm, nou ik heb mijn uitstrijkje achter de rug…het deed geen pijn, alleen die “eendebek” ik had het gevoel alsof er een knotwilg ingeramd werd…maar voor de rest voelde ik niets…

Ik verlies nog steeds wat bloed is dat normaal? En mijn buik, pff, soort buikpijn maar dan anders…nu maar wachten op de uitslag…spannend en ook wel eng…

Ik had denk ik hetzelfde gevoel toen bij mij het uitstrijkje gemaakt werd.

Die eendenbek, brrrrrrrrrr.

De assistente van de ha vertelde me dat het normaal is iets bloed te verliezen, maar ik heb dat niet gahad.

Wanneer krijg je de uitslag?

hmm, als ik het goed begreep, de ene volgende week en de andere over 2 weken of misschien eerder…dus gelukkig niet als te lang…

Ik kreeg 2 enveloppes mee om op de bus te doen…en nu weet ik eigenlijk niet eens waar ze allemaal op gaan testen…ben het gewoon vergeten te vragen…stom, maar was zo nerveus e.d…zal wal standaard riedeltje zijn altijd? Ik zie het wel…hopelijk goed nieuws

Zo snel al???

Ik moet 4 tot 5 weken wachten.

En geen bericht is goed bericht.

Maar ik mag over 3 weken ook bellen als ik dat wil.

uhm ja, dat zei de dokter…ik vond ook erg snel…

Maar ja eerst zien en dan geloven…

En zelfde geld heb jij de uitslag ook volgende week al binnen…

4/5 weken is wel erg lang zeg, een hele maand, pfff

Dat komt ook omdat we nu in de vakantie periode zitten hoor.

@girly1980 wrote:

hmm, nou ik heb mijn uitstrijkje achter de rug…het deed geen pijn, alleen die “eendebek” ik had het gevoel alsof er een knotwilg ingeramd werd…maar voor de rest voelde ik niets…

Ik verlies nog steeds wat bloed is dat normaal? En mijn buik, pff, soort buikpijn maar dan anders…nu maar wachten op de uitslag…spannend en ook wel eng…

Ja, dat is wel normaal ja. Dit is ook zo ongeveer hoe het vorig jaar bij mij verliep en bij mij was alles goed (PAP 1).

@Lotte wrote:

Hee stelletje kletsmiepen :mrgreen:

Pffff, wat een dag vandaag.

Nooit geweten dat een kinderfeestje zo vermoeiend kon zijn.

Ik heb nu geen zin meer om foto’s te plaatsen, dus zet ik hier gewoon een link neer :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3843023#3843023

Wat een mooi jarig jetje, Lotte. En volgens mij is ze ook goed verwend. Inmiddels alweer iets bijgekomen?

@ Lotte: leuke fotot’s! Mooie taart :slight_smile: En die staartjes :inlove: Wat is dat roze ding wat je op de foto’s van de cadeaus ziet?

@ Girly: fijn dat het achter de rug is meid. Hopelijk zijn het goede uitslagen.

@ Elle: zo dat is ook wat met jouw katten zeg… heftig hoor!

Ik ben gewoon vroeg wakker… ik had nog een uurtje kunnen blijven liggen maar ja dan krijg ik hoofdpijn. Ik ben nog helemaal niet uitgeslapen.

Nou ja zo heb ik wel nog wat aan de dag natuurlijk en kan ik alvast wennen… :mrgreen: :pray:

En dat is 6x ik in dat kleine stukje, lekker ego… :shock: :oops:

@Meggie wrote:

@ Lotte: leuke fotot’s! Mooie taart :slight_smile: En die staartjes :inlove: Wat is dat roze ding wat je op de foto’s van de cadeaus ziet?

Dat roze ding is een poppenwagen.
En niet zomaar 1, het is een echte Quinny :mrgreen:

Lotte :inlove:

Girly 1980, ze had blaasstenen waaraan ze geopereerd is. (Zie foto) Ehh…daar wordt ik niet echt mee gerustgesteld hoor :lol: :wink:

Gisteravond was het nog even spannend en was ik bang dat ze het alsnog niet zou redden, maar vandaag heeft ze gelukkig wat gegeten en gedronken.

Ook heeft ze weer een klein beetje praatjes :mrgreen:

@ Lotte: mooi hoor!!

@ Belly: pfieuw gelukkig gaat het wat beter. Het blijft eng hè.

uitstrijkje :shock:

wanneer moet dat :think:

Uitstrijkje moet toch standaard als je 30 wordt of bent?

Fiiieuuwww, ik heb nog even :lol:

Jannigje en Meggie hebben zich hier gisteravond ook best vermaakt :stuck_out_tongue: Ik moest gisteravond en vandaag werken, dus heb KOK even niet gevolgd.

Sinds gisteren wonen de meiden bij ons :inlove:

En denk dat ik ongesteld ga worden dit weekend, want ben chagrijnig, kort voor de kont en word GEK van de troep die we nu in mijn kleine flatje hebben :frowning: :frowning: :frowning:

Jeeeee klaproos de meiden bij je :dance: :dance: :dance:

Ging het eerste nachtje goed??

Ja ging heel goed hoor, afscheid was even heftig, veel huilen… moeders ook… :frowning: Maar gelukkig was het drie kwartier later al weer zoals het altijd is, vrolijk en rommelig :smiley:

@Klaproos wrote:

Ja ging heel goed hoor, afscheid was even heftig, veel huilen… moeders ook… :frowning: Maar gelukkig was het drie kwartier later al weer zoals het altijd is, vrolijk en rommelig :smiley:
ja is ook best emotioneel.

Gelukkig dat het daarna wel lekker goed ging :-*

Lotte jij schrijft met mijn grote zus in een topic :wink: