De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Klaproos wat ontzettend k*t zeg.

Lekker om je dat ook zo even mede te delen.

Als je daie werkgeversverklaring nu niet afgegeven had, wanneer hadden ze je dan willen vertellen dat je contract misschien niet verlengd wordt?

:hug: :hug: voor jou.

Ze heeft hem inderdaad ingevuld met de woorden dat mijn contract voor de einddatum nogmaals beoordeeld wordt… :cry:

Maar wat dat voor de hypotheek te betekenen heeft??

Ze wisten al vanaf november dat we deze zomer samen zouden gaan wonen…

Maar inderdaad, de manier waarop… (ja ik wilde zelf ook al wel weg, omdat me een paar streken eerder geleverd werden…) en vind de optiek echt leuk, de opleiding zwaar maar interessant… Maar dit en op zo’n manier??

Heb me de hele middag ingehouden en toen ik eenmaal buiten stond jankend mijn vriend opgebeld… :cry:

Oh ik vind dit zo ego nu… Deze pagina’s moeten nu om Patricia’s geluk draaien, niet om mijn zelfmedelijden…

@Klaproos wrote:

Ze heeft hem inderdaad ingevuld met de woorden dat mijn contract voor de einddatum nogmaals beoordeeld wordt… :cry:

Maar wat dat voor de hypotheek te betekenen heeft??

Ze wisten al vanaf november dat we deze zomer samen zouden gaan wonen…

Maar inderdaad, de manier waarop… (ja ik wilde zelf ook al wel weg, omdat me een paar streken eerder geleverd werden…) en vind de optiek echt leuk, de opleiding zwaar maar interessant… Maar dit en op zo’n manier??

Heb me de hele middag ingehouden en toen ik eenmaal buiten stond jankend mijn vriend opgebeld… :cry:

Oh ik vind dit zo ego nu… Deze pagina’s moeten nu om Patricia’s geluk draaien, niet om mijn zelfmedelijden…

Nee hoor, ook jij mag je verhaal hier kwijt! Maar begrijp je reactie wel heel goed! Maar als het goed is, zal het niet veel invloed hebben op de hypotheek…tenzij het rond november is dat je je hypotheek wilt? Maar mijn vriendin heeft ook gewoon hypotheek gekregen niet zo lang geleden op een half jaar contract.

Zal voor je duimen! :-*

Graag… dankje… :-* mijn vriend heeft meteen de bank gemaild in de hoop dat ze hem snel terugbelt met een antwoord…

Maar de manier waarop!! Ik heb me zo ingezet voor deze baan en opleiding…ze vroeg eerst naar mn cijfers (die heeft ze pas gezien… 1 zes en de rest allemaal zevens en achten) en of ik nog wel door wilde gaan met de opleiding, omdat ik het straks druk krijg met een groter gezin…

Daarna begon ze over de werkgeversverklaring… ze kon niet invullen wat ze na dit contract met me van plan waren, omdat ze nog niet wisten of ze me wel wilden houden, ik was namelijk zwak in de verkoop. En er werkt er nog iemand al vele jaren met een 0 uren contract die begon bij haar te klagen dat ze te weinig uren draaide, en dat kwam omdat ik een 30uren contract heb…

En toen vroeg ze hoe het ging met de veiligheidsbrillen… ja geen enkele ondernemer die daar nu belang bij heeft, wordt gewoon op bezuinigd…

Ik breng gewoon niet genoeg geld in hun laatje vinden ze denk ik…

Vind de manier waarop zóo erg! :cry:

Klaproos, maak je daar nu maar geen zorgen over.

We delen hier leuke en minder leuke dingen met elkaar.

En dat dat nu toevallig op dezelfde dag is daar kan jij niks aan doen.

Klaproos :hug: :hug:

Oh meid, vindt het zo sneu voor je…Bij gebrek aan reality, een hele dikke digitale :hug: en een doos bonbons voor het verdriet :-*

Ik snap je precies, het is ook helemaal niet leuk op de manier waarop…Vindt dat ze dat wel of veel eerder had mogen doen…en zowieso je hierover had kunnen aanspreken zodat je er misschien eventueel nog wat aan had kunnen doen

@ Patricia: Gefeliciteerd meid! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap voor! Super voor jullie!

@ Girly: jeetje meid heftig dat dergelijke problemen in de familie zitten zeg. Is jouw kans op een zwangerschap daarom verkleint?

@ Sabje: is het nog gelukt met je sollicitatiebrief? Ik heb niet echt suggesties. Soms is het ook gewoon pech hoor dat ze je brief er niet uit halen.

@ Klaproos: nou ja zeg wat een stom gedoe allemaal weer! Ben je lekker mee, als ze je er toch al uit willen zetten nou waarom zou je je dan nog inzetten voor het bedrijf…

Wat betreft de werkgeversverklaring. Mijn man moest toentertijd bij de koop van ons huis ook die verklaring en toen hadden ze daar niets ingevuld. Wij dachten toen al zoiets van “misschien wordt zijn contract niet verlengd”.

Uiteindelijk wel zo ingeleverd en het heeft toen geen problemen opgeleverd. En inderdaad hij werd later ontslagen (hij zou zijn werk niet goed doen maar ons vermoeden is dat ze hem er weg wilden hebben om één of andere reden)

Hebben jullie nog een bod op jullie huis vandaag gekregen?

Nou meid even een :-* en :hug: hou je taai hè!!

Ik doe alles, maar dan ook alles voor de zaak, regelmatig werk ik over, voor zoonlief verlengde opvang aangevraagd hiervoor notabene!

Ik regel nog op korte termijn een advertorial op een website, ik zorg ervoor dat de website van de winkel een mega vernieuwing gaat ondergaan…

Ik check iedere bestelling, stel klanten tevreden wanneer er door collega (lees EIGENAAR) iets niet is besteld wat wel besteld had moeten zijn…

En dan verkoop ik een paar brillen te weinig???!!

Ik snap het niet… :cry:

Zo lief hoe jullie op me reageren… :-* Thanks hiervoor!

Alles wordt onder mn voeten weggeveegd, met een lompharde bezem…

Ons huis, onze kinderwens… ik doe zoo mn best… :cry:

Ben nog niet ontslagen, maar in november gaat dit gebeuren…

Ik hoop dat dat KDV waar ik toen zo goed als aangenomen was, op zeer korte termijn belt…

Klaproos, ik ga voor je duimen!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

@Meggie wrote:

@ Klaproos: nou ja zeg wat een stom gedoe allemaal weer! Ben je lekker mee, als ze je er toch al uit willen zetten nou waarom zou je je dan nog inzetten voor het bedrijf…

Wat betreft de werkgeversverklaring. Mijn man moest toentertijd bij de koop van ons huis ook die verklaring en toen hadden ze daar niets ingevuld. Wij dachten toen al zoiets van “misschien wordt zijn contract niet verlengd”.

Uiteindelijk wel zo ingeleverd en het heeft toen geen problemen opgeleverd. En inderdaad hij werd later ontslagen (hij zou zijn werk niet goed doen maar ons vermoeden is dat ze hem er weg wilden hebben om één of andere reden)

Hebben jullie nog een bod op jullie huis vandaag gekregen?

Nou meid even een :-* en :hug: hou je taai hè!!

Ik hoop maar dat dat voor ons ook geld… Nee, ze hebben vandaag geen bod gedaan, wel allerlei vragen gesteld over verschillende dingen in de woning en dergelijke… hun aankoopmakelaar heeft de ramen boven flink af lopen kraken… dus ben benieuwd wat ze gaan doen… vind het gewoon eng nu…

Thanks voor je steun… :-*

@Klaproos wrote:

Ik doe alles, maar dan ook alles voor de zaak, regelmatig werk ik over, voor zoonlief verlengde opvang aangevraagd hiervoor notabene!

Ik regel nog op korte termijn een advertorial op een website, ik zorg ervoor dat de website van de winkel een mega vernieuwing gaat ondergaan…

Ik check iedere bestelling, stel klanten tevreden wanneer er door collega (lees EIGENAAR) iets niet is besteld wat wel besteld had moeten zijn…

Lieve Klaproos,

Het doet je denk ik ook zoveel omdat het geheel ingaat tegen hoe jij naar de dingen kijkt. Ik snap je boosheid ontzettend, je bent toch meer dan een verkoper… jammer dat ze zo kortzichtig zijn.

Ik ga met je mee hopen dat het KDV snel belt en je een mooie baan aanbiedt! Je verdient een betere werkplek dan daar…

:hug:

Wat een ontzettend vervelende situatie(en dan zeg ik het nog netjes)

@Belly wrote:

Klaproos, ik ga voor je duimen!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Thanks, gelukkig heb ik nog 4 maanden… als ze me eruit willen werken, wil ik het graag binnen nu en 4 weken weten, aangezien een uitkering (JAGGHHHH) aanvragen al 3 maanden kost. Heb liever een andere baan!

@Klaproos wrote:

Ik hoop maar dat dat voor ons ook geld… Nee, ze hebben vandaag geen bod gedaan, wel allerlei vragen gesteld over verschillende dingen in de woning en dergelijke… hun aankoopmakelaar heeft de ramen boven flink af lopen kraken… dus ben benieuwd wat ze gaan doen… vind het gewoon eng nu…

Thanks voor je steun… :-

Serieus! Nou lekker dan zo’n makelaar… gads alles lijkt nu wel in 1x te komen zeg…

Wat je zegt… je werkt keihard om de boel op orde te krijgen voor een kindje en dan dit… bah…

Al die stress is ook helemaal niet goed voor je… :-

@Meggie wrote:

@Klaproos wrote:

Lieve Klaproos,

Het doet je denk ik ook zoveel omdat het geheel ingaat tegen hoe jij naar de dingen kijkt. Ik snap je boosheid ontzettend, je bent toch meer dan een verkoper… jammer dat ze zo kortzichtig zijn.

Ik ga met je mee hopen dat het KDV snel belt en je een mooie baan aanbiedt! Je verdient een betere werkplek dan daar…

:hug:

Ik kijk inderdaad heel anders tegen dingen aan… Als ik het ergens naar mn zin heb, zet ik mij daar 200% voor in!

@ Lotte; erg vervelend ja :wall:

@Meggie wrote:

@Klaproos wrote:

Serieus! Nou lekker dan zo’n makelaar… gads alles lijkt nu wel in 1x te komen zeg…

Wat je zegt… je werkt keihard om de boel op orde te krijgen voor een kindje en dan dit… bah…

Al die stress is ook helemaal niet goed voor je… :-

Kan tactiek zijn he van die makelaar… Moet zeggen dat mn stress level nu wel bereikt is ja… oh echt die toetsen aanstaande dinsdag… wat móet ik ermee…

@ allen, bedankt voor het aanhoren, klets lekker nog even in the positive way verder… ik ga douchen en naar bed, ben kapot van dat gejank! En heb mega hoofdpijn…

Bedankt voor alle :hug: :- en virtuele chocola :slight_smile: Fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen (wilde bijna zeggen: mijn ei… whaa hoe dubbel :roll: )

@ Klaproos: kun je de overige maanden niet bij een ander bedrijf afmaken? Of ga je uiteindelijk toch liever KDV kant op?

@Klaproos wrote:

Kan tactiek zijn he van die makelaar… Moet zeggen dat mn stress level nu wel bereikt is ja… oh echt die toetsen aanstaande dinsdag… wat móet ik ermee…

@ allen, bedankt voor het aanhoren, klets lekker nog even in the positive way verder… ik ga douchen en naar bed, ben kapot van dat gejank! En heb mega hoofdpijn…

Bedankt voor alle :hug: :-* en virtuele chocola :slight_smile: Fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen (wilde bijna zeggen: mijn ei… whaa hoe dubbel :roll: )

Tactiek, pffff wat een stomme tactiek dan hahaha. Ik zou ook gestrest zijn. Maar goed jij gaat lekker onder de wol :slight_smile: Hopelijk heb je toch een beetje een goede nachtrust.

En kletsen in postive way… hahaha nou op KOK-gebied niet echt… ik heb mijn ei nog niet gespot. Dus ben bang dat het een lange cyclus wordt deze keer.

En ik ben al de hele week mijn foliumzuur vergeten in te nemen. Dus ben weer lekker bezig :wall:

Ik ga zo lekker naar bed, morgen weer werken, mijn wallen hangen al op mijn wangen en ik denk eind deze week onder aan mijn kin :liar: :mrgreen: