De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

@Jannigje wrote:

Hoi meiden. Vanmorgen negatief getest maar ben ook nog niet ongesteld

Wat spannend! :pray:

@ Klaproos: Ik hoop dat je het nog een beetje kunt regelen met het KDV… Maar ik vind het wel een behoorlijke n**i streek van ze zeg… dat hadden ze best even kunnen zeggen van te voren.

@ Jannigje: jammer dat je tweede test ook negatief was… ik hou nog een klein sprankeltje hoop voor je dat het toch raak is zolang je nog niet ongesteld bent, maar ik ben er toch een beetje bang voor… maar nog niet ongesteld = hoop!! :smiley:

@ Lotte: toch fijn dat de :twisted: :twisted: zijn doorgekomen. 30 dagen is best netjes toch?

@ Meggie: lief dat je er naar vraagt, zal zo ff vertellen… Ik hoop dat je hoofdpijn over is en dat de creme goed zijn werk doet!! ik ga :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!

Meggie vroeg hoe het gesprek was gegaan met mijn mentor… ik dacht dat ik dat al verteld had maar heb ff terug gekeken maar dat heb ik dus niet! Sorry dames! Het gesprek ging gelukkig goed. Ze vond het belachelijk hoe de situatie met die docent was en zou hem daar zeker op aanspreken. Verder zou ze kijken wat de mogelijkheden waren. Ik ga nu gewoon nog de lessen volgen op maandag en aanstaande donderdag heb ik een prive lesje van hem… Mocht dat nu niet genoeg blijken te zijn, dan is er ook nog de mogelijkheid voor een vervangende opdracht. Ik ben er niet helemaal happy mee, want de spanning tussen mij en die docent zal wel blijven en dat is nou net het geen wat ik niet mag hebben met mijn maag… maar goed, ik ga gewoon weer mijn beste beentje voorzetten. En ik ga vanaf deze week ook weer heel hard leren in de hoop dat ik het dan wel haal…

Jullie moeten het dus ff een tijdje wat minder met me doen, maar mijn studie gaat echt ff voor…! ik blijf overigens wel gewoon meelezen hoor!

@sabje373 wrote:

@ Lotte: toch fijn dat de :twisted: :twisted: zijn doorgekomen. 30 dagen is best netjes toch?

30 Dagen is inderdaad heel netjes.
Als het zo blijft dan teken ik ervoor :wink:
Het betekend dat die steekjes die ik ruim 2 weken geleden voelde dus wel degelijk mijn eisprong was :dance:
Maar wat dat rekbare slijm een halve week later betekende :think:

Even hier om snel te reageren op de vragen:

Heb niks met het KDV kunnen regelen, wel met de belastingdienst waardoor mn kosten worden gehalveerd :wink: dus het valt mee. Mocht ik ooit weer in verwachting raken, dan schrijf ik mn kindje in ieder geval daar niet meer in :wink:

Dinsdag gaan we de woning bekijken waar we een oogje op hebben, woensdag komen de kijkers van afgelopen woensdag nog een keer met hun makelaar :pray:

Jannigje… wat vaaag?? al 4 dagen over tijd… :think: Ik hoop dat je toch maar snel positief test! :pray:

Sabje; fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, zal wel een opluchting zijn! En nou even hard aan de studie :thumbup:

Lotte; keurig hoor die 30 dagen! Leuk om zo je lijf te leren kennen, ik ga daar volgende maand mee beginnen, oh yeaah!

Meggie; het LBIO is het Landelijk Bureau Inning Onderhoudsbijdragen…

Oh ik krijg nog een croissantje :wink:

Fijne Pinksterdagen allemaal!!

Spannend Klaproos, ik :pray: met je mee.

ik ga proberen terug te lezen maar weet niet of het gaat lukken ben hier niet meer zo veel druk met andere dingen.

nu nachtdienst dus ben nu heel even op straks weer slapen

@mariamaria wrote:

@Klaproos wrote:
Ik kreeg gisteravond even de schrik van mn leven… :shock: Er was even 816 euro afgeschreven van mn rekening van het vorige kinderdagverblijf voor de maand mei. Zoonlief werd de 16e 4 en ik ben er klakkeloos vanuit gegaan dat het contract automatisch stopt als ie 4 wordt.

Dus ik hing vanmorgen meteen aan de telefoon!!

Nou dat is dus ook het geval, alleen gaat het contract per de 1e van de maand of de 15e van de maand. En omdat hij de 16e jarig was…kan ik de hele maand nog betalen… :cry:

Das pech, maar ja… wel logisch.

Ik had de kinderopvangtoeslag gewijzigd per de 16e van de maand, omdat hij dan naar de bso zou gaan.

das ook niet zo handig van je, had je beter ff goed kunnen uitzoeken per wanneer het bij de kdv stopte dan en dan paar dagen overlap ofzo pakken.

Dacht ik het allemaal goed gedaan te hebben, kost dit geintje me zoveel geld.. Dat is voor mij een maand bijna fulltime werken :cry:

Oei... als dat een heel maandsalaris is, dan is dat echt naar. Voor mij zou het slechts een klein deel zijn, dus minder erg. Maar als je nu in de knoei komt is dat echt balen :wall:

Had ik dus twee maanden geleden schriftelijk moeten melden dat mijn zoon per de 15e uitgeschreven moest worden. 1 dag eerder!!!!!
Terwijl hij ook serieus de 15e voor het laatst is geweest, de 16e viel op een zaterdag..

Dat lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk, dat je dat netjes afmeldt? Niets in het leven gaat vanzelf he...

Morgen de belastingdienst bellen...hopelijk kunnen zij nog wat voor me betekenen... :cry:

Duim met je mee dat je er uit komt! :thumbup:

maria ik vind dit een beetje bot overkomen naar klaproos toe misschien niet zo bedoeld maar komt wel zo over.
en als 800 euro voor jou een KLEIN deel is :shock: kan je wel tegen je man zeggen dat jullie dat gaan redden hoor!! voor ons is 800 ook een hoop geld en zeker voor opvang waar je kind dan helemaal niet meer heen gaat ik vind het dus wel achterlijk van het KDV!!

:pray: Jannigje :pray:

hopelijk straks een positieve test!!

klaproos :hug:

Meiden, ik moet echt even mijn verhaaltje kwijt hoor :shifty:

Ik zit mezelf helemaal gek te maken…Voel me al een weekje een beetje vreemd…Raar gevoel in mijn buik…steekjes, weeïg gevoel, lijkt op eisprong alleen veel minder pijnlijk…Voel me af en toe echt zwanger en dan weer niet…Ik wordt gek van mezelf :cry:

Ik weet dat we deze maand op precies het juiste moment geklust hebben en er zit dus een 58/50 % kans in deze maand…Maar ik zit mezelf dus echt helemaal gek te maken :cry: Heb dit nog nooit meegemaakt…Door mijn “ziekte” klussen wij al niet veel en ik moet het dus echt hebben van de momenten dat he kan…Ik hoop het zo :pray:

Vanmorgen een test gedaan, maar deze gaf uiteraard negatief aan :oops: maar ik moest gewoon weten of hij positief kon uitslaan omdat het me zo stug leek, dat hij a.s. woensdag wel ineens positief kan aangeven…Volgens Sensitest, zou ik vanaf woensdag met de sensitest kunnen testen :shifty:

Sorry voor het ego berichtje :oops:

@ Belly… ik ga ook heel hard voor jou duimen!! Wat ik hier zo op het forum lees zijn sensiset testen niet zo heel gevoelig… Wat dat betreft zijn er testen die beter zijn. Laatst was er een hele documentaire op over testen bij kassa… heb het ff geknipt en geplakt voor jou en voor de rest die er al aan toe is, dus dames, hier komt het!

Zwangerschapstesten

Merknaam/Type Verkrijgbaar bij Prijs Cijfer

1 Huismerk Kruidvat Kruidvat € 7,49 8,5

2 Huismerk Etos Etos € 7,49 7,6

3 Mat Care Ultra **************nu € 7,99 7,4

4 Predictor Algemeen verkrijgbaar € 9,99 7,0

5 Samenwerkende Apothekers Kring Apotheek € 7,35 6,9

6 Sensitest Cassette ************* € 1,99 6,6

7 Clear Blue Digital Algemeen verkrijgbaar € 12,99 6,6

8 Dip van Romed ************** € 0,83 5,3

9 Romed Midstream ************* € 1,50 2,1

Dit is het lijstje.

Hier verder nog steeds alles goed. Net een half uur in de zon gelegen en ik ben al weer behoorlijk rood!! Mijn armen en benen vallen nog mee, maar mijn hoofd...... Echt rood, alle sproeten komen opzetten (ik haat ze!) en mijn neus en oren verband.. Morgen weer een poging... wil toch ff een kleurtje krijgen hoor... Wens jullie nog fijne dagen!

edit beheer; linken verwijderd

Sabje, dank je wel :-* Had het inderdaad al eens gehoord, maar degene die gestest is, is niet degene die ik heb…Ik heb niet eens de supergevoelige…

Misschien woensdag dan maar een kruidvat testje halen :think:

@ Belly… :hug: Nou je gevoel erbij maakt het nog eens extra spannend, wachten tot woensdag… Gelukkig is het morgen pinkstermaandag, lekker leuke dingen gaan doen! Dan is die al weer snel voorbij, dinsdag misschien nog een dagje werken en dan is het woensdag!

Woensdag is voor ons ook een spannende dag :pray: Dinsdag gaan we zelf een woning bekijken en als ie ons wat lijkt gelijk een bod doen :slight_smile:

@ Sabje; maak je er een sport van om te verbranden? (niet gezond hoor…)Ik verbrand ook heel snel, gebruik een hoge factor, nadeel is dan wel dat je dan niet bruin wordt :wall: en mijn benen??? die zijn altijd spierwit :shock: en dat blijven ze dan ook??

@ Bianca; lief dat je voor me ‘opkwam’ maar heb helemaal over dat bericht heen gelezen :eh: die heb ik echt niet gezien haha!

Ach en ik vind het niet erg, alles is toch al goed afgelopen :wink:

Wij hebben vandaag heerlijk genoten aan het strandje hier in de buurt, was erg leuk, kinderen hebben zich onwijs vermaakt en ze zitten nu allemaal met de mond open voor Madagascar :mrgreen: M’n lief staat heerlijke aroma’s te verspreiden in de keuken :drool:

Iedereen een fijne dag gehad??

@ Klaproos: Nee, ik maak d’r geen sport van om te verbranden… ik weet hoe pijnlijk dat kan zijn. Nee, ik kan echt bijna geen zon hebben of ik verbrand aan. Ik kan in de schaduw zitten en nog verbranden… Ik heb het vanmiddag ff geprobeerd… kwartiertje rug en kwartiertje buik… ik heb me ingesmeerd met factor 40 en nog is mijn gezicht ontzettend rood( dat dan weer vergeten in te smeren) en mijn armen en benen zijn ook iets rood geworden maar niet zo als mijn gezicht… maar ik ga morgen gewoon ff weer de zon in, weer een half uurtje en het zo een beetje langzaam opbouwen…

Fijne avond allemaal, ik ga lekker pinkpop kijken!

Belly, voor jou is het ook al zo spannend.

Hoe moeilijk het ook is, probeer niet te snel te testen.

Grote kans dat je een heel twijfelachtig 2e streepje ziet en nog niet weet waar je aan toe bent.

Een wijze raad van iemand die ook niet kan wachten met testen en daardoor soms erg onzeker is geweest :wink:

Dank je wel Lotte :-*

belly ik ga voor je duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@bianca&? wrote:

belly ik ga voor je duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dat vindt ik lief! :-*

Ik begin rozig slijm te verliezen en heb buikpijn :cry: :cry:

Belly ik duim voor jou :pray: :pray: :pray:

Jannigje… :cry: :hug: