Meggie :hug:
Wat een balen zeg.
Maar hopelijk werkt de zalf, want het lijkt me geen pretje zo’n kloofje.
Hè balen meis :hug:
@ Klaproos: Gelukkig wordt de prijs van het huis toch niet lager. Misschien helpt de aandacht in de krant wel! En anders heb je misschien wel geluk met het open huis! Wel jammer dat je je beebje steeds verder ziet afdrijven meis, maar het komt vast goed. Ik ga in iedergeval voor je duimen :hug:
@ Meggie, ik ben het met j eens hoor, het is inderdaad altijd wel een beetje frapant om te lezen dat je door de pil heen zwanger wordt… Nog frapanter vond ik het dat mijn buurmeisje van vroeger naar het ziekenhuis ging met ontzettende buikpijn en 3 uur later is bevallen van een gezonde dochter. Die heeft 9 maand niks geweten en geen controles gehad…
@ Elle: ik hoop voor je dat het snel raak is en dat je je volgende ei wel kunt benutten!
@mariamaria: toch jammer dat de :evil: gearriveerd zijn. Had het stiekem voor je gehoopt. Nu nog een paar maandjes wachten tot augustus, maar dat is ook al heel snel!!
@ mariamaria & KLaproos, ik vind het inderdaad ook een smeerbende, maar ik ben er gelukkig van af…pffieeuw… Vooral gister was ik er echt chaggie van, dat geplak en gesmeer met dat warme weer…
@ Lotte, we wachten met je mee tot je menstruatie is gearriveerd… of liever gezegd niet, dat zou nog mooier zijn toch? Volgens mij was je tenminste gestopt met de pil, of toch niet?
@Klaproos, wij hebben hier bijna geen slecht weer gehad. Werd alleen wakker van de onweer vanochtend rond half zes…
@Karin, leuk dat ik je leer kennen hier, volgens mij schreef je al langer mee dan ik maar dit is de eerste keer dat ik je hier tref in iedergeval. In in nov/dec. beginnen, das al best snel toch?
@ Meggie, dat is inderdaad een domper zeg als je je er al zo op hebt ingesteld! hopelijk kun je je ei in augustus toch nog benutten en is het met een week of 6 weg!! Ik duim met je mee!!
Ik ben wel een beetje opgelucht. Ben van mijn mensturatie af na 5 dagen… normaal ben ik er meestal met 3/4 dagen vanaf. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik met de pil stop, voor dat ik daar mee begon was ik rustig 7 dagen ongesteld.
Verder opgelucht omdat ik morgen een gesprek heb met mijn mentor over de gang van zaken rondom die laatste toets en die docent. Gelukkig is het een topvrouw, die heel erg meeleeft met haar studenten…Toch zal ik denk morgen wel en beetje gespannen zijn… om 10 uur is het gesprek.
Vandaag hele dag op pad geweest, vanochtend naar een uitzendbureau en vanmiddag met pa naar het ziekenhuis hier een eind uit de richting. We rijden daar anderhalf uur voor! Maar wat een goed ziekenhuis, en wat een service en vriendlijkheid daar. Dat komen we hier niet zo tegen…
Voor alle meiden: Bedankt voor alle lieve reacties op mijn berichtje van gister, maar ook voor alle andere berichtjes!!! :hug:
Sabje, ik wil heeeeeeeeeeeeeeel graag ongi worden :oops:
We gaan vanaf julli voor een 2e kindje, dus ik hoop nu vooral op een mooie cyclus
@ Lotte, sorry dan!! Ik weet nog niet wie nu wel al is gestopt en niet, daarvoor ben ik nog net iets te kort hier… nogmaals sorry! Ik hoop wel dat je mooi regelmatig bent deze keer!
Geeft niks hoor.
Je kan niet alles onthouden.
Pfft wat een rotnacht gehad afgelopen nacht. Hier was het dus mega-onweer tussen vier en vijf. Zijn nog naar buiten geweest in de stromende regen en windstoten van 115 km per uur om de parasol enzo naar binnen te halen. En dan lig je eindelijk weer in bed, wordt het wat rustiger… beginnen de vogels al weer te fluiten én de buurvrouw te blèren omdat ze wakker was geworden van 't onweer. Fijn… . :x
Ga nu dus lekker mijn bedje in. Heb hoofdpijn… :wall:
Morgen weer een nieuwe dag (wel weer druk met m’n werk, maar sla me er wel doorheen.) Binnenkort ook een gesprek met mijn manager, hoop dat ik daar het een en ander kan aankaarten, want als het nog lang zo doorgaat qua soort werk en werkdruk… … …
Ik meld me ook weer Sorry dat ik niet op iedereen reageer, normaal doe ik dat wel maar voel me helemaal niet lekker.
Gisteren echt binnen het half uur dat ik die creme had gesmeerd hoofdpijn. En om de 3 uur blijven smeren maar het ging van kwaad naar erger. Ik werd zwaar geirriteerd, kreeg het warm, voelde me zo machteloos. Op een schaal van 1 tot 10 qua pijn was dit een dikke vette 10. Ik naar bed, in slaap gevallen maar om de zoveel tijd wakker van de pijn. Geen enkele houding lag meer lekker. Vanmorgen was het helemaal dramatisch. Daarbij het onmachtige gevoel en de paniek zorgde ervoor dat ik echt even doordraaide en bijna gek werd. Ik zei tegen mijn man: “ik snap het dat mensen die altijd hoofdpijn hebben suicidaal zijn”.
En echt ik ben wel wat gewend als migrainepatient maar dit was zelfs voor mij zeer extreem.
Ik heb de dokter gebeld krijg je als reactie: “Ja dan moet je morgen terugbellen want dat moet je overleggen met de dokter die je gisteren hebt gehad, dat krijg je als je overstapt”. Hallo overstapt! Ik heb die dokter zelf toegewezen gekregen gisteren. Als jij bijna niet meer kan zitten van de pijn wil je zo snel mogelijk geholpen worden en dan interesseert het mij niet welke dokter het is. Ook niet als het de dokter is die ik normaal niet heb… Een simpele vraag over een medicijn kan de andere dokter toch ook wel beantwoorden…
Maar goed de assistente zei dat ik dan maar moest stoppen. Dus heb nog 1x gesmeerd daarna omdat het onrustig was daar beneden en moet morgen dus weer terug bellen. En de assistente kon zich eigenlijk niet voorstellen dat het van die creme kwam. Nou het is allemaal wel heel toevallig…
Maar goed vanmorgen dan wel paracetamol genomen en weer naar bed gegaan maar goed dat raakt nu uitgewerkt dus voel het alweer opkomen.
Ik voel me ontzettend verdrietig want als ik dit moet door blijven smeren en ik daardoor 2 weken dergelijke hoofdpijn zal hebben dan ben ik mentaal gebroken. Ik kan dan absoluut niet werken waar ze op mijn werk ook niet blij mee zullen zijn (maar goed dat is hun zorg niet de mijne)…
Mijn man heeft me verboden het nog langer te gebruiken want die zag me ernstig veranderen… maar ja welke keuze heb ik?!
Sorry dat het zo’n ellendig zeur verhaal is geworden. Voel me zo machteloos…
Meggie :hug: :hug: :hug:
Staan het in de bijsluiter van de creme dat hoofdpijn een bijwerking is, of dat mensen die bekend zijn met migraine extra gevoelig zijn?
En wat die andere arts betreft. die moet inderdaad ook de vraag wel kunnen beantwoorden.
Er staat in de bijsluiter dat je lichte hoofdpijn kunt hebben de eerste dagen, mensen met migraine kunnen er langer en heftiger last van hebben. Maar zelfs in mijn migraineperiodes heb ik niet zo’n pijn gehad. Het schoot van links naar rechts en dan weer terug. Dus iedere keer als ik wakker werd zat het weer aan de andere kant. En het straalde uit naar mijn nek en oren.
Ik bel morgen maar weer.
Ga nu de pc weer afsluiten want dat is ook niet echt lekker voor de hoofdpijn. Zowiezo ook sneller hoofdpijn achter de pc de laatste tijd dus twijfel of ik een bril moet of niet.
Ik haat mijn hoofd :wall:
Maar ja zo hebben we allemaal wat…
@ meggie: een hele dikke :hug:! die heb je nu wel verdiend. Ik ben het wel met je man eens dat als je er zo heftig op reageerd beter een dag mee kunt stoppen en morgen naar de dokter gaan. Misschien heeft hij er wel wat anders voor… volgens mij heb jij net zo’n vriendelijke huisarts assitente als ik haha… Toch meis, ik duim dat de hoofdpijn snel zakt en je je gauw weer wat beter voelt!!
@ Meggie: meld het ook even bij de apotheker, daar zijn ze er altijd wel blij mee als je even belt als je andere of heftigere klachten hebt als in de bijsluiter, want als er meer klachten van patienten binne komen passen ze de bijsluiter aan…
Meggie :hug:
@Mariamaria; :hug: Ik lag gisteren ook om half 10 al op bed, zooo moe en zooo’n hoofdpijn… (soms denk ik dat de pfeiffer toch nog niet helemaal weg is…)
Vandaag is mijn ex aangeschreven door het LBIO
Ik lees straks even bij, zag dit bericht nog staan, was hiermee vanmorgen al begonnen, laptop stond ik slaapstand, helemaal vergeten :oops:
Meggie!! :shock: Jemig!! :shock: Dat lijkt me niet normaal als dat van die zalf komt!! Meteen stoppen daarmee :silenced: (niet dat ik dat bepaal, maar je laat je toch niet gek maken!)
En betreft de hoofdpijn achter de pc… KÃ n zijn dat je je ogen eens moet laten testen, er zijn hele gave brillen op de markt tegenwoordig en ik kan dat weten :mrgreen: (ps kies wel voor een zelfstandige opticien…)
Meggie: :hug: het zit jou ook echt niet mee he?
Ik kan me niet indenken dat die hoofdpijn van de medicijnen komt. Je had er daarvoor toch ook al veel last van? Misschien is het iets anders?
Hoop in elk geval dat de dokter verder wil kijken dan zn neus lang is. Succes!!!
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik ga vanavond nog 1x smeren voor het slapen gaan. Als ik dan hoofdpijn krijg dan slaap ik er hopelijk doorheen.
Ik bel morgen gewoon even om te overleggen en goede tip om het ook even aan de apotheker door te geven.
@ mariamaria: ik was juist gestopt met de medicatie die ik slikte vanwege het feit dat mijn hoofdpijn vrijwel weg was.
@ klaproos: mijn man moet zaterdag naar de opticieen dus ga het even vragen. Ik heb onlangs al een oogtest gehad en ik had wel een kleine afwijking. Maar omdat ik toen ook bezig was met stoppen met de medicatie wilde ik dat eerst afwachten in hoeverre dat invloed had op mijn zicht. Maar zaterdag even vragen
Nou meiden ik zal van het weekend weer verder reageren op iedereen! De pc gaat hier zo uit want morgen met werken zit ik er wel de hele dag achter (maar niet op kok wil niet dat ze dat kunnen zien op mijn werk).
@Meggie wrote:
Ik meld me ook weer Sorry dat ik niet op iedereen reageer, normaal doe ik dat wel maar voel me helemaal niet lekker.
Gisteren echt binnen het half uur dat ik die creme had gesmeerd hoofdpijn. En om de 3 uur blijven smeren maar het ging van kwaad naar erger. Ik werd zwaar geirriteerd, kreeg het warm, voelde me zo machteloos. Op een schaal van 1 tot 10 qua pijn was dit een dikke vette 10. Ik naar bed, in slaap gevallen maar om de zoveel tijd wakker van de pijn. Geen enkele houding lag meer lekker. Vanmorgen was het helemaal dramatisch. Daarbij het onmachtige gevoel en de paniek zorgde ervoor dat ik echt even doordraaide en bijna gek werd. Ik zei tegen mijn man: “ik snap het dat mensen die altijd hoofdpijn hebben suicidaal zijn”.
En echt ik ben wel wat gewend als migrainepatient maar dit was zelfs voor mij zeer extreem.
Ik heb de dokter gebeld krijg je als reactie: “Ja dan moet je morgen terugbellen want dat moet je overleggen met de dokter die je gisteren hebt gehad, dat krijg je als je overstapt”. Hallo overstapt! Ik heb die dokter zelf toegewezen gekregen gisteren. Als jij bijna niet meer kan zitten van de pijn wil je zo snel mogelijk geholpen worden en dan interesseert het mij niet welke dokter het is. Ook niet als het de dokter is die ik normaal niet heb… Een simpele vraag over een medicijn kan de andere dokter toch ook wel beantwoorden…
Maar goed de assistente zei dat ik dan maar moest stoppen. Dus heb nog 1x gesmeerd daarna omdat het onrustig was daar beneden en moet morgen dus weer terug bellen. En de assistente kon zich eigenlijk niet voorstellen dat het van die creme kwam. Nou het is allemaal wel heel toevallig…
Maar goed vanmorgen dan wel paracetamol genomen en weer naar bed gegaan maar goed dat raakt nu uitgewerkt dus voel het alweer opkomen.
Ik voel me ontzettend verdrietig want als ik dit moet door blijven smeren en ik daardoor 2 weken dergelijke hoofdpijn zal hebben dan ben ik mentaal gebroken. Ik kan dan absoluut niet werken waar ze op mijn werk ook niet blij mee zullen zijn (maar goed dat is hun zorg niet de mijne)…
Mijn man heeft me verboden het nog langer te gebruiken want die zag me ernstig veranderen… maar ja welke keuze heb ik?!
Sorry dat het zo’n ellendig zeur verhaal is geworden. Voel me zo machteloos…
:hug: :hug: :hug:
jeetje wat een ellende krijg je een middel om het 1 te verhelpen en het ander wordt erger :wall:
en die dokters jeetje zeg dat is toch niet normaal ze kunnen je toch helpen.
een dikke :hug: voor jou :-*
@ Meggie: doe het vooral rustig aan!!
Vandaag is volgens mijn banner mijn niet ongi dag.
Tot nu toe is er nog niks dat erop wijst dat er wat onderweg is, maar dat had ik ook niet verwacht.
Zwanger kan ik niet zijn want we hebben netjes opgepast dus testen doe ik zoiezo niet.
Gewoon maar rustig afwachten wat er de komende dag(en) gaat komen.