**De Ei-rammelaars** Deel 7

Zo dames voor mij zit de dag er weer op. Zometeen lekker slapen :slight_smile: was al vroeg op (en morgen weer) dus ga lekker slapen :slight_smile:

Slaap lekker allemaal!

Goedemorgen allemaal!

Zo dag 63 van mijn cyclus. Als ik vanavond niet ongesteld word heb ik de langste cyclus voor dit jaar. Al heb ik wel nog steeds trekkerig doorzichtig slijm dus ga manlief vanavond toch nog maar een keer verleiden. Baadt het niet, schaadt het niet toch :roll: :shifty:

Ik heb manlief al subtiele hints gegeven vanmorgen dus als hij nu nog niet weet waar ie aan toe is…

Nou ik ga even lekker wat eten want mijn buik knort als een gek.

Fijne dag allemaal!

Meiden, wat kunnen jullie kletsen :shock:

Even gauw, want ik moet me zo aankleden om naar mijn mamsie te gaan…

Poes wordt vrijdag geopereerd…Ik niet dus :wink:

Poes a.k.a. chicky, heeft blaasstenen wat dus operatief verwijderd moet worden. Ikzelf heb last van een chronische huidontsteking wat abcessen veroorzaakt en waarvoor ik meestal geopereerd moet worden alleen zijn de ontstekingen dit keer uit zichzelf weggegaan :dance:

Ik kom vanavond wat uitgebreider kletsen…Moet nu echt een beetje opschieten :shifty:

zoooo ik zit!

poeh hey… is toch wel ff anders hoor in ene 3dgn achtereen werken eenplaats van naar school gaan

maar ik heb nu 2 dgn vrij :dance:

al moet ik wel zeggen dat ik de afdeling waar ik werk ook erg leuk vind hoor… vandaag was de meneer er weer die altijd komt piano spelen , dus we hebben heerlijk gezongen en gedanst, daarna lekker een ijsje gegeten

echt een super middagje

ben benieuwd naar de afdeling waar in eind sept. heen gaan

is vast een wereld van verschil van psychogeriatrie (dementie) naar somatiek

iedereen een goede dag gehad vandaag?

@poeizie wrote:

zoooo ik zit!

poeh hey… is toch wel ff anders hoor in ene 3dgn achtereen werken eenplaats van naar school gaan

al moet ik wel zeggen dat ik de afdeling waar ik werk ook erg leuk vind hoor… vandaag was de meneer er weer die altijd komt piano spelen , dus we hebben heerlijk gezongen en gedanst, daarna lekker een ijsje gegeten

echt een super middagje

somatiek is niet mijn ding die mensen die weten als ze iets fout doen en je behandelen als oud vuil en bellen om een scheet :snooty:

sorry jij moet er nog heen :-*

@bianca&? wrote:

@poeizie wrote:
zoooo ik zit!

echt een super middagje

somatiek is niet mijn ding die mensen die weten als ze iets fout doen en je behandelen als oud vuil en bellen om een scheet :snooty:

denk je niet dat dat me nog niet te oren was gekomen op school? :mrgreen:

ja bij PG kan je dat soort dingen makkelijk hebben

zou ook graag weer als ik klaar ben met mijn opleiding weer op een PG afdeling willen werken

maar ach je moet van alle walletjes gegeten hebben wil je zeker weten wat je het lekkerste vind he :lol:

@poeizie wrote:

@bianca&? wrote:
@poeizie wrote:
zoooo ik zit!

echt een super middagje

zou ook graag weer als ik klaar ben met mijn opleiding weer op een PG afdeling willen werken

maar ach je moet van alle walletjes gegeten hebben wil je zeker weten wat je het lekkerste vind he :lol:

ik heb ook op revalidatie gezetten en dat is ook leuk!!

maar pg is toch echt mijn ding alleen wel zwaar als je zwanger bent :roll:

@bianca&? wrote:

@poeizie wrote:
@bianca&? wrote:
@poeizie wrote:
zoooo ik zit!

echt een super middagje

ik heb ook op revalidatie gezetten en dat is ook leuk!!

maar pg is toch echt mijn ding alleen wel zwaar als je zwanger bent :roll:

ja dat denk ik ook wel… alleen bij tygo zijn zwangerschap heb ik me nog nooit zo goed in me vel gevoelt

met 42 weken sprong ik nog uit de behandelstoel vandaan

en sjouwde ik nog met zakken tuinaarde enzo

maar goed niet iedere zwangerschap is het zelfde dus wellicht voel ik me de volgende keer wel een wrak en ben ik vanaf dag 1 niet vooruit te branden

Jeetje wat is het rustig vandaag :o 8)

Poeizie: lekker hoor vrij! Geniet ervan!

Ik heb ook weinig meegemaakt. Morgen weer werken :? nou ja nog even en dan op vakantie gelukkig.

Hier nog nieuws van de anderen?

Nee heb hier eigenlijk geen nieuws

Behalve dat ik vandaag naar de arts ben geweest voor mijn ribben.

Tja het is idd een goede kneuzing en kan nog wel even duren. Mag dingen doen op geleide van de pijn

@Jannigje wrote:

Tja het is idd een goede kneuzing en kan nog wel even duren. Mag dingen doen op geleide van de pijn

Jij hebt zeker de volle klap opgevallen dan Jannigje?

Gebruik je iets van pijnstillers of liever niet?

Beterschap hè!! :hug:

@Meggie wrote:

@Jannigje wrote:

Jij hebt zeker de volle klap opgevallen dan Jannigje?

Gebruik je iets van pijnstillers of liever niet?

Beterschap hè!! :hug:
ik heb idd de hele klap zowat opgevangen.

Ik kan alleen tegen gewone paracetamol dus die neem ik wel in

Meiden, sorry geen tijd om alles door te lezen :oops:

Jannigje, wat heb ik gemist??? In ieder geval een dikke :hug:

@Belly wrote:

staat in arm om de schouders… onder kopje pfoefff schrik van mijn leven :wink:

@Belly wrote:

Geeft niet hoor Belly, je hebt zelf ook genoeg aan je hoofd toch?

Hoe was het bij je moeder? Gaat het al wat beter met haar?

Gelukkig dat je tenminste tegen iets kan Jannigje. Maar je zult wel evengoed wat pijn hebben. Hoe is Stein eronder? Heeft hij het er nog over?

Wanneer ben je 1 jaar met je vriend? Of is dat al geweest?

@Meggie wrote:

@Belly wrote:

Geeft niet hoor Belly, je hebt zelf ook genoeg aan je hoofd toch?

Hoe was het bij je moeder? Gaat het al wat beter met haar?

Gelukkig dat je tenminste tegen iets kan Jannigje. Maar je zult wel evengoed wat pijn hebben. Hoe is Stein eronder? Heeft hij het er nog over?

Wanneer ben je 1 jaar met je vriend? Of is dat al geweest?
Geeft idd ook echt niet hoor Belly :hug: :-*

Ik kan idd alleen tegen paracetamol en daar ben ik nu dankbaar voor.

Stein heeft het er weleens over als hij zit te spelen, maar verder niet.

Ik ben maandag de 20 ste 1 jaar samen :inlove:

(we hebben trouwens wel al een nieuwe auto :dance: (uhh 2ehands)

Ja het gaat redelijk met mijn moeder…al is haar hele buik!! :shock: blauw/geel/oranje van de bloeduitstorting…schrok me wild toen ik dat zag :shock:

Ga ik nu even kijken Jannigje :-*

@jannigje; beterschap. dat zal me een schrik geweest zijn. Gelukkig hebben jullie niets ernstigs. :hug:

jannigje beterschap hoor… hoop dat je snel af bent van alle pijn en dat je weer lekker aan leuke dingen kan denken

ik heb trouwens heeeeeerlijk uitgeslapen tot 9 uur (ja dat is voor mij uitslapen :mrgreen: )

Tygo was zo lekker op zijn kamertje zitten spelen … ik hoorde hem eigenlijk pas toen ik ging douchen

Ik ben vanmorgen gewoon tegelijk met mijn mannen opgesteen en ik heb ze met zijn 2en om 9 uur naar blijdorp geschopt.

En ik ben daarna schaamteloos van half 10 tot nu gaan liggen slapen :mrgreen:

Hun een heerlijke dag en ik echt een ochtend rust :mrgreen: