De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Ik begin een beetje bloed te verliezen :cry:

@ Belly: Ik had het zo voor je gehoopt meis!! :-* en een :hug: voor jou!!

verdorie Belly :cry:

Belly, wat een balen zeg. :hug:

Maar je had wel een mooie cyclus :wink:

@ Belly: he jammer meid :hug:

@ Sabje: wat apart dat je het niet van te voren weet wanneer je je examens hebt zeg… dat zou echt niets voor mij zijn. Nou hopelijk weet je het snel en ga je het halen! :thumbup: :thumbdown:

Ik ben blij dat het weekend is. Heb een lange werkweek achter de rug en ben geestelijk en lichamelijk even op. Ik doe dit dus niet weer. Gelukkig nu weer tijd om op te laden :slight_smile:

Hoe is het verder met de andere dames?

Mijn vriend zijn huis is onder voorbehoud verkocht!!!

@ Belly; wat jammer voor jullie zeg :hug: , het werd zo spannend gehouden nog… Hopelijk krijgen jullie volgende ronde weer een goede kans! :-

@ Sabje; succes met je examens!! :pray: Ik heb er dinsdag 3 :shock:

@ Meggie; ik wens jou een heel RELAXED weekend, zonder hoofdpijn en uitscheurgevoel!! :-

@ Amaya; gezellig! Weer een rammelaar erbij :wink:

@ Girly; enig zich op wanneer je dat uitstrijkje krijgt??

@ Moon, hoe is het??

@ Chelleke; hoe gaat het met je kleine grote man? Knapt ie al wat op?

Gisteravond heb ik nog laat een soll.brief de deur uit gedaan voor peuterspeelzaalleidster :wink: wie weet…

Verder heb ik me bij mn misschiene ontslag (hoe vaag) neergelegd na twee avonden flink te hebben gejankt. Ben nu op ‘oorlogsvoet’. Ik doe wat ik moet doen op mn werk en niet meer. En ben ondertussen fijn aan het solliciteren. Nou had ik achteraf beter die baan aan kunnen nemen, maar ja, dan hadden we geen fatsoenlijk huis kunnen weer kopen…

sorry dames ik kom weer f gluren ben erg druk dus geen tijd om te lezen.

moet nikki dr tas inpakken die gaat straks bij me moeder slapen ik heb avonddienst en hub heeft nachtdienst het kan dus niet anders.

maar goed weet dat me moeder goed voor haar zorgt al zal ik dr wel missen (ondanks ze normaal slaapt en ik haar ook niet zie)

nou ik ga weer verder dames ik kom snel lezen.

en voor de nieuweling WELKOM :dance:

Klaproos, dat is goed nieuws zeg.

Wanneer horen jullie of het definitief is???

@ Klaproos: oh gefeliciteerd! Zo dat is wel positief! Hopelijk is alles snel rond. Hopelijk levert de sollicitatie ook nog wat op!

@ Bianca: werkse vanavond!

Het is verder rustig hier…

Ik kom ook weer eens buurten :shifty: :oops: en zie meteen dat er wel wat knuffels uitgedeeld kunnen worden! Dus dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor iedereen die het kan gebruiken!

Bianca, werkse vanavond!

Meggie, lief dat je me mist hier :oops:

Klaproos, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk gaat het helemaal door!

Belly, wat jammer van deze ronde :hug:

Amaya welkom!

Hier alles goed. We zitten aan het einde van ronde 2. Eigenlijk hebben we nog geen goede ronde gehad. In ronde 1 waren hub en ik behoorlijk ziek tijdens de groene dagen en deze ronde was ik met mijn groep op kamp in de groene dagen. Dus hebben we niet echt gericht kunnen klussen. Ik ga er daarom vanuit dat het deze ronde niks wordt. De kans is echt heel klein!

:-* voor iedereen, zal proberen weer wat vaker mee te lezen/schrijven hier!

Hoi,

Ik wil me graag hier aanmelden als het mag. :angel:

Ik ben Lesley, 20 jaar, eind oktober word ik 21, ik woon samen met mijn vriend van 24, we hebben samen een zoon die pas 3 maanden oud is.

Hoe geweldig gelukkig ik met hem ben :inlove: heb ik het gevoel alsof mijn gezin niet compleet is.

Mijn vriend wil niet nu al een kind, elk geval niet dat we al zwanger worden, hij wist tot voor kort niet zeker of hij nog een kindje wou, hij heeft altijd gezegd 2 kids is genoeg, en dat heeft hij. 1tje ziet hij tot zijn grootste spijt niet, we zijn er wel mee bezig, we willen absoluut geen vervanging voor dat jochie, maar ik wil wel een 2e.

Roy wil nog een jaar wachten, ik wil niet langer dan 5 maanden wachten.

Kindjes kort op elkaar lijkt me leuk.

Vraag wat je wilt weten.

Maar de vraag is, mag ik mee schrijven?

:-*

Tuuuuuuuurlijk mag dat! Welkom dan maar! Hopelijk komen jij en je vriend er samen uit. En natuurlijk hoop ik dat jij je zin krijgt! :wink:

Zie ik jou niet ook wel eens in het fotografeer topic?

Natuurlijk mag je meeschrijven.

Welkom hier.

Wat leuk dat je nog zo’n klein kindje hebt.

Je hoeft je niet te schamen hoor omdat je nu al wel een 2e kindje zou willen.

Ik wilde ook het liefst meteen na de bevalling weer zwanger zijn :oops:

Klopt niet vaak maar af en toe kom ik langs om iets te laten zien :mrgreen:

Oeps Riley huilt brb

@ Meggie: ik wens jou een heel fijn weekend toe! Kom maar lekker een beetje tot rust, je hebt het verdiend!!

@ Klaproos: Wat fijn dat je vriend het huis onder voorbehoud heeft verkocht!! Nu maar hopen dat het snel definitief is… En ik hoop dat je gauw wat weer hoort van je sollicitatiebrief!!! succes met je drie examens!! ga voor je duimen dinsdag!

@ Bianca: doe het maaqr rustig aan hoor, we zijn allemaal wel eens druk. Komt wel weer goed… Nikki gaat het vast heel leuk en gezellig krijgen bij oma. Lijkt me wel lastig om dr soms te moeten loslaten…

@ Matsjo: hopelijk kunnen jullie je volgende ronde wel goed benutten!!

@ Sweet-love: welkom!! Leuk dat je mee komt schrijven. Gelukkig ben ik niet de enige meer die nog "jong"is!!

@ Lotte: hoe gaat het met jou??

Hier gaat het goed. Ik hoop heel hard dat mijn sollicitatiebrieven een positief staartje krijgen. Dat ik dan eindelijk een baan krijg en dat we dan eindelijk een stap dichter bij een kindje zijn. Helaas moet ik daar wel mijn laatste examen nog voor halen. Voor mijn maag mag ik geen stress hebben, maar dat examen zit me wel zo dwars… heb er geen vertrouwen in… Op school zijn ze er van overtuigd dat het " wel goed " komt ( wat ook druk met zich mee brengt want nu moet ik het wel halen, anders faal ik daar weer in) en ik heb alleen maar familie om me heen wat zich opdringt om me van alle kanten te helpen ( enb dat wil ik eigenlijk ook niet i.v.m. de verwarring van verschillende uitleg enzo)… Ik weet dus ook niet of ik ze me nou wel moet laten helpen of niet.

Gister gezellige dag gehad, lekker bezig geweest in de tuin. Avond was wat minder, hond was niet goed te pas. Heel sloom, eten laten staan… Toen vriendje thuis kwam heeft ie maar besloten hond boven te laten slapen, zo beroerd was ie. Gelukkig is hij vandaag weer redelijk op geknapt!!

Morgen niks op de planning, maar het wordt ongetwijfeld een leuke dag. Hebben jullie nog wat leuks op de planning?? Ben benieuwd!

Hoe oud ben jij dan Sabje :mrgreen: ?

hey meiden!

omg er is veel gezeverd! ff bijlezen!!

welkom voor de nieuwe en gefelicteerd klaproos ik hoop dat de verkoop goed verloopt!!

hier hebben we vandaag de kleren voor de trouw gekocht voor mijn man, een een avond jurk voor mij! Maatje 40 :dance: (ik kom van maatje 52 :angel: ) heeeeeerlijk!!

maar die is voor de bruiloft die ik fotografeer volgende week in noorwegen :smiley:

Hier is het klapperen bijna gedaan!! :smiley: nog 1,5 ronde en wij gaan ervoor!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Zo netjes Veugje maat 52 naar 40. :clap: En in Noorwegen fotograferen :thumbup:

nog 1,5 maanden voor jou! :dance: Leuk broertje of zusje voor kleine noor!

Sabje, hier gaat het goed hoor.

De :twisted: zijn alweer een paar dagen verdwenen dus het is allemaal weer rustig.

Ik ben benieuwd of ik dze cyclus mijn eisprong weer zo goed voel en wanneer dat is.

Ik wil komende week even naar de ha om mijn bloeddruk te laten controleren en te overleggen hoe het nu verder moet met de pillen die ik slik.

Stiekem hoop ik dat ik ermee mag stoppen maar ik ben bang dat ik andere pillen krijg die je wel mag hebben als je zwanger bent of wil worden.

Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve reacties! :-* Dat doet me echt goed!

Ik was er echt een beetje vanuit gegaan dat ik toch zwanger was :oops: Zelfs bij hub was het door zijn hoofd geschoten… :inlove:

Maar goed, heb nu een dagje kunnen “treuren” en ben lekker verwend door hub met een chocolade en wijn :inlove: en we gaan gewoon door voor de volgende ronde :thumbup: