@ iedereen: ben ff heel druk maar ik kom binnen kort wel weer!!
@ Janigje: Nog gefeliciteerd met Stein!! Ben het gister helemaal vergeten… zo stom!!!
meiden, tot gauw
@Klaproos wrote:
@ Belly; nou graag… Maar heb zelf het contract ondertekend, tja en als ergens je handtekening onder staat dan heb je al gauw dikke pech!
@ Jannigje; anders hou jij het ff spannend!
Nee dat is niet altijd zo hoor Hij was er vandaag niet, maar ik ga het maandag meteen voor je vragen! Zowieso een bezwaar aantekenen! en kijken of jullie eventueel een compromis kunnen sluiten…
Bedankt voor je reactie. Heb ook contact gehad met de belastingdienst, ik kon met terugwerkende kracht de toeslag nog krijgen, duurt even 8 weken, maar dan is het wel voor elkaar.
Vanmorgen kreeg ik salaris gestort, maar niet mn vakantiegeld, dus heb even gebeld en toen bleek dat de boekhouder dat nog niet berekend had, zou na de pinksterdagen worden. Even later belden ze op dat het met spoed voor me geregeld was en het meteen gestort werd…
Ik ben zoooo opgelucht…
Graag gedaan :-* Fijn dat ze het nog nog met spoed hebben kunnen overmaken!
Jannigje wat spannend zeg.
Ben benieuwd hoe je test zal zijn.
Hier ook nog geen :twisted:
Dus een mooie cyclus kan ik denk ik wel vergeten.
Hoi Dames
dank jullie wel voor de felicitaties.
Hier nog niet ongesteld. wel enorm moe.
Ik weet het echt niet meer. Denk dat ik morgen of zondag ga testen.
Buikpijn is namelijk ook weg. (maar ja dat zegt niets…ik ben vaak ongesteld zonder buikpijn.)
Jannigje, weet je echt zeker dat je niet zwanger bent???
@Lotte wrote:
Jannigje, weet je echt zeker dat je niet zwanger bent???Mijn test van woensdag was negatief… nou maar zien wat de test het weekend zegt :think: :oops: :shifty:
Het blijft spannend.
Wie weet heb je wel te vroeg getest
Ik ga voor je :thumbdown: :thumbup:
Wie weet brengt het geluk.
@ Elle: fijn dat je ook weer even kwam. Jij schrijft nu waarschijnlijk in het mei/juni stoppers topic
Hopelijk ben je snel zwanger!
@ klaproos: hoe staat het inmiddels met de verkoop van het huis van je vriend? Schiet het al wat op? Binnen wat voor termijn moet het nu verkocht worden?
Wat is het LBIO?
Wat een gedoe met de KDV en de kosten daarvan. Ik vind het van het KDV ook wel iets wat ze alsnog wel door hadden kunnen geven. Zo van denkt u eraan dat uw kind 4 wordt blablabla. Als 10 ouders per maand dat vergeten nou lekkere verdiensten dan!
@ Jannigje: oh ik ben zo benieuwd. Nou volg ik het test-topic ook dus had het al gelezen van de negatieve test maar hoop echt een positieve test voor je!
@ Karin: heej leuk dat je er ook weer bent Meelezen mag ook hoor, wat jij wilt!
@ Sabje: hoe ging het gesprek met je mentor over de gang van zaken?
@ Mariamaria: hou je het hoofd nog een beetje boven water op het werk?
@ Lotte: nog steeds geen ongesteldheid?
@ Chelleke: als je hier nog leest meid… hoe is het met jou???
Wat zijn er trouwens veel mensen ongesteld geweest deze week. Ik denk bij de meeste inmiddels alweer over?!
Wat betreft ongesteld zijn… ik ervaar het eigenlijk nooit als iets smerigs. Ook als het warm weer is heb ik dat niet. Ik gebruik afwisselend tampons/maandverband. Na een paar dagen tampons doet het zo’n zeer dat ik blij ben met wat anders haha. Met tampons vergeet ik gewoon dat ik ongesteld ben, nou ja bijna dan
Hier gaat het verder wel weer aardig. De huisarts zei dat alleen om de 3 uur smeren effectief is anders helpt de crème volgens hem niet. Maar goed ik gaf aan dat ik echt hele erge hoofdpijn had gehad. Nu heb ik er zinkoxide zetpillen bij voor na de ontlasting en voor het slapen gaan. Wel heb ik zo af en toe gesmeerd en ik heb niet echt meer erge hoofdpijn gehad. Mijn klachten treden nu vooral op nadat ik naar de wc ben geweest… met zitten etc. heb ik totaal geen last meer.
Dus komende week doe ik het nog even op mijn eigen manier (3x per dag smeren + zetpil) en dan ga ik vanaf volgend weekend proberen om de 3 uur te smeren.
Komende week moet ik de hele week werken dus kan nu echt geen hoofdpijn hierdoor gebruiken.
Maar goed ik sluit niet uit dat het misschien toeval is.
De apotheek zei echter dat het ook van de crème kon komen.
Al met al ben ik er nog wel even zoet mee. En gisteren besefte ik me ineens dat augustus weleens ineens niet onze maand kan zijn Ik probeer er maar niet te veel aan te denken…
@Jannigje wrote:
@Lotte wrote:Het blijft spannend.ik hoop het
Wie weet heb je wel te vroeg getest
Ik help je mee hopen
@Meggie wrote:
@ Elle: fijn dat je ook weer even kwam. Jij schrijft nu waarschijnlijk in het mei/juni stoppers topic
Hopelijk ben je snel zwanger!
Nee, ik schrijf in het december/januaristopperstopic, omdat ik in januari al ben gestopt met de pil. Ik klapper nog volop (want ben nu ongi), dus vind het wel leuk om hier te blijven schrijven (en als ik zwanger word, kom ik ook nog wel af en toe langs). Op dit moment zijn we druk met onze tuin, omdat we net een paar maanden hier wonen, dus vandaar dat ik er niet zo heel veel ben. Maar ik lees wel mee hoor.
:-*
Jannigje heb je al getest???
Ik ben vanmorgen ongi geworden, na 30 dagen.
Dus eigenlijk mag ik niet klagen :dance:
Hoi Allemaal,
Jeetje wat is er veel gekletst! Moet even gaan bijlezen. Tot snel!!
Hoi meiden. Vanmorgen negatief getest maar ben ook nog niet ongesteld