Voor iedereen die het nog niet weet:
Hier willen we allemaal graag zwanger worden, maar nu kan/mag/wil het nog niet. De club van eirammelaars dus!
En dit zijn de ei-rammelaars van dit moment…
En als je iets aangepast wilt hebben dan hoor ik het ook graag.
Wil je ook toegevoegd worden meldt het dan even in dit topic of stuur me een PB dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.
Als je toegevoegd wil worden heb ik de volgende gegevens nodig:
En hier het laatste bericht van deel 5…
@Moon78 wrote:
Hallo Allemaal,
Ik ben er ook nog, heb alleen erg veel gewerkt en tot vandaag een erg druk weekend gehad (en er zit weer een drukke week aan te komen!).
Maar ik lees natuurlijk wel mee.
mariamaria: weet je, een zwangerschap is niet te plannen, daar is onze Matthijs het levende bewijs van. Mijn vriend was erg blij met het feit dat hij vader ging worden. Toen Matthijs er eenmaal was had hij zoiets van ïk voel me nog niet echt papa". Maar dat is nu echt helemaal over, hij is echt een super- papa (al zeg ik het zelf). Ik was degene die erg schrok van mijn zwangerschap en vriendlief was meteen enthousiast!! Dus ik kan me de reactie van je vriend wel voorstellen.
Klaproos: nog GEFELICITEERD met je zoon en ik hoop dat ie morgen een leuke dag heeft op school.
Meggie: fijn dat je het nu eens bent over de locatie van de kinderkamer, veel succes met uitzoeken van de rommel.
Hier nu eindelijk een beetje rust. Ik heb nachtdienst gehad, gisteravond een bruiloft naeen drukke dag en vandaag echt helemaal niets gedaan, heerlijk. Maar er komt weer een druk weekje aan: weer nachtdienst (vrijwillig overgenomen van een zieke collega) en dan nog drie dagen overdag werken en dan zitten we weer in het weekend.
Weinig tijd om echt te rammelen!!!
Groetjes Moon.
Ik ben er hoor. :lol:
ik ben er ook
Ik weet niet of het aan mij ligt of niet, maar ik zie geen lijstje…
Ik ben ook weer present
Ik dacht ik zet ook meteen even wat links naar de vorige delen en het showforum erin.
Helaas is de zon hier weg Zo de achterdeur maar weer dicht want ik begin het koud te krijgen!
Ik heb het huishouden voor vandaag alweer gedaan. Eventjes flink door gewerkt. Dus de rest van de middag voor mezelf.
Het lijstje heeft trouwens weer een update gekregen met een paar NOD’s.
@sabje373 wrote:
ik ben er ook
Ik weet niet of het aan mij ligt of niet, maar ik zie geen lijstje…
Het lijstje is er inmiddels. Ik moest hem even updaten en opnieuw online zetten. En imageshack is zooo traag de laatste tijd. Pffff.
Snap niet zo goed waarom er een nieuw deel is… (te veel pagina’s op oude deel?)
Maar ik meld me weer!!
Vind dit forum echt gezellig en vind het fijn dat ik met jullie non-stop over zwanger worden enzo kan praten. Mijn omgeving zou gek van me worden als ik dit allemaal constant bij hen zou spuien
Tnx meiden!!
Als er zon 50 pagina’s vol gekletst zijn wordt er een nieuw deel geopend.
Regels op het forum
Joehoe, meld…
Eigenlijk mag ik niet meer op de lijst staan,
wij zitten in onze 1e ronde :dance:
Dank je wel
Deze ronde is helaas wel een beetje verloren ronde,
Rob zit precies in “de” dagen in Frankrijk :thumbdown:
Vlak voor zijn vertrek en bij thuiskomst maar proberen te mikken,
wie weet :mrgreen:
hahaha dat is niet zo handig nee… Hopen maar dat het met ervoor en erna ook lukt dan.
Ik zit ondertussen te bedenken wanneer ik moet starten met foliumzuur, als ik op 13 aug mijn laatste pil slik. Mijn vriendin zegt nu ineens namelijk dat dat 6 weken tevoren al moet?
4 weken is ook prima :thumbup:
Wel op tijd iig
http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwangerworden/foliumzuur_001.htm
Whoeeeeeeeeeeei, spannend Chelleke.
Mariamaria, er wordt geadviseerd om als je aan je laatste pilstrip begint ook te beginnen met foilumzuur.
Het duurt ongeveer 4 weken voordat er genoeg reserve in je lichaam zit.
Ah oke, bedankt!!
oeeeeeeeeee spannend Chelleke :dance: :dance:
Dat het maar gauw raak is Veel klusplezier
Mamamaria; Er zijn onderzoeken die aantonen dat zelf 1 jaar voor dat je zwanger word voordeel heeft om extra foliumzuur te nemen ;). Ik ben ook al even bezig met slikken en zelfs ùijn man neemt extra foliumzuur om aanraad van de gyn ;).
Ik zou dus gewoon een doos halen. het makkelijkste wat je kunt doen in zwnagerscahp vitaminen gaan halen, daar zit alles al in en ook qua vitaminen zit het dan goed! je lichaam heeft zeker 1 maand nodig voor de vitaminen etc goed worden opgenomen door je lichaam en voor je het efect ervan merkt!
Ik zelf neem Omnibionta prenatal
De marathon was geweldig! Sorry ik denk niet dat ik het goed heb uitgelecht het was een spinning marathon niet lopen
Ik ben helemaal afgepeigered maar ik heb hem helemaal gedaan, geen rustpuazes genomen! was voor het goede doel! was wel wat moe erna :lol:
Chelleke veel klusplezier! dat het maar snel raak is!! :mrgreen:
Dank jullie wel :-*
Present!
@ Chelleke; good luck! :thumbup:
Zoonlief is weer naar school geweest vanmorgen, hoe ie het gepresteerd heeft weet ik niet… thuis heb ik er geen kind aan… maar hij heeft nu al weer op het stoeltje gezeten :shock:
Vandaag de juf er maar even op aangesproken dat hij toch echt meer structuur en duidelijkheid nodig heeft om te functioneren.
Vanaf morgen zal ze extra op hem letten en vaker naar hem toe gaan als hij zelfstandig iets moet doen.
Het gaat namelijk om het feit dat ze dan een hoek mogen kiezen (vandaag koos ie de leeshoek) en dat ie dan vervolgens niet boekjes gaat lezen maar gaat lopen keten…(ja die ruimte krijgt ie dus kennelijk) na een paar keer waarschuwen belandt ie op een stoel. Niet als straf (zo ziet hij het natuurlijk wel) maar om even de rust erin te brengen…
Ben blij dat ie nu in een klasje van 11lln is gestart en niet meteen in 30 :roll:
Na de zomer zal ie er toch aan gewend moeten zijn, dat ie moet doen wat de juf zegt en als ie ergens voor kiest hij daar ook mee aan de gang moet.
Mijn impulsieve enthousiaste schoolkind
@ chelleke: heeel veel succes! Hopelijk is het snel raak i.v.m. je reuma.
@ Klaproos: hij test denk ik ook de grenzen van de juf Maar wel goed dat je naar de juf bent gegaan. Jij weet wat je kind nodig heeft toch. Ik herken het wel dat kinderen dan de leeshoek kiezen en dan keten. Bij ons was het dan niet zozeer straf maar dan moesten ze na een paar waarschuwingen een werkje uit de kast pakken. Komt allemaal wel goed met hem