@ Klaproos, hoe je het went of keert, jullie hebben een gigantische kostenpost als jullie in een chalet gaan zitten en de katten 4 maand naar een pension moeten… Die katten kunnen misschien nog wel ergens anders onder gebracht worden, maar een gezin voor vier maand is toch lastiger…
Ik vind het echt rot voor jullie, jullie hebben al zoveel tegenslagen gehad en dan nu dit weer :?
daar was ik ook niet bang voor dat je weg zou gaan :mrgreen: .
Je bent kok verslaaft volgens mij :mrgreen:
ja me aam zegt het al he
ja idd
Ik heb trouwens ook een keer afscheid genomen van het forum omdat er iemand meelas en foto;s van Stein jatte… maar ik was na 3 weken terug. Tja je bent verslaafd of je bent het niet :mrgreen:
daar was ik ook niet bang voor dat je weg zou gaan :mrgreen: .
Je bent kok verslaaft volgens mij :mrgreen:
ja me aam zegt het al he
ja idd
Ik heb trouwens ook een keer afscheid genomen van het forum omdat er iemand meelas en foto;s van Stein jatte… maar ik was na 3 weken terug. Tja je bent verslaafd of je bent het niet :mrgreen:
ik HAAT die mensen en dan ook nog zo laf om gewoon mij te bellen of pb te sturen met je ECHTE naam :twisted:
en wie denkt dat ze mag en kan bemoeien met mijn relatie
nou ik en hub horen bij elkaar wat iedereen ook zegt (lees=ruzie met schoonouders)
De rest van de meiden, ik leest snel weer bij! het leven is hier helemaal op zijn kop gehaalt de laaste weken, echt niet normaal. te veel om te vertellen en ook ivm meelezers geen zin in om het hier neer te knallen
tot snel suc6 allemaal, sorry dat ik ff niet reageer op iedereen ik hoop zondag wat tijd maar vooral rust ervoor te hebben.
XXX
Helemaal niet erg hoor :-* .
Kom het maar vertellen als jij er aan toe bent (mag ook in PB als je dat fijner vindt). Gaat alles wel goed met je?
De rest van de meiden, ik leest snel weer bij! het leven is hier helemaal op zijn kop gehaalt de laaste weken, echt niet normaal. te veel om te vertellen en ook ivm meelezers geen zin in om het hier neer te knallen
tot snel suc6 allemaal, sorry dat ik ff niet reageer op iedereen ik hoop zondag wat tijd maar vooral rust ervoor te hebben.
XXX
Helemaal niet erg hoor :-* .
Kom het maar vertellen als jij er aan toe bent (mag ook in PB als je dat fijner vindt). Gaat alles wel goed met je?
neem idd je tijd en als je iets kwijt wil erover kan je altijd pben :-*