@ Klaproos, hoe je het went of keert, jullie hebben een gigantische kostenpost als jullie in een chalet gaan zitten en de katten 4 maand naar een pension moeten… Die katten kunnen misschien nog wel ergens anders onder gebracht worden, maar een gezin voor vier maand is toch lastiger…
Ik vind het echt rot voor jullie, jullie hebben al zoveel tegenslagen gehad en dan nu dit weer :?
weg gehaald ivm meelezende familie.
zou iedereen zijn bericht ook weg willen halen??
hub wordt beetje pissig :wall:
ok
:dance: :dance: :dance: gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance:
@ Bianca: GEFELICITEERD
@bianca&? wrote:
weg gehaald ivm meelezende familie.
En jij vind dit een "normale"relatie. Je vent zo onder druk zetten en je zin doordrijven. Hij vind het nog te druk 2 kids en jij zegt ijskoud hij past zich maar aan. RESPECTLOOS.
@1Anja2 wrote:
@bianca&? wrote:weg gehaald ivm meelezende familie.
En jij vind dit een "normale"relatie. Je vent zo onder druk zetten en je zin doordrijven. Hij vind het nog te druk 2 kids en jij zegt ijskoud hij past zich maar aan. RESPECTLOOS.
:eh: :eh: :think:
@1Anja2 wrote:
@bianca&? wrote::think: :think: :think: :think: :think: :eh: :eh: :eh: :think:weg gehaald ivm meelezende familie.
@1Anja2 wrote:
@bianca&? wrote:weg gehaald ivm meelezende familie.
:silenced:
Hey Anja wat leuk joh dat je je speciaal aanmeld voor 1 zo’n berichtje.
Het zal het weer zijn he, we vervelen ons allemaal een beetje en dan gaan we klieren.
Hopelijk schijnt het zonnetje weer snel, kun je je weer met nuttige dingen bezighouden.
@joseetje wrote:
Het zal het weer zijn he, we vervelen ons allemaal een beetje en dan gaan we klieren.
Hopelijk schijnt het zonnetje weer snel, kun je je weer met nuttige dingen bezighouden.
:lol: :lol:
wel gek dat je je dan op 20-04-2009 al aanmeldt :think: :silenced: …
verder HELEMAAL eens met Joseetje
Halloo dan wat is dit??? :shock: Hou het even fijn in een pb ofzo of maak een ruzie topic aan :shock:
Ik sta versteld…
ik heb helemaal geen ZIN om me hier mee bezig te houden,
dit slaat nergens op want volgens mij is het zo als je zwanger word er 2 mensen voor nodig zijn niet waar?
@joseetje wrote:
dank je :-*
Jep dat lijkt me handig :mrgreen:
ja, bianca dat klopt. Al kan de een wel wat meer willen dan de ander Daar bedoel ik overigens niets mee hoor, je moet het uiteindelijk wel samen doen en willen. Maar ik ben in iedergeval blij voor je!! Helemaal top:-*
Ik vraag me toch af hoe een vreemde jullie relatie kan beoordelen hoor…
oh uhhh… ik heb geloof ik heel wat gemist :silenced:
maar gefeliciteerd bianca!! :inlove:
klaproos wat een ontzettende tegenslag zeg!
ik zou ook boos zij… wat! LAAIEND!
zucht ik snap dat soort dingen niet he… het is tegenwoordig al zo lastig om een huis te verkopen laat staan te kopen
en dan zien mensen van de verkoop af
ze zullen vast hun redenen hebben… maar toch
hier een minder druk dagje … maar tygo die was vannacht om half 2 klaar wakker en wilde niet meer slapen
vervolgens heeft mijn maar een paar uurtjes geslapen en was hij de hele dag verder aan het klieren en wilde tussendemiddag ook niet slapen
alleen maar huilen en niet willen drinken of eten
ik even met hem bellen en hij werd wat rustiger… en nu is hij weer heel vrolijk
op me werk zei me werkbegeleiders op een gegeven moment … volgens mij is het tijd om naar huis te gaan renate want je gaat een beetje raar doen :roll: :mrgreen:
Lekker dat iemand een beetje komt spammen met ongewenste berichten in ons topic. Get a life…
Bianca hopelijk is hub weer een beetje gekalmeerd :?
Ik heb alles gelezen maar ben een beetje toos inspiratieloos qua reageren. Gewerkt vandaag dus ben leeg gezogen hahaha. Wel eindelijk weer eens een leuke werkweek gehad, daar was ik wel even aantoe.
Ben nog steeeeeds niet ongesteld :roll: Ik geloof nu dag 58. Ik ben benieuwd of ik over de 63 dagen ga of niet.
Nou ga even lekker douchen, eten en dan lekker relaxen. Oh ja het lijstje pas ik dit weekend echt aan. Was het een klein beetje vergeten :oops: klein beetje maar hoor :lol: [/spoiler]