klaproos GEFELICITEERD eindelijk :-*
Lotte spannend he de 1e verjaardag :dance:
meggie jij ben gewoon zwanger haha net als ik stiekem toch je ei benut
(mijn hub en jou hub wisten dat natuurlijk wel) voor ik weer comentaar krijg dat mensen denken dat ik hem heb misleid
foto’s in sf :inlove:
@ Lotte: het is zeker spannend. Kun je Yinthe enigszins duidelijk maken dat morgen een speciale dag is of is ze daar te jong voor?
@ poeizie: oh super dat jet misschien toch nog gelukt is. Zou echt fijn zijn!
@ Jannigje: lekker even de nacht voor jezelf en even weer wat langer rust. Hoop echt dat je snel mag herstellen. Het lastige van ziek zijn etc. is vind ik dat je dan pas beseft hoeveel je eigenlijk doet met een lichaam. Net zoiets als keelpijn. Dan besef je vaak pas hoevaak je slikt. En dat zul je nu denk ik ook wel hebben? Tenminste dat beeld ik me dan in…
@ Bianca: hahaha ja woensdag en donderdag zijn echt mijn “op tijd naar bed”-dagen i.v.m. werken. Maar ja ik had ook nog even de was kunnen opruimen ofzo haha maar ja dat is niet leuk.
En ik zwanger, nou ik hoop er maar niet te veel op. Ik moet zeggen dat als ik wel ongesteld word ik het ook echt niet erg ga vinden. De eerste ronde zou pas augustus zijn en dan nog probeer ik me erop in te stellen dat het een jaar kan duren. Mijn man gelooft er voor 100% in dat ik zwanger word dus ga maar op hem af dan hè haha.
Maar wie weet toch het ei benut, nog even afwachten. 3 weken ofzo haha. En wij misleiden onze mannen niet, hallo. Ze weten zelf toch ook wel dat geen condoom een bevruchting kan betekenen. Ik geloof er absoluut niet in dat jij hem hebt misleid. Gewoon superzaad en superei
Welterusten allemaal! Ik ga mijn tandjes poetsen en lekker slapen. Morgen gaat de wekker weer om 6:30 :? :shock:
Doeiii!
@Meggie wrote:
Welterusten allemaal! Ik ga mijn tandjes poetsen en lekker slapen. Morgen gaat de wekker weer om 6:30 :? :shock:Weltrusten en slaap lekker :-*
Doeiii!
Lotte, gefeliciteerd met je mooie meisje!!! :dance:
Ik ga zo mijn Poes wegbrengen en ik vind het zo eng! Hoop wel dat het dan opgehouden is met regenen aangezien ik haar lopend weg moet brengen
@Klaproos: GEFELICITEERD!!!
Meid, eindelijk heb je getekend!! Nu is het echt rond!
@ Bianca, sorry, maar wil echt annoniem blijven
Hier ff niet zo lekker te pas, heb nogal last van mijn buik weer…
Lotte gefeliciteerd met je meiske! :dance:
bah wat een vies weer… je kan er toch ook geen pijl op trekken hoe het weer zal worden de komende dagen?
zo is het snik heet en zo regent het weer
ik heb het trouwens zelf wel snik heet… pffffff geen idee waarvan
Meggie, Yinthe heeft denk ik nu nog niet door wat er allemaal gaat gebeuren vandaag.
De ballonnen op haar slaapkamerdeur vond ze erg interessant en dan is ze nog niet eens beneden geweest.
Ik kan niet wachten haar koppie te zien als ze alle ballonnen en slingers ziet.
En natuurlijk de versierde stoel.
ze zal het vast prachtig vinden
vorig jaar dat we tygo naar beneden brachten toen was ie helemaal onder de indruk… ohhhhhhhh zei hij toen :mrgreen:
ben benieuwd hoe hij het dit jaar gaat beleven
nog iets meer dan een maand
maar ben er nu al druk mee bezig
heb gister bij de V&D geweest en daar hadden ze leuke shirtjes met getallen erop
heb voor tygo met een 2 erop gekocht :inlove:
heb trouwens uitgevonden hoe ik tygo toch aan zijn fruit en groente kan helpen (hij heeft weer eens zo’n fase)
hij lust namelijk wel knor vie , dus dat geef ik hem nu + dat ie gister verse sinaasapelsap heeft gedronken bij de V&D dus ga straks maar even achter perssinaasappelen aan :mrgreen:
je moet toch best kreatief zijn als moeder :lol:
Ze was helemaal verbaasd.
Keek haar ogen uit.
En iedere keer als we langs de ballonnen lopen moet ze ze even aanraken :inlove:
Over iets minder dan een uur is Yinthe echt jarig.
@ Lotte: Gefeliciteerd met je meisje!!!
Hier ff een rottig dagje, zit niet helemaal lekker in mijn vel. Kom later wel weer!!
Lotte gefeliciteerd met Yinthe!!!
Dat ze maar een mooie verjaardag mag hebben en hopelijk komen er nog wat foto’s van jullie jarige meisje!
Belly: hoe is het met je poes?
@ Sabje: Beterschap meid!
@ Poeizie: ik heb het ook al zo warm. Moet zeggen dat het hier in de middag echt goed weer is geweest. Wel harde wind maar wel warm toch.
Ik heb hard gewerkt vandaag (tenminste vooral in de middag), ben echt moe. Toen ik thuis kwam snel de stofzuiger er doorheen.
Zo eens aan mijn eten beginnen. Heb af en toe last van mijn buik dus ga iedere keer naar de wc en verwacht dan echt ongesteld te zijn maar nee hoor… pffff. Dag 65 vandaag…
Hey meiden
Nou even en update"tje" . Het gaat op zich redelijk met haar. Toen we net thuis waren was het net alsof ze hartstikke dronken was :lol: Alleen wil ze echt overal op springen om daar te gaan liggen. Bijvoorbeeld de krabpaal of de bank. Maakte me toch een beetje zorgen, dus de da maar even gebeld. Ik moet haar nu in de hal zetten aangezien we daar geen meubelen hebben staan waar ze op kan springen en daar moet ze 2 dagen blijven :sad: Vind het zo zielig maar als dat het beste is.
Hier 3 fotootjes van haar zodat jullie een idee hebben over wie ik het heb
Foto’s zijn een beetje vaag, maar ze zijn met mijn mobiel genomen
Oh Belly daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor.
Mijn vorige kat heeft ook een keer verdoving etc. gehad en die liep ook te swalken en wilde overal op springen. In de loop van de avond zal dat wel minder worden hoor. Die kap maakt het ook allemaal een beetje lastig natuurlijk.
Wel fijn dat ze weer lekker thuis is! Mooie kat hoor!
@Meggie wrote:
Oh Belly daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor.
Mijn vorige kat heeft ook een keer verdoving etc. gehad en die liep ook te swalken en wilde overal op springen. In de loop van de avond zal dat wel minder worden hoor. Die kap maakt het ook allemaal een beetje lastig natuurlijk.
Dank je wel :mrgreen: Ja maar ze ligt nu over haar hele buikje open he vandaar dat ze niet mag springen in verband met de hechtingen, maar je merkt ook meteen dat ze een stuk rustiger is in het halletje…
Ik moet eigenlijk nog gauw naar de ah maar weet niet of ik haar alleen kan laten :oops:
Belly: fijn dat je kat (of poes??) weer thuis is :-*
Yinthe gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :dance:
@Jannigje wrote:
Belly: fijn dat je kat (of poes??) weer thuis is :-*
Yinthe gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :dance:
Poes
@Belly wrote:
@Meggie wrote:Oh Belly daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor.
Dank je wel :mrgreen: Ja maar ze ligt nu over haar hele buikje open he vandaar dat ze niet mag springen in verband met de hechtingen, maar je merkt ook meteen dat ze een stuk rustiger is in het halletje…
Ik moet eigenlijk nog gauw naar de ah maar weet niet of ik haar alleen kan laten :oops:
Oh ik wist niet dat ze echt helemaal open was. Ik dacht een klein stukje ofzo. Maar als ze in de hal lekker rustig is zou ik toch even naar de winkel gaan. Misschien gaat ze dan wel wat slapen.
Owkee… Fijn dat ze thuis is :-*