ohhh goed idee
nu moet mijn man gewoon werken … en ik op mijn beurd moet van het weekend weer werken
maar kan ik wel eens doen tijdens de vakantie
mama heeft ook recht op een dagje rust
Ik vergeet hier steeds te kijken!
vanaf vandaag kom ik dagelijks kijken !
Want het klapperen lag een beetje stil, maar op dit moment grrr klapperdeklapper :oops: :oops:
@ Jannigje, voel je je al wat beter?
@ Poeizie: Lekker dat je een dagje voor jezelf hebt hoor!! Geniet er nog maar even van, voor je het weet zijn ze weer terug
@ Belly, fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder!
@ Meggie, hoe gaat het met jou?
@ Klaproos: Fijn dat je het huis mondeling hebt gekocht, maar inderdaad, nu nog tekenen!! Kan me voorstellen dat je je er nog een beetje tegen beschermd.
@ Bianca: alles goed met jou??
Begin je al een beetje aan het idee te wennen???
Hier alles goed. Lekker van het prachtige weer aan het genieten, vanaf morgen wordt het weer een stuk minder en dat is toch wel jammer. Ik vind het ondanks dat het best warm is echt wel lekker…
verwijderd i.v.m. annonimiteit…
ik kom vanavond lezen en reageren vandaag naar bloemendaal geweest en om 14.00 warne we terug nikki en mama waren gebroken ik zal ook even foto’s plaatsen vanavond van ons meisje in zee :inlove:
Bianca ben benieuwd naar de foto’s van je moppie !
sabje373 Het is inderdaad jammer dat het weer minder word he!Hopelijk keert de zon weer gauw terug.
Jannigje Heb je lekker van je rust genoten ?
zo ben ik weer even
zo vind ik de rust niet om hier te komen en zo ben ik er 3x per dag :mrgreen:
zit nu in me voortuintje…
tygo was in de buggy in slaap gevallen dus laat hem ff rustig liggen
en in de voortuin is het toch ook veel koeler
heb ff bij kruidvat 4 mega pakken luiers gehaald… ze waren in de aanbieding 11,… euro per pak van 72 stuks
ik was met de bus… stopt dat kreng er halverwege mee… moesten we overstappen naar een andere bus die niet verder ging dan station almere buiten … pfff toch nog 10 min lopen met 4 pakken luiers
onderweg toh even 1 pak luiers uitgepakt en over de wagenmand verdeeld en de andere 3 op me stuur
hoe kreatief kun je zijn :mrgreen:
en nu moet ik even energie op doen :lol:
Ik meld me ook weer
Jannigje lekker dat je een dagje rustig voor jezelf had! Fijn dat er ook al een nieuwe auto is!
Kimmiej: leuk je hier weer te zien, ik heb zelf de herinnering ingesteld hoewel ik het toch niet vergeet hahaha.
Belly: heel veel sterkte morgen met de operatie van je huisdiertje!
Poeizie: ik vind het wel gezellig dat je er bent hoor
Klaproos: waar ben je!? Ga je nog testen binnenkort?
Hihihi mijn man vroeg net wat ik aan het doen was. Ik zeg: “Even op KOK wat schrijven”. Hij: “Oh vertel je dan ook dat we geklust hebben.” :mrgreen:
Zo schattig dat hij er ook mee bezig is. Maar ik had net wat buikpijn wat nu weer weg is dus stiekem hoop ik op mijn ei die los is gegaan en nu haar weg zoek naar de zaadjes die gisteren zijn achtergebleven hahaha. Maar goed kan ook gewoon zijn dat ik misschien wel ongesteld word :roll:
Nou ik ga eens aan mijn eten beginnen dan heb ik tenminste nog de avond voor mezelf
Jeetje wat een verschil… eerst heel druk en nu hartstikke rustig.
En ik verveel me hahaha. Dus surf al uren doelloos rond op KOK.
Ik heb mijn buikpijn af en toe weer terug dus ben benieuwd wat dat op gaat leveren.
Joehoe waar zijn jullie :silenced:
Hier ben ik.
Ik ben druk met de laatste voorbereidingen voor morgen.
Dan wordt Yinthe 1 :dance:
Oh jaaaa natuurlijk! Jeetje 1 jaar, haar eerste verjaardag.
Ja daar zul je het wel druk mee hebben.
Alvast gefeliciteerd!
@ Meggie; Hier!! :mrgreen: Was even druk!
Heb gisteren negatief getest met een digi clearblue, samen met mn lief gedaan. Nou ja, heb er zelf overheen geplast :lol: Hij dacht dat die ene dag misschien niks uitmaakte… Misschien niet, of ik ben gewoon niet zwanger heb nog 1 eigen merk test liggen voor zondagavond. Zondag is mn NOD.
En jij hebt je eventuele ei ook even goed benut dus :mrgreen: Fijn dat je man nu ook helemaal om is, helemaal leuk zoals ie mee beleeft :inlove:
@ Kimmiej; welcome back!
@ Jannigje; om 9u al naar de dierentuin, das mooi op tied! :mrgreen: Hoe voel je je?
@ Poeizie; lekker hè even uitslapen! Gebeurt hier ook zelden!! Vooral op zondag is iedereen extra vroeg wakker :think: Heul vreumd!
@ Belly; sterkte morgen met je kat!! :hug:
@ Iedereen: We hebben getekend!!! Beide partijen dit keer! Dus over 5 en een halve week krijgen we de sleutel en kunnen we behang trekken!!
ik ben wat spelletjes aan het spelen hier en daar
en ideetjes aan het opdoen voor tygo zijn verjaardag voor volgende maand
meneer krijgt een bumba feestje
de versiering is niet het allermoeilijkste maar die taart die ik wil
die is gewoonweg nergens te krijgen
dus heb ook al in het taarten forum een vraag gezet… wil zo graag een leuke bumba taart
en heb zo veel leuks gezien maar allemaal van hobby bakkers en niks leuks bij een bakkerij ofzo
dus dan gaan we het maar aan de hobbie-isten vragen he :mrgreen:
zit trouwens ook veel meer echte liefde in :inlove:
@ Klaproos: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD! Jippie het is rond. Echt super gefeliciteerd! Je bent nog vroeg hè met testen dus wie weet
Ik hoop dat het nu mijn ei is en maar goed anders in augustus volop aan de klus op vakantie, om de dag, kom maar op Maar ja we zullen eerst maar eens zien.
@ poeizie: hahaha ik was spelletjes beu maar wel leuk om dat ze voor te bereiden hoor. Hopelijk kan iemand je met de taart helpen!
Dank je wel.
Volgens mij ben ik voor vandaag klaar.
Morgen nog even wat kleine dingetjes en dan kan het feestje beginnen.
Ik vind het zo spannend.
@ Iedereen: We hebben getekend!!! Beide partijen dit keer! Dus over 5 en een halve week krijgen we de sleutel en kunnen we behang trekken!!
GEFELICITEERDDDDDD!!! echt gaaf
ik heb net al een pb-tje gehad en een link gehad naar leukste taarten en dan medebakkers
en er is iemand in lelystad dus dat is niet zo heel ver weg
ze nam geen bestellingen meer aan voor juli maar ik heb hem nodig voor augustus dus dan kan ze best wel ja zeggen :mrgreen:
zag dat ze heel veel leuks op haar site had staan en deed ook workshops
misschien dat die ook een keer ga volgen … lijkt me leuk
Klaproos :dance: :dance: :dance: gelukkig beide partijen getekend
Hier genoten van een dagje rust. Mannen waren om 15 uur thuis.
Na het eten gingen we even een bakkie bij mijn ouders doen. En Stein is daar gelijk gebleven.
Ik ga hem mmorgen ochtend weer halen
Gefeliciteerd. :dance: :dance:
En over 5 weken al de sleutel, lekker snel joh.
sabje
ben ik weer telaat :wall:
weer verwijderd ivm privacy :doh:
@Meggie wrote:
Jeetje wat een verschil… eerst heel druk en nu hartstikke rustig.
En ik verveel me hahaha. Dus surf al uren doelloos rond op KOK.
Ik heb mijn buikpijn af en toe weer terug dus ben benieuwd wat dat op gaat leveren.
Joehoe waar zijn jullie :silenced:
dat had ik gister niemand te bekennen en ik verveelde me