oh wat een narigheid meggie… als je niet bezig bent om kinderen te krijgen dan is het niet ongesteld worden natuurlijk een feestje
maar als je er mee bezig bent en word het niet en je bent ook niet zwanger dan is het zo frustrerend lijkt me
ik ben trouwens sinds vandaag weer ongesteld
maar ach tis een bijkomstigheid waar ik nu niks mee doe
hoeveel nachtjes slapen was het ook alweer tot januari 2011? :mrgreen: :lol:
hier overgens met succes tygo op bed gelegt
heb trouwens wel even het bedje omgedraaid
is wel een voordeel van het ledikant voor de helft ombouwen naar peuterbedje … dan kan je altijd nog bedenken om dan even terug te gaan naar ledikant door het bed om te draaien en dan heb je gewoon weer een spijlen bedje
tygo moet gewoon nu even toe gaan geven aan zijn vermoeidheid
ff snel meiden, ik ben er niet veel sorry
wou ff bijlezen maar zag het berichtje van anja …
:silenced: :silenced: Mens get a fucking life. Wss bianca zal het wel een ‘bekende’ van jou zijn en of hub die zig aan het bemoeien is met JULLIE leven.
Ik ken dit helaas, (al is het bij mij geen familie die het doet)
Dus tegen ‘Anja’ als je niets nuttigs te zeggen hebt hou je kop. Kan me geen reet schelen dat ik brutaal ben, maar dit is een plaats waar meiden kunnen babbelen over frustraties en dergelijke! Niet alles in ons leven is altijd rozegeur en manenschijn, als we niet eens bij onze vriendinnen kunnen uithuilen (internet of niet) wat mogen we dan nog wel.
Dus bij deze Bianca als je wilt babbelen, ja mag me altijd pb’en.
De rest van de meiden, ik leest snel weer bij! het leven is hier helemaal op zijn kop gehaalt de laaste weken, echt niet normaal. te veel om te vertellen en ook ivm meelezers geen zin in om het hier neer te knallen
tot snel suc6 allemaal, sorry dat ik ff niet reageer op iedereen ik hoop zondag wat tijd maar vooral rust ervoor te hebben.
XXX
doe maar lekker rustig aan hoor… ik ben ook pas weer eens in komen stromen…
een goed gesprek en vakantie doet wonderen
Bianca leuk! :inlove:
Enneh, ja 2 mensen voor nodig, lijkt me handig! :roll: :lol:
Als je het in je eentje kon doen , was het wel makkelijk, maar minder leuk!
Enneh, diegene die het zo leuk vind dat rare berichtje die nergens op slaat te typen, get a life. Ik sluit me 1000% procent aan bij veugje!
Overigens weten we wat met Riley aan de hand is, die ons al een week rond laat lopen. Hij heeft middenoorontsteking, arm ventje!
@Sweet-Love wrote:
Overigens weten we wat met Riley aan de hand is, die ons al een week rond laat lopen. Hij heeft middenoorontsteking, arm ventje!aiii middenoorontsteking is heel vervelend.
Stein heeft dat ook heel vaak gehad en is er nog best gevoelig voor.
veugje dank je wel lieverd :-*
en hub werd boos omdat ik het op forum had gezet omdat die :twisted: ouders of collega’s van ouders dit lezen :wall:
maar goed iedereen weet het nu toch al :doh:
en anja bemoei je lekker met je eigen leven en hub en ik zijn gelukkig met nikki en ons toekomstige kindje!!
hub wist heus wel dat als je geen pil slikt en je het onveilig doet je daar zwanger van kan worden en hij is dus ook BLIJ moet alleen even wennen maar dat heb ik ook want had niet gedacht dat het zo snel zou zijn :shock:
superzaadjes :inlove:
dank je wel iedereen jullie zijn lief!!
en we doen alles wel f via pb zodat er geen ongewenste personen mee kunnen lezen :evil:
ik lees later bij hoor dames ben f bij me vriendin!! die heeft dr kat in moeten laten slapen.
Bianca: ik ben heel blij voor jou en je hub. En ik denk ook dat hij heel blij is.
Ik denk dat M ook een beetje beledigd zou zijn als ik het wel op KOK zal zetten, maar de familie nog niets weet. Snap je.
als er dingen zijn die je kwijt moet of wil delen kan je me ook altijd pben :mrgreen:
@Jannigje wrote:
@Sweet-Love wrote:Overigens weten we wat met Riley aan de hand is, die ons al een week rond laat lopen. Hij heeft middenoorontsteking, arm ventje!aiii middenoorontsteking is heel vervelend.
Hoe ben jij er mee om gegaan? of hoe ging Steintje er mee om?
anja heeft een waarschuwing per pb ontvangen. Als er weer iets is dan hoor ik het graag.
Jeetje Bianca, dat hebben jullie snel voor elkaar gekregen. :shock:
Kan me voorstellen dat je nog een beetje aan het idee moet wennen.
@lydia wrote:
anja heeft een waarschuwing per pb ontvangen. Als er weer iets is dan hoor ik het graag.dank je wel Lydia
@Sweet-Love wrote:
@Jannigje wrote:Toen Stein zo klein was volgde ik hem. Zetpil geven tegen de pijn en een kussen onder zijn matras zodat zijn bedje niet zo plat was. Of ik legde hem in de hangmat. Omdat hij dan niet zo plat lag deed het niet zo heel veel pijn (druk) op zijn oren.@Sweet-Love wrote:Overigens weten we wat met Riley aan de hand is, die ons al een week rond laat lopen. Hij heeft middenoorontsteking, arm ventje!aiii middenoorontsteking is heel vervelend.
Hoe ben jij er mee om gegaan? of hoe ging Steintje er mee om?
En ik heb elke keer als het na een week niet over was een kuur gekregen voor hem
Thanks Jannigje voor advies! ik heb zijn bed al omhoog gezet, hij ligt nu in de Mini monkey als hangmat.
@lydia wrote:
anja heeft een waarschuwing per pb ontvangen. Als er weer iets is dan hoor ik het graag.
dank je wel jullie zijn lief :-*
@Sweet-Love wrote:
Thanks Jannigje voor advies! ik heb zijn bed al omhoog gezet, hij ligt nu in de Mini monkey als hangmat.
:hug: het arme jochie dat moet zeer doen zeg en hij kan het niet zeggen als het pijn doet :hug:
@Klaproos wrote:
Ik ga zo even bellen met rechtshulp… Wij hebben zelf die handtekening natuurlijk niet, die ligt bij hun makelaar Anders hadden wij het gemeen kunnen spelen en gewoon onze handtekening eronder kunnen zetten.
Hun makelaar snapt er ook helemaal niks van en staat emotioneel gezien ook aan onze kant. Ze zei nog: Als ik nu naar de wc zou gaan en ik blijf daar een kwartiertje zitten en jullie zoeken het koopcontract en zetten daar jullie handtekening onder, dan zou het klaar zijn… maar dan ben ik morgen geen makelaar meer!
Ik vind het serieus asogedrag, er bestaat ook nog zoiets als fatsoen…
Ga nu even telefoonnummers zoeken…
(meer tegenslag als dit trek ik niet hoor… )
:hug: hopelijk voor jou heeft je man een lucky shot gedaan en krijgen jullie een mooi wondertje
en het huis komt echt goed :-*
@bianca&? wrote:
@Sweet-Love wrote:Thanks Jannigje voor advies! ik heb zijn bed al omhoog gezet, hij ligt nu in de Mini monkey als hangmat.
:hug: het arme jochie dat moet zeer doen zeg en hij kan het niet zeggen als het pijn doet :hug:
Kon dat maar he!