@ Bianca: haha konijnenwerk…, hoe kom je erop haha… fijn dat jullie toch nog een een afspraak hebben kunnen maken! Wel jammer dat het nodig is…
@ klaproos: zulke heftige sex is inderdaad niet goed haha… misschien moeten jullie het iets rustiger aan doen haha, en idd… als het zo warm is misschien ook niet onder de douhe met die dampen enzo…
@ Belly, als je van het weekend pas je nod hebt is het misschien nog wel een beetje te vroeg, maar ik blijf voor je duimen!!
ff ego:
ik zit ff in een dip… er zijn weer twee vacatures waar ik op wil reageren… twee binnen dezelfde organisatie… maar ik krijg maar geen leuke en enthousiaste brief op papier… en als het even kan moet de brief ook nog pakkend zijn… soms vraag ik me echt af waar ik het voor doe als ik toch niet aangenomen wordt… best wel frustrerend allemaal… Heeft iemand nog suggesties voor een leuke brief/openingszinnen/afsluiters??? jullie zouden me er erg mee helpen
Lieve meiden, tot gauw
De lijst heeft weer een update gekregen. Voor wijzigingen graag een PB
@Meggie wrote:
De lijst heeft weer een update gekregen. Voor wijzigingen graag een PB
ja mijn nod is geen idee eigenlijk
over 5 dagen maar is niet spannend
Ik heb de komende maand geen nod maar een wod (wel ongesteld dag :mrgreen: )
Jeetje meiden, wat hebben jullie veel geschreven! Leuk leuk
Ik ben zelf lekker een weekend weg geweest naar dat roze feestje in Landgraaf Was erg gaaf! :mrgreen:
Zal op de vragen / opmerkingen aan mij even reageren.
@Meggie wrote:
@ Mariamaria: hou je het hoofd nog een beetje boven water op het werk?
Ja dat lukt tot nu toe redelijk. Heb morgen gesprek met mijn manager, en dan ga ik ook het een en ander aankaarten. Op naar verbetering en een betere balans tussen werk en prive!
@bianca&? wrote:
maria ik vind dit een beetje bot overkomen naar klaproos toe misschien niet zo bedoeld maar komt wel zo over.
en als 800 euro voor jou een KLEIN deel is :shock: kan je wel tegen je man zeggen dat jullie dat gaan redden hoor!! voor ons is 800 ook een hoop geld en zeker voor opvang waar je kind dan helemaal niet meer heen gaat ik vind het dus wel achterlijk van het KDV!!
Sorry, dat was absoluut niet bot bedoeld excuus als dat zo is overgekomen.
Verder duim ik voor de meiden die (nog een keer) gaan testen… :thumbup:
En voor degenen die het moeilijk hebben: :hug:
gelukkig maria dacht ook niet dat het zo bedoeld was maar goed denk wijs je er even op.
Dank je Bianca.
Even een ego-update:
Gisteren dus de woning bekeken, op de gevels na was ie echt super…! IN ons hoofd is ie al ingericht :mrgreen:
Als we vandaag een bod krijgen op de huidige woning van mn vriend, dan gaan we ook bieden op de woning die we gisteren hebben bezichtigd.
En dan maar 25.000 euro sparen voor nieuwe gevels :roll: die zijn echt wel bijna op gewoon! We zagen het al toen we aan kwamen lopen…
Zoonlief gaat vandaag voor het eerst op schoolreisje, ik geloof dat ik het spannender vind dan hij :shock:
Ik lees later even bij… Ben een avond niet geweest en moet meteen terugscrollen
@ Klaproos, wat leuk dat zoonlief vandaag voor het eerst op schoolreisje gaat! Als ze dan terug komen zijn ze in eens allemaal kwijt haha!
Wat bedoel je met de gevels van dat andere huis? Ik vind het nog wel wat als je daar alleen al € 25.000 voor moet betalen/sparen… Misschien is het wel handig om een bouwkundig rapport op te laten maken, dan kom je in iedergeval niet voor grotere verassingen te staan…
Klaproos, ik zal voor je duimen dat jullie een bod krijgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Spannend, eerste keer schoolreisje :inlove:
IK BEN ZWANGERRRRRRRR!! :inlove:
2e ronde al! Ben zo blij!!! :dance:
Patricia, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
@ Klaproos…ik heb nu een nieuw soort pil, de yaz-pil
Ik moet een inwendig onderzoekje hebben,omdat het van binnen niet goed zit, bloedingen blijven uit e.d en in mijn familie hebben veel antes problemen gehad met hun voortplantingsorganen e.d…vandaar…
Wat jij hebt meegemaakt heb ik ook eens gehad, komt door de warmte en slechte ventilatie volgens mij?
En spannend ivm die woning, hopelijk word het wat, en krijgen jullie een goed bod. Hoe was het schoolreisje?
@ Meggie, zeker balen, de buikpijn is al stukken minder, heb besloten nog 1 strip te slikken van deze nieuwe pil en kijken wat er dan gaat gebeuren, wederom niets, dan ga ik weer naar de dokter
@ Bianca, tnxx, ja is erg frustrerend allemaal, maar we wachten nog even af
Heel suf, ik zat met knallende buikpijn en allemaal rare gevoelens in mijn buik op de wc en dacht, zullen dit voorweeen zijn…ja stom misschien, maar soms zijn vrouwen zwanger zonder dat ze het weten, en heb weinig bloedingen momenteel etc…je word toch een beetje onzeker…
En lekker dat je nog maar 3 maanden gaat slikken, en dan ontpillen, komt zo steeds meer dichterbij he?
@ Patricia 26 Wat spannend zeg, ik duim voor je
Oh lees net je update, GEFELICITEERD en wat snel!!!
@ Belly, oh wat enorm balen!! Voel je je nou al wat beter of nog steeds ziekjes?
@patricia26 wrote:
IK BEN ZWANGERRRRRRRR!! :inlove:
2e ronde al! Ben zo blij!!! :dance:
Kijk zo moet dat :dance:
@ Patricia 26: Gefeliciteerd!! Ga er lekker van genieten. ik hoop dat alles goed gaat!
Patricia, wat een geweldig nieuws.
GEFELICITEERD!!!
Dat er snel meer zwangeren volgen.
JOEHOE GEFELICITEERD
@ Patricia; VAN HARTE!! We zijn een rammelaar kwijt… :inlove:
Ik gaf vanmorgen mijn werkgeefster de werkgeversverklaring die de bank graag ingevuld wilde zien… Kreeg ik 3 uur later te horen dat ze die niet zo goed kon invullen, omdat nog niet zeker is of mijn contract in november wel verlengd gaat worden, omdat ik zwak zou zijn in de verkoop… ik heb nog zoveel meer taken…die ik ook uitvoer, zit overal bovenop, zit iedereen achter zijn kont aan… maar ik breng niet genoeg geld in het laatje ofzo??? Ben er helemaal overstuur van…
Ik zou moeten leren vanavond, maar dat gaat echt niet, hoe moet dit nou?
Oh klaproos :hug: Wat vervelend! Ze kan toch hem invullen ergens waarop ze kan neerzetten of ze van plan is om op korte tijd je contract te ontbinden.
Er staat zo een vraag, staat me bij :think:
klaproos: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*
Patricia: Van harte gefeliciteerd!!!