De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Stein is vandaag jarig :dance: :dance: :dance:

gister trouwens negatief getest, maar ik ben ook nog niet ongesteld :shifty: :think: . En dat terwijl ik normaal heel regelmatig ben

Gefeliciteerd met de verjaardag van Stein.

@Jannigje wrote:

gister trouwens negatief getest, maar ik ben ook nog niet ongesteld :shifty: :think: . En dat terwijl ik normaal heel regelmatig ben

Gefeliciteerd!!! :-*

Gefeliciteerd met Stein!!

Waarom vandaag nog niet getest??

@Klaproos wrote:

Gefeliciteerd met Stein!!

Waarom vandaag nog niet getest??
omdat ik gister negatief teste.

Nu wil ik zaterdag pas testen.

Anders blijf ik testen

Wat goed zeg.

Ga je dat volhouden???

Ik zou al lang nog een keer getest hebben.

@Lotte wrote:

Wat goed zeg.

Ga je dat volhouden???

Ik zou al lang nog een keer getest hebben.
ja hoor dat hou ik wel vol. Vooral omdat ik denk dat ik voor die tijd ongesteld word

Dat is ook de reden waarom ik nu zo relaxt ben.

Voor mijn zwangerschap testte is eigenlijk best vaak, maar nu heb ik niet de behoefte om te testen omdat ik niet zwanger kan zijn.

Oh Jannigje, ik had het in de titel willen zetten, heb er de hele week aan gedacht en ik vergeet het op de dag zelf…

GEFELICITEERD!!!

Hopelijk voelt hij zich vandaag ook nog een beetje jarig :mrgreen:

geeft niet.

Ja hoor hij voelde zich nog wel jarig vandaag :mrgreen:

Nou en toch hoop ik dat dat niet zo is. Zo. :wink:

Ik kreeg gisteravond even de schrik van mn leven… :shock: Er was even 816 euro afgeschreven van mn rekening van het vorige kinderdagverblijf voor de maand mei. Zoonlief werd de 16e 4 en ik ben er klakkeloos vanuit gegaan dat het contract automatisch stopt als ie 4 wordt.

Dus ik hing vanmorgen meteen aan de telefoon!!

Nou dat is dus ook het geval, alleen gaat het contract per de 1e van de maand of de 15e van de maand. En omdat hij de 16e jarig was…kan ik de hele maand nog betalen… :cry:

Ik had de kinderopvangtoeslag gewijzigd per de 16e van de maand, omdat hij dan naar de bso zou gaan.

Dacht ik het allemaal goed gedaan te hebben, kost dit geintje me zoveel geld… Dat is voor mij een maand bijna fulltime werken :cry:

Betreffende kdv kon niks voor me betekenen. Ook geen uitzondering maken, want ze hadden al zoveel uitzonderingen gemaakt voor ouders, ze moesten ergens een lijn trekken en voor mij maakten ze dus geen uitzondering meer…Het kwam zo vaak voor dat ouders dit niet goed deden.

Had ik dus twee maanden geleden schriftelijk moeten melden dat mijn zoon per de 15e uitgeschreven moest worden. 1 dag eerder!!!

Terwijl hij ook serieus de 15e voor het laatst is geweest, de 16e viel op een zaterdag…

Ik vond het zo oneerlijk :cry: en kom nu ook echt in de knoei.

Morgen de belastingdienst bellen…hopelijk kunnen zij nog wat voor me betekenen… :cry:

@Klaproos wrote:

…dat je ongesteld zou worden bedoel ik… Ik hoop dus dat je niet ongesteld wordt.

@Klaproos wrote:

Ik kreeg gisteravond even de schrik van mn leven… :shock: Er was even 816 euro afgeschreven van mn rekening van het vorige kinderdagverblijf voor de maand mei. Zoonlief werd de 16e 4 en ik ben er klakkeloos vanuit gegaan dat het contract automatisch stopt als ie 4 wordt.

Nou dat is dus ook het geval, alleen gaat het contract per de 1e van de maand of de 15e van de maand. En omdat hij de 16e jarig was…kan ik de hele maand nog betalen… :cry:

Ik had de kinderopvangtoeslag gewijzigd per de 16e van de maand, omdat hij dan naar de bso zou gaan.

Dacht ik het allemaal goed gedaan te hebben, kost dit geintje me zoveel geld… Dat is voor mij een maand bijna fulltime werken :cry:

Betreffende kdv kon niks voor me betekenen. Ook geen uitzondering maken, want ze hadden al zoveel uitzonderingen gemaakt voor ouders, ze moesten ergens een lijn trekken en voor mij maakten ze dus geen uitzondering meer…Het kwam zo vaak voor dat ouders dit niet goed deden.

Had ik dus twee maanden geleden schriftelijk moeten melden dat mijn zoon per de 15e uitgeschreven moest worden. 1 dag eerder!!!

Terwijl hij ook serieus de 15e voor het laatst is geweest, de 16e viel op een zaterdag…

Ik vond het zo oneerlijk :cry: en kom nu ook echt in de knoei.

Morgen de belastingdienst bellen…hopelijk kunnen zij nog wat voor me betekenen… :cry:

Klaproos, jeetje :shock: Even een vraag, (kom het antwoord alleen wel morgen lezen :wink: ) Is de KDV ook op zaterdag open? Zo niet, schrijf een bezwaarschrift! Gooi het op je rechten dat z op zaterdag niet open zijn en dat hij de 15e voor de laatste keer is geweest…Kom desnoods tot een compromis, maar uit ervaring weet ik wel dat bezwaarschriften meestal wel helpen :wink:

Dan ga ik nu mijn bedje in…ben kapot :zzz:

@Belly wrote:

@Klaproos wrote:
Klaproos, jeetje :shock: Even een vraag, (kom het antwoord alleen wel morgen lezen :wink: ) Is de KDV ook op zaterdag open? Zo niet, schrijf een bezwaarschrift! Gooi het op je rechten dat z op zaterdag niet open zijn en dat hij de 15e voor de laatste keer is geweest…Kom desnoods tot een compromis, maar uit ervaring weet ik wel dat bezwaarschriften meestal wel helpen :wink:

KDV is inderdaad niet op zaterdagen open. Ik heb dat ook genoemd. Maar ja, bij je werkgever wordt daar ook niet naar gekeken… Einddatum is einddatum…

Vind het vooral een zware teleurstelling dat je daar bijna 4 jaar als ouder bent geweest, zolang met plezier je kindje er hebt ondergebracht en je dan vanuit het hoofdkantoor zo’n rotschop nakrijgt. :cry:

Ben er inmiddels al wel achter dat (als ik het goed heb) ik 300 euro te weinig van de belastingdienst terug heb gekregen voor de maand mei, dus dan zou er me nog zo’n 400 euro door de neus geboord zijn, maar deze maand nog als het goed is krijg ik ook vakantie geld, dus dan komt mijn debet weer als een credit eruit te zien…

(wel zonde van mn vakantiegeld… :think: )

Pffff ben kapot van al dat gedenk en gepuzzel vandaag :wall:

@Jannigje wrote:

Gefeliciteerd!!! :dance:

@Klaproos wrote:

Das pech, maar ja… wel logisch.

das ook niet zo handig van je, had je beter ff goed kunnen uitzoeken per wanneer het bij de kdv stopte dan en dan paar dagen overlap ofzo pakken.

Dacht ik het allemaal goed gedaan te hebben, kost dit geintje me zoveel geld.. Dat is voor mij een maand bijna fulltime werken :cry:

Oei... als dat een heel maandsalaris is, dan is dat echt naar. Voor mij zou het slechts een klein deel zijn, dus minder erg. Maar als je nu in de knoei komt is dat echt balen :wall:

Had ik dus twee maanden geleden schriftelijk moeten melden dat mijn zoon per de 15e uitgeschreven moest worden. 1 dag eerder!!!!!
Terwijl hij ook serieus de 15e voor het laatst is geweest, de 16e viel op een zaterdag..

Dat lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk, dat je dat netjes afmeldt? Niets in het leven gaat vanzelf he...

Morgen de belastingdienst bellen...hopelijk kunnen zij nog wat voor me betekenen... :cry:

Duim met je mee dat je er uit komt! :thumbup:

@Klaproos wrote:

@Belly wrote:
@Klaproos wrote:

KDV is inderdaad niet op zaterdagen open. Ik heb dat ook genoemd. Maar ja, bij je werkgever wordt daar ook niet naar gekeken… Einddatum is einddatum…

Vind het vooral een zware teleurstelling dat je daar bijna 4 jaar als ouder bent geweest, zolang met plezier je kindje er hebt ondergebracht en je dan vanuit het hoofdkantoor zo’n rotschop nakrijgt. :cry:

Ben er inmiddels al wel achter dat (als ik het goed heb) ik 300 euro te weinig van de belastingdienst terug heb gekregen voor de maand mei, dus dan zou er me nog zo’n 400 euro door de neus geboord zijn, maar deze maand nog als het goed is krijg ik ook vakantie geld, dus dan komt mijn debet weer als een credit eruit te zien…

(wel zonde van mn vakantiegeld… :think: )

Pffff ben kapot van al dat gedenk en gepuzzel vandaag :wall:

:hug: Als je wilt, kan ik wel mijn collega even vragen wat je zou kunnen doen? Is juridisch adviseur Zelf heb ik er niet zoveel verstand van :shifty:

Hoi meiden.

Klaproos ik hoop dat de BD iets voor je kan betekenen. Want het is echt een hoop geld.

Hier nog steeds niet ongesteld. Ben nog nooit echt overtijd geweest en nu dus wel.

Ik denk niet dat ik zwanger ben maar ga voor de zekerheid vanmiddag wel een test halen.

@Jannigje wrote:

Hoi meiden.

Klaproos ik hoop dat de BD iets voor je kan betekenen. Want het is echt een hoop geld.

Hier nog steeds niet ongesteld. Ben nog nooit echt overtijd geweest en nu dus wel.

Ik denk niet dat ik zwanger ben maar ga voor de zekerheid vanmiddag wel een test halen.

Spannend Jannigje :pray: Dan ga ik nu gauw de laptop afsluiten en naar mijn werk…

Gelukkig maar 4 uurtjes en dan heb ik weekend!!! :dance:

@ Belly; nou graag… Maar heb zelf het contract ondertekend, tja en als ergens je handtekening onder staat dan heb je al gauw dikke pech!

@ Jannigje; anders hou jij het ff spannend!