@Jannigje wrote:
Ik begin rozig slijm te verliezen en heb buikpijn
:hug: :hug:
helaas wordt het voor ons wss later hub zit er echt een beetje mee en vind het te snel hij wil ongeveer een kindje als nikki 2,5 is en naar psz gaat
maar goed je moet er allebei achter staan.
ik denk dat we er wat later voor gaan en niet gaan klussen perse in vruchtbare periode.
als ik dat kan want ga hem natuurlijk wel verleiden.
Nou meiden, ik word een beetje moedeloos
(excuses dat ik weinig schrijf en reageer in dit topic)
Maar dit weekend hoopte ik eindelijk ongesteld te worden, aangezien ik een nieuwere pil heb gekregen, waarvan de h.a zei dat het met deze pil weer goed zou komen…nou ik ben dus weer niet ongesteld geworden, en vandaag kreeg ik echt enorme pijn in mijn buik, ben uiteindelijk maar languit gaan liggen, en heb het idee dat mijn buik veranderd is in een luchtballon (zo voelt het) ben in 4 maanden tijd 1 keer ongesteld geworden…word er zo moe van, ik wil gewoon ongesteld worden zodat ze mij eindelijk kunnen gaan testen
excuses voor het zeikberichtje, maar word er wanhopig van…
Jannigje :hug: wat balen meid! Ik hoop dat je alsnog snel weer kan klussen! Vindt het zo lief dat iedereen hier voor me duimt :oops:
Oh Belly, moet je nog een week wachten…? Ik dacht dat je as woensdag meer wist?? Daar moeten ze echt iets op gaan verzinnen hoor :doh: Ik duim voor je dat het deze keer raak is :thumbup: :thumbdown:
Girly; nog steeds geen fatsoenlijke cyclus dus… wat voor pil heb je nu?
Ik heb een tijdje extra hormonen moeten slikken naast de microgynon50 :shock: omdat ik juist te vaaaak ongesteld was… Waar ga je vervolgens op getest worden? (of heb ik wat gemist…)
Bianca; :hug: Mannen… die snappen nog niet half hoe erg wij rammelen kunnen en dan gaat ie het ook nog uitstellen… (anderhalf jaar :shock: ) Maar inderdaad, er zijn twee mensen voor nodig… je moet er allebei achter staan… Wie weet bedenkt ie zich nog? :hug:
Ik rammel nu harder dan ooit tevoren, te weten nu stap 1 is gezet…(het besluit)
Ik hoor nu te studeren…maar dat gaat nu over meiose…leuk zo’n celdeling van geslachtsorganen, zucht…
@ klaproos: pff schei uit… meiose, mitose… ik vond de anatomie toch wel saai hoor… dr zaten best intressante stukken tussen, maar ook een paar niet zo haha;)
@ Sabje; ik vind er (nu helemaal) geen hol aan! :oops: Maar ja, zolang ik geen andere baan heb dan moet ik wel even doorbijten.
Ik heb gisteravond wel zoiets raars meegemaakt… Ben benieuwd of iemand het herkent…?
Na de sex onder de douche viel ik bijna flauw… :shock: Het gehoor viel weg, het zicht viel half weg… Het zweet brak me uit, werd duizelig… was blij dat mn vriend er bij stond, die heeft me zonder pardon onder die douche vandaan getrokken en met mn blote kont op de wc gezet. Het enige wat ik wilde was naar bed… Ben er vandaag nog de hele dag een beetje naar van… Hij wist niet wat hem overkwam! Twee seconden ervoor zei ik nog: “dit moeten we vaker doen” :o :lol:
@Klaproos wrote:
Oh Belly, moet je nog een week wachten…? Ik dacht dat je as woensdag meer wist?? Daar moeten ze echt iets op gaan verzinnen hoor :doh: Ik duim voor je dat het deze keer raak is :thumbup: :thumbdown:
@ jannigje: :hug: :hug:
@ Girly: balen joh! Toch maar weer bellen naar de HA :?
@ Bianca: oh jeetje joh je had je er zo op ingesteld. Maar ja wat je zegt hij moet het ook wel willen!
@ Klaproos: welke studie doe je eigenlijk? Verder wat betreft sex en douchen… misschien ineens bevangen door de hitte?
Ik heb het ook gehad (het eerste weekend dat ik bij mijn man was…) maar dat kwam doordat ik niet (genoeg) gegeten had. Sindsdien wil ik eigenlijk geen sex meer onder de douche. Zeker in combinatie met de warmte enzo
@ Belly: Spannend!
Ik ga nu slapen… morgen vroeg eruit.
Fijne week allemaal!
Haha Meggie, je bent de eerste die er op reageert! Zou inderdaad de hitte (letterlijk en figuurlijk? ) geweest kunnen zijn, vond het zo bizar… en zo sneu voor mn vriend haha! Die wist niet wat hem overkwam!
Ik leer trouwens voor opticien/manager maar ik mis de kindertjes wel echt hoor… Helemaal toen ik van de week mijn kindje van de bso ging halen, het was er zo gezellig!
Fijne dag iedereen, ik ga zo naar school, jeuj :liar:
@girly1980 wrote:
Nou meiden, ik word een beetje moedeloos
(excuses dat ik weinig schrijf en reageer in dit topic)
Maar dit weekend hoopte ik eindelijk ongesteld te worden, aangezien ik een nieuwere pil heb gekregen, waarvan de h.a zei dat het met deze pil weer goed zou komen…nou ik ben dus weer niet ongesteld geworden, en vandaag kreeg ik echt enorme pijn in mijn buik, ben uiteindelijk maar languit gaan liggen, en heb het idee dat mijn buik veranderd is in een luchtballon (zo voelt het) ben in 4 maanden tijd 1 keer ongesteld geworden…word er zo moe van, ik wil gewoon ongesteld worden zodat ze mij eindelijk kunnen gaan testen
excuses voor het zeikberichtje, maar word er wanhopig van…
@Klaproos wrote:
@ Sabje; ik vind er (nu helemaal) geen hol aan! :oops: Maar ja, zolang ik geen andere baan heb dan moet ik wel even doorbijten.
Ik heb gisteravond wel zoiets raars meegemaakt… Ben benieuwd of iemand het herkent…?
Na de sex onder de douche viel ik bijna flauw… :shock: Het gehoor viel weg, het zicht viel half weg… Het zweet brak me uit, werd duizelig… was blij dat mn vriend er bij stond, die heeft me zonder pardon onder die douche vandaan getrokken en met mn blote kont op de wc gezet. Het enige wat ik wilde was naar bed… Ben er vandaag nog de hele dag een beetje naar van… Hij wist niet wat hem overkwam! Twee seconden ervoor zei ik nog: “dit moeten we vaker doen” :o :lol:
heb nieuwe afspraak met hub gemaakt me pil is nu op maar ga hem nog 1 x halen dus voor 3 maanden en dan stop ik en gaan we met CD maar weet dat hij sosm gaat zeggen ach maakt het uit dus op goeie hoop het wordt in ieder geval geen konijnen werk
Hoi meiden, hoe is het met jullie allemaal??
Ik schrijf hier eigenlijk bijna niet meer, maar lees en leef wel mee hoor!
Ik heb gisteren en vandaag een vaag positieve test gehad. Wel 2 streepjes te zien, maar voor mijn gevoel niet duidelijk genoeg. Ik wacht nog even tot hetweekend, dan zou ik mijn nod pas hebben. Dus, klein kansje dat ik al zwanger ben!
:-*
Ik heb zojuist gestest en nog steeds negatief…Ik denk dat hub en ik weer door naar de volgende ronde gaan Heb er nu niet meer zoveel vertrouwen in dat ik zwanger zou kunnen zijn…
Voel me niet echt lekker ben ook eerder weggegaan van mijn werk en duik nu lekker mijn bedje in… Kom vanavond wel weer reageren :-*
@bianca&? wrote:
@Klaproos wrote:@ Sabje; ik vind er (nu helemaal) geen hol aan! :oops: Maar ja, zolang ik geen andere baan heb dan moet ik wel even doorbijten.
te heftige sex :naughty: is er teveel bloed naar 1 bepaalde plek gegaan
heb ik ook wel eens gehad haha niks ergs dus alleen iets rustiger aan doen
@bianca&? wrote:
heb nieuwe afspraak met hub gemaakt me pil is nu op maar ga hem nog 1 x halen dus voor 3 maanden en dan stop ik en gaan we met CD maar weet dat hij sosm gaat zeggen ach maakt het uit dus op goeie hoop het wordt in ieder geval geen konijnen werk
@ Belly; :hug: :hug: maar het is ook nog geen woensdag… en zaterdag je NOD…? toch??
@ Patricia; spannend zeg!!! (ik feliciteer je pas als je echt een positieve test hebt eind deze week )
Ja zaterdag of zondag moet mijn NOD zijn…Ik hoop maar dat ik zondag positief test
@Klaproos wrote:
@bianca&? wrote:heb nieuwe afspraak met hub gemaakt me pil is nu op maar ga hem nog 1 x halen dus voor 3 maanden en dan stop ik en gaan we met CD maar weet dat hij sosm gaat zeggen ach maakt het uit dus op goeie hoop het wordt in ieder geval geen konijnen werk
En met konijnenwerk bedoel je… :oops:
Hij is ook niet een klein beetje veranderlijk??