Gelukkig dat je het herkend Meggie Ik ga er ook van uit dat hij de grenzen aan het opzoeken is, plus dat ie niet gewend is dat ie stil moet zijn, komt daarbij dat ie nogal een zware/harde stem van zichzelf heeft :roll:
Verbaast me alleen zo dat hij de enige is… :eh:
@ klaproos: zegt de juf dat hij de enige is? Mijn ervaring op mijn stage is dat we meestal de eerste week het kind een beetje zijn eigen gang lieten gaan. En als hij bijvoorbeeld leeshoek koos maar dan met de blokken ging lieten we het zo. Het is leuk die wendagen maar het echte wennen is natuurlijk als ze hele dag de hele week er zijn. Maar goed iedere juf is daar anders in.
Nu ik het er zo over heb… wat mis ik het werken met kinderen toch. Iemand nog een baan als Onderwijsassistent in de aanbieding
foliumzuur heb ik nog staan is van de etos eigen merk is wel goed!!
ik meld me maar vergeet steeds hier te kijken :wall: en jullie kletsen te veel tenminste ik kan iedereen nog niet zo goed uit elkaar houden :oops:
@Meggie wrote:
@ klaproos: zegt de juf dat hij de enige is? Mijn ervaring op mijn stage is dat we meestal de eerste week het kind een beetje zijn eigen gang lieten gaan. En als hij bijvoorbeeld leeshoek koos maar dan met de blokken ging lieten we het zo. Het is leuk die wendagen maar het echte wennen is natuurlijk als ze hele dag de hele week er zijn. Maar goed iedere juf is daar anders in.
Nu ik het er zo over heb… wat mis ik het werken met kinderen toch. Iemand nog een baan als Onderwijsassistent in de aanbieding
Had ik al gezegd dat ik zo goed als… ben aangenomen bij de kinderopvang? Had vorige week dinsdag gesprek, woensdag kreeg ik te horen dat ze me graag een dagdeel wilde mee laten draaien en ze me niet meer dan een minmax contract van 10-20 uur konden geven. Daarvoor kreeg ik tot vandaag bedenktijd, ze wilden mij wel, maar ga ik akkoord met deze uren… Nu heeft mn lief de bank laten rekenen en zij pakken natuurlijk het minimum, dus dan kunnen we gewoon 30.000 minder aan hypotheek opnemen. :shock:
Vrijdag heb ik gebeld om te vragen :oops: wat mn bruto-uurloon ging worden en heb ook gezegd dat het daar wel een beetje van af zou gaan hangen… Maar nog, we hebben dit weekend zitten rekenen… een minimum van 10 is gewoon te weinig, heb eigenlijk 20 nodig, maar mijn vriend zei dat als we een compromis kunnen sluiten dat het 15 wordt moet ik akkoord gaan, dan had ik in ieder geval de baan die ik wilde, en namen we de gok wel qua hypotheek en woningkeuze.
Vandaag zou ze terug bellen om het bruto-uurloon te vertellen, maar ze belde net een uurtje terug om te zeggen dat ze het nog niet weet, of ik het nog kon wachten tot woensdag, want degene die er over gaat was vandaag ziek en woensdag werkt ze zelf pas weer.
Dus wederom uitgesteld… positief?
En ja de juf zei serieus dat hij de enige was van de klas die zo reageert. De hele klas is vanaf vorige week en die week ervoor gestart. Instroomgroepje…
Nou ze weet nu hoe hij is, ik heb haar handgrepen aangereikt, ben benieuwd
Meggie: mooi lijstje zeg!!
@ iedereen: :hug:
Is er iemand die mij kan helpen aan een avater?? Het wil me maar niet lukken…
Wat precies lukt niet? Of wil je zo’n bewegende, want dat kan ik ook niet :mrgreen:
De avatar die ik heb moest ik eerst heeeeeeeeel klein maken voor KOK het accepteerde…
meggie: zou jij ook nog op de lijst willen zetten dat dit de 1e met mijn huidige vriend word??? Net als wat je bij klaproos deed??
Hier ook echt ontzettend druk. Denk dat ik veel te vroeg ongesteld ga worden . Ik heb echt slijmverlies en krampen in mijn buik.
Stein is ook bijna jarig :mrgreen: we vieren het 24 mmei maar hij is 28 mei jarig
Stein doet het trouwens erg goed op school.
Vandaag zijn de kleuterklassen op een soort van schoolreis geweest :mrgreen: . Ze zijn naar een grote speeltuin hier in de buurt gegaan. Daar zit ook een schoolgebouwtje aan die ze ook gehuurd hadden.
Ze hebben gelukkig de hele dag buiten kunnen spelen en ze hebben heerlijk gepicknickt. Ook was er een clown gekomen. Stein had het dik naar zijn zin.
Zondag baalde Stein trouwens dat het weekend was. Hij wilde wel graag naar school.
Stein schijnt het super goed te doen. Volgens de juf lekker het alsof hij er al maanden zat :mrgreen: .
Wat ik wel wat minder vind van de school vind ik dat Stein ineens veel brutaler word. (zal hij denk ik van andere kids horen.)
Hij zei gister tegen Marco:“houdt je bek” :shock: :roll:
meld! :-* :-*
Die van mij zit bij een Stein in de klas :mrgreen:
Ik hoor nu steeds meer namen ook…
(jannigje, hij heeft al 2x op het stoeltje moeten gaan zitten omdat ie niet luisterde naar de juf :roll: )
@Klaproos wrote:
Die van mij zit bij een Stein in de klas :mrgreen:hihihihi dat kan.
Ik hoor nu steeds meer namen ook…
(jannigje, hij heeft al 2x op het stoeltje moeten gaan zitten omdat ie niet luisterde naar de juf :roll: )
Stein heeft nog niet appart gezeten en tot nu toe luisterd hij goed.
Vandaag had hij een meester als 2e leerkracht. Hij vond het super.
Stein zat te vertellen dat SAMBAL zijn jas voor hem had dichtgedaan. Wij keken elkaar allemaal vragend aan :think: .
Heb ik het bij de juf nagevraagt blijkt er een jongetje uit zijn klas SAFHAN te heten :lol: :lol: :lol: Stein heeft hem een hele dag SAMBAL genoemd :roll: :lol: :lol:
Aaaa hahahaha wat grappig!
Zoonlief komt ook echt met namen thuis, morgen nog maar even de kring goed rondkijken op de stoeltjes… Djamaro ofzo???
:lol: Die Stein.
Ik vind hem wel goed gevonden :mrgreen:
Meiden, wat hebben jullie veel gekletst vandaag :shock: :lol:
@Jannigje wrote:
Stein zat te vertellen dat SAMBAL zijn jas voor hem had dichtgedaan. Wij keken elkaar allemaal vragend aan :think: .
Heb ik het bij de juf nagevraagt blijkt er een jongetje uit zijn klas SAFHAN te heten :lol: :lol: :lol: Stein heeft hem een hele dag SAMBAL genoemd :roll: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Ge-wel-dig!
En dat jongetje huilend naar huis dat hij de hele dag Sambal genoemd is…???
hahaha Sambal… dat is toch wel te grappig!
Wat betreft de avater: ik heb een leuk plaatje gevonden maar hoe klein ik die afbeelding ook maak, kok accepteerd het niet…
Ik vind dat er vandaag gezellig veel is geklets
Meiden, morgen reageer ik even wat uitgebreider… ben moe (rotnacht) en ik ga zo lekker slapen! Weltrusten allemaal!!
Misschien dat een moderator het voor je kan doen??
@ Klaproos: spannend hoor wat betreft je baan. Ik hoop voor je dat het te regelen valt. Wel lastig om in deze tijden te onderhandelen over loon maar goed wie niet waagt, wie niet wint.
Misschien valt je zoontje gewoon wat meer op dan de rest, je hebt kinderen die wat minder expliciet ondeugend gedrag vertonen. Maar hopelijk kan ze wat met jouw tips en dan nog, hij gaat net naar school!
@ Jannigje: allereerst leuk dat je weer meekletst Ik heb het gewijzigd in het lijstje!
Kan het niet iets van een eisprong zijn die wat later is dan normaal? En slijm bedoel je daar afscheiding mee of echt bloederige toestanden? Het zou wel een hele korte cyclus zijn als ik zo naar je ticker kijk.
Jeetje nog een jarige jop binnenkort Ook alweer 4! Verder heb ik heel hard gelachen om je sambal-verhaal. En ook als ik het weer schrijf moet ik alweer lachen. Zo grappig!
@ Sabje: hopelijk heb je lekker geslapen en voel je je vandaag weer wat beter!
Ik ga zo maar naar bed denk ik. Morgenochtend er op tijd uit, krijg iemand op bezoek om de mechanische ventilatie schoon te maken. En ik ging vannacht echt abnormaal laat naar bed.
Kan ie mijn ventilatie ook effe doen? Die zijn zo ranzig :sick:
GOEIEMORGEN ALLEMAAL! Volgens mij wordt het heerlijk weer!
Ik ga vandaag mn balkon maar eens opruimen en poetsen :mrgreen:
en een nieuwe parasol kopen, deze is helemaal beschimmeld :sick: (heeft de hele zomer en winter buiten gestaan met een hoes erom :eh:
Verder ben ik heel netjes en schoon hoor!
Goedesmorgens allemaal,
Ik zal vanavond wat uitgebreider reageren want nu: GA IK SLAPEN!! (heb nl nachtdienst gehad en ben nu zo’n 24 uur op. Dus…Welterusten.
Tot Snel