Ik verveel me en mijn man ligt telkens keihard te snurken op de bank :evil:
@Meggie wrote:
Ik verveel me en mijn man ligt telkens keihard te snurken op de bank :evil:Ik verveel me ook. Ben al ruim een uur onbenullig op kok aan het surfen.
Ook is er niemand op msn online :twisted:
:lol: :lol: :lol:
Hahaha ik zit ook al de hele tijd doelloos te surfen.
En msn wil ik niet op vanwege een vriendin die geen antwoord geeft op een bericht van mij wanneer ze op vakantie gaat dus ze zoekt het maar uit :twisted:
@Meggie wrote:
Hahaha ik zit ook al de hele tijd doelloos te surfen.Je kan haar ook tijdelijk blokkeren.
En msn wil ik niet op vanwege een vriendin die geen antwoord geeft op een bericht van mij wanneer ze op vakantie gaat dus ze zoekt het maar uit :twisted:
Doe ik ook altijd bij mensen die ik even niet wil spreken maar wel op msn wil :lol:
Oh ja dat kan ik ook nog doen. Maar ze spreekt me nooit aan hoor, ook zoiets typisch. Het is dat ik er al zo lang ken maar anders had ik het denk ik afgekapt. Type in de slachtofferrol zitten… daar kan ik zo slecht tegen. Maar ja sommige mensen hebben het nodig denk ik.
Maar ga het inderdaad even doen, misschien dat er iemand op msn is (denk het niet hahaha)
Nee niemand op MSN, m’n broer maar die heb ik niks te melden.
@Meggie wrote:
Oh ja dat kan ik ook nog doen. Maar ze spreekt me nooit aan hoor, ook zoiets typisch. Het is dat ik er al zo lang ken maar anders had ik het denk ik afgekapt. Type in de slachtofferrol zitten… daar kan ik zo slecht tegen. Maar ja sommige mensen hebben het nodig denk ik.hihihihi bij mij is er ook niemand dus ik zit ook voor de kat zijn viool online :doh: :wall:
Maar ga het inderdaad even doen, misschien dat er iemand op msn is (denk het niet hahaha)
Ik ben bezig met Mah Jong spellen te downloaden.
Ik denk dat ik straks boven gaan zitten, zo irritant dat gesnurk :evil:
Mijn vriend snurkt normaal ook maar die zit nu met zijn psp op de bank
Ohhh een PSP echt iets voor mannen haha. Mijn man stond er van het weekend ook bij te kwijlen maar mocht van mij niet haha. Hallo we hebben een Wii, Xbox en 2 pc’s. Het is goed met hem.
Het vervelende van het snurken vind ik dat er soms ineens een haal komt… ik schrik me rot. En dat de buren het buiten dus kunnen horen want de achterdeur en het raam staan open :oops:
hihihi hebben de buren ook wat te lachen.
denk trouwens dat het er voor mij deze maand niet inzit om zwanger te worden.
Met mijn ribben zie ik mezelf nog niet gaan klussen :oops: :oops: :roll:
@Jannigje wrote:
hihihi hebben de buren ook wat te lachen.
denk trouwens dat het er voor mij deze maand niet inzit om zwanger te worden.
Met mijn ribben zie ik mezelf nog niet gaan klussen :oops: :oops: :roll:
Ik moest er net nog aan denken Jannigje… en gewoon liggen en hem zijn werk laten doen :roll: :silenced: :naughty: maar goed je bent waarschijnlijk gewoon helemaal beurs van binnen… wel jammer hoor!
al laat ik hem het werk doen gaat mijn lichaam nog heen en weer :shifty: en dat doet echt al heel veel pijn .
misschien vinden we nog wel een manier :shifty:
@Jannigje wrote:
al laat ik hem het werk doen gaat mijn lichaam nog heen en weer :shifty: en dat doet echt al heel veel pijn .
Ja zoiets dacht ik al wel. Hmmm hoop dat er een manier te vinden is :mrgreen:
Ergens zou het dan wel weer grappig zijn als het juist in deze lichamelijke toestand raak zou zijn
@Meggie wrote:
@Jannigje wrote:ja dat denk ik dus ook.al laat ik hem het werk doen gaat mijn lichaam nog heen en weer :shifty: en dat doet echt al heel veel pijn .
Ja zoiets dacht ik al wel. Hmmm hoop dat er een manier te vinden is :mrgreen:
Ergens zou het dan wel weer grappig zijn als het juist in deze lichamelijke toestand raak zou zijn
Zoveel meegemaakt de laatste maanden (best negatief allemaal) en dat ongeluk als afsluiting. Nu mag het positieve weer beginnen. Zul je zien dat we dat ongeluk afsluiten met een zwangerschap :mrgreen:
(althans dat hoop ik dan he)
Ik hoop heeeeeeeeeeeeeel erg met je mee! :thumbup: :thumbdown:
zo een avondje vervelen op kok is wel goed voor mijn berichten aantallen zie ik :mrgreen: :oops: :mrgreen:
We hebben al een hele pagina vol gepraat hahahaha.
@Jannigje wrote:
zo een avondje vervelen op kok is wel goed voor mijn berichten aantallen zie ik :mrgreen: :oops: :mrgreen:
Hahaha je hebt er genoeg inderdaad.
Ik ga zo eens mijn spelletjes uitproberen
ja idd. Das op zich wel leuk.
Vooral voor de meiden die morgen in hun postvak kijken. Die zien zoveel berichten van de ei-rammelaars. :mrgreen:
Hebben wij met zijn 2en gewoon pagina’s volgekletst :mrgreen: