De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Ik ga ook mijn bedje in…Ga het morgen weer proberen op mijn werk…Maar voel me nu weer beroerd worden :wall:

Slaap lekker iedereen :-*

Als eerste:

Klaproos misschien slaap je al maar toch een :hug: en een :-* . Meid ik hoop dat je lekker slaapt en er morgen met toch wat frisse moed er tegen aan kunt. (als je goed geslapen hebt zien de dingen er toch weer wat anders uit) En anders…hoop ik dat het KDV een plaatsje voor je heeft!!!

Patricia GEFELICITEERD!!! Geniet ervan. (kleine rammel van deze kant)

Hier een drukke week achter de rug. Ben al een poos niet lekker, beetje grieperig gevoel wat maar niet weggaat. Nu morgen afspraak bij de huisarts en nu…voel ik me een stuk beter!!! Maar ga morgen toch maar.

Slaap lekker allemaal.

Groetjes Moon.

Ik ga zo ook slapen.

Iedere dag neem ik me voor vroeg naar bed te gaan en iedere dag wordt het toch laat :wall:

@Lotte: Dat neem ik me ook bijna iedere dag voor. Wat ik nu vervelend vind is dat ik eigenlijk moet gaan slapen (moet morgen vroeg op) maar ben echt nog niet moe. Vriend is niet thuis en dan slaap ik al helemaal slecht. :wall: :wall:

Terwijl ons kleine mannetje en de hond heerlijk liggen te pitten.

Hoi Dames,

Ik neem tenminste aan dat er geen mannen bij de ei-rammelaars meeschrijven :angel:

Is het oke als ik hier ook een tijdje kom meekletsen?

:shifty:

Groetjes Amaya.

@ klaproos: wat vervelend van je leidinggevende zeg! Ik hoop dat alles wel goed gaat komen voor de hypotheek… Heb je al een bod gekregen op het huis? En je hoeft je echt niet schuldig te voelen over je post hoor, patricia begrijpt dat wel! Ik vind het in iedergeval helemaal niet erg!

Ik hoop ook voor je dat het KDV gauw belt!!

@ Belly, hoe is het met jou? is de spanning nog een beetje te houden? ik ga er gewoon van uit dat je te vroeg hebt getest :snooty:

@ Meggie: lief dat je daar naar vraagt. ik heb twee verschillende, maar wel op elkaar lijkende brieven weg gedaan naar de zelfde organisatie met twee vacatures. Nu is het maar weer afwachten!! Hoe is het met jou? Hoofdpijn al weer over? En de creme, heb je het idee dat het helpt?

@ moon: dat is altijd zo… als je een afspraak hebt bij de dokter of je zit er, heb je er spontaan geen/weinig last meer van. Dat had ik laatst ook al, je voelt je haast schuldig dat je er zit…

@ Amaya: welkom!

Hier alles goed. Vandaag had ik een een op een gepsrek met die docent om nog ff wat dingen door te kunnen nemen voor de toets. Maar ik heb er maar weer weinig aan gehad… Ik zie nu al als een berg op tegen die toets, dat kan toch niet goed zijn? Ik loop zelfs vriendlief al af te snauwen… En ik heb weer de :twisted: op bezoek… Snap er niks van, was er net vanaf!!

Vandaag zou ik gaan zwemmen met mijn neefje van 1… voor de eerste keer, maar dat hebben we maar verplaats naar volgende week…

Verder ga ik maar weer aan de studie!

Amaya, welkom!

Sabje, ik zou willen dat ik dat ook kon geloven maar ben bang dat ik toch nog een ronde mee ga…Zeker weten doen we het natuurlijk zondag pas, maar heb mezelf nu maar een beetje in bescherming genomen :shifty:

O nee he, zit ik een heel verhaal te typen, en druk ik ergens verkeerd… Kan ik weer overnieuw beginnen :wall: :roll:

Amaya, welkom hier.

Rammel maar gezellig mee :mrgreen:

@Amaya wrote:

O nee he, zit ik een heel verhaal te typen, en druk ik ergens verkeerd… Kan ik weer overnieuw beginnen :wall: :roll:

:lol: Dat heb ik ook zo vaak

Poging nr.2 :mrgreen:

Ik ben dus Amaya, das mijn nick-name, mijn echte naam hou ik liever voor me ivm evt. herkenning door collega’s en familie.

Ik ben getrouwd en we hebben samen een zoontje van ruim 2,5 jaar.

We willen graag een tweede en gaan daar over een paar maanden weer voor. Eerst nog vakantie en een bruiloft, en ook nog wat proberen af te vallen, wat nog niet erg lukt :twisted:

Maar goed, die stokken rammelen al een tijdje, dus altijd fijn om met wat andere rammelaars te kunnen kletsen :wink:

Ik gebruik geen anti-conceptie meer, behalve regenjassen :angel: rond de vruchtbare datum, dus er is altijd een kleine kans dat ik toch eerder zwanger ben. Mijn cyclus is de laatste 3-4 maanden ineens nog al rommelig, en daardoor eigenlijk op dit forum terecht gekomen.

Nou als je nog wat weten wilt dan vraag maar raak :angel:

Zijn de meesten hier nog rammelaars? Want als ik het goed begrijp zijn er ook al dames die al bezig zijn met “klussen” (wat een benaming trouwens) :lol:

Groetjes Amaya :-*

Hoi Amaya,

De meeste zijn hier inderdaad gewoon aan het wachten tot ze mogen/kunnen :angel:

Zelf ben ik in januari al gestopt met de pil en zijn wij voor het echie gegaan :lol: Alleen doordat ik een chronische huidziekte heb, moeten wij het echt hebben van de dagen/maanden dat ik er geen last van heb. Als ik er dus wel last van heb, moet ik weer zo een 2 maanden wachten…

Daarom schrijf ik nog steeds mee in dit topic :mrgreen:

@Belly wrote:

Zelf ben ik in januari al gestopt met de pil en zijn wij voor het echie gegaan :lol: Alleen doordat ik een chronische huidziekte heb, moeten wij het echt hebben van de dagen/maanden dat ik er geen last van heb. Als ik er dus wel last van heb, moet ik weer zo een 2 maanden wachten…

Daarom schrijf ik nog steeds mee in dit topic :mrgreen:

Jeetje, dat is wel vervelend voor je zeg :hug:

Ik las dat je al aan de volgende ronde denkt, maar als ik het goed teruggelezen heb, heb je een paar dagen voor je NOD getest?

Dan is er toch nog kans dat je nu zwanger bent toch?

Ik heb al zoveel gelezen van vrouwen die zelfs op hun NOD nog negatief testten.

Ik zal voor je duimen :thumbup: :pray: :thumbup:

:-* Amaya

Amaya, ja k moet zondag pas ongesteld worden maar de symtomen die ik nu heb, heb ik elke maand :? Heb gisteren nog negatief getest :oops:

@ klaproos, jeetje, daar word je idd niet blij van met dat soort nieuws…alsof je zomaar ff gedumpt word, en als ik zo lees wat je allemaal doet en kan…raar

@ Meggie, geen idee, maar bij een aantal tantes hebben ze de boel eruit gehaald…er is dus altijd wel een kans dat het bij mij inwendig ook een puinzooi is, daarom wil ik zo graag dat uitstrijkje, maar ik word maar niet ongesteld en dat schijnt voor een uitslag niet goed te zijn…

@ moon78 beterschap

@ Sab373 Is het gelukt met je brief? Ow ik lees net verder en zie dat het gelukt is, mooi!!!

@ Amaya tuurlijk mag je meekletsen, gezellie toch

Lieve dames, vanavond reageer ik op de berichten…

Maar moet nu even heel ego zeggen dat ik vandaag zo shagerijnig ben… ik heb het gehad met mijn werk voor deze week maar moet nog 1 dagje.

Ik ben uit balans, raak snel in paniek en realiseerde me vandaag dat ik niet voor niets normaal maar 2 dagen werk…

Mijn man heeft ook al een dramadag op zijn werk achter de rug… die baalt ook al als een stekker (hij moest om 17:15 nog vanaf de Duitse grens komen, en wij wonen ergens in de buurt van het midden van Nederland).

Dus het is hier gezellig :roll:

Dus ga ik vanavond patat/friet eten. Lekker veel, dikke magnum white erachteraan en dan nog 1 dagje. Hopelijk word ik morgen minder als sloof gebruikt en regelen mensen eens zelf hun zaakjes… :evil:

Ik lees later even serieus de berichten na, wilde even laten weten dat ik er vanavond niet zal zijn, heb nog flink last van mn dip en dat komt mn gerammel niet ten goede…

Bedankt iig voor de lieve reacties :-*

@ Klaproos en Meggie: voor jullie allebei een :hug: !!

@ Amaya: welkom hier, ik zal je in het weekend toevoegen in de lijst :)’

@ sabje: hopelijk komt er wat uit die brieven! het is inderdaad niet goed om tegen de toets op te zien. Probeer wat te ontspannen. Wanneer heb je de toets? Wat is het onderwerp van je toets?

Wat betreft hoofdpijn, vanmorgen maar paracetamol deed goed zijn werk.

Op dit moment gebruik ik de creme niet zoveel. Ik ben met zetpillen bezig en dat werkt prima. En als ik moet, moet ik direct gaan :slight_smile: En niet letterlijk gaan zitten drukken maar gewoon laten gaan. De pijn is in ieder geval sinds ik zetpillen gebruik weg. En dat is echt al heeeel erg fijn… het gevoel alsof je uit elkaar scheurt is erg naar :silenced:

Zondag ga ik om de 3 uur de creme gebruiken, testen hoe dat gaat. Of de hoofdpijn terugkomt of niet. Ik smeer nu zo’n 2 a 3 keer per dag. Zowiezo voor het slapen gaan. En in de loop van de dag en soms nog in de ochtend. En heb niet het idee dat ik er hoofdpijn van heb. Maar de bedoeling is om het toch om de 3 uur te gaan gebruiken. Zondag dus de test :slight_smile:

@ Belly: oh meid ik hoop zo dat het toch positief word, lastig hoor!

O nee he, zit ik een heel verhaal te typen, en druk ik ergens verkeerd.. Kan ik weer overnieuw beginnen

Daarom schrijf ik het altijd eerst in het kladblok op m'n pc :D

@ girly: heftig zeg... jeetje ik hoop dat je echt snel ongesteld wordt dan!

@ klaproos: meid hou je taai! :hug:

Nou de patat en magnum hebben geholpen :wink:
We hebben even allebei onze gal gespuwd en morgen gaan we er nog weer even tegenaan. Ik ben wel moe dus ga zo de broodtrommels vullen, appeltje eten en lekker naar bed! Ik kon vanmorgen ook al mijn bed niet uit komen, lag nog zoooo lekker :roll:

@ Meggie: Fijn dat de zetpillen in iedergeval goed helpen! Het lijkt me inderdaad niet prettig, dat uitscheurende gevoel. Ik ben wel benieuwd hoe het zondag gaat als je om de drie uur gaat smeren met de creme.

Helaas weet ik nog niet wanneer ik de toets moet maken. De toets is in iedergeval in de toetsweek en dat is in week 25, maar ik kan niet zien welke week dat is haha. De docent wilde eerst dat ik hem woensdag al maakte, maar dat vind ik wel heel erg snel dus dat doen we niet.

Het scheelt wel dat ik hem een niv. lager mag aftoetsen. Qua moeilijkheidsgraad maakt het niks uit, maar de vraagstelling is anders en dat kan wel eens handig zijn i.v.m mijn dyslexie.

@ andere meiden: hoe gaat het met jullie?