De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

@ Matsjo: nou wat ik al zei, ik snap dat je hier niet zoveel meer komt :slight_smile: Maar leuk om je hier weer eens te zien! Ik lees ook jullie stopperstopic omdat ik toch wel benieuwd ben wie er zoal zwanger raken :slight_smile: En vooral jou :wink:

Hopelijk kunnen jullie de volgende ronde er echt helemaal voor gaan! Mats is een mooi mannetje :slight_smile:

@ Sweet-Love: Welkom! Schrijf gezellig mee, leuk! Ik heb je al toegevoegd aan het lijstje dat aan het begin van dit topic staat. Alleen nog geen startmaand dus als je dat nog door wilt geven, graag!

@ Sabje: dank je :slight_smile: Het is een heerlijk thuisblijf weekend. Is lang geleden maar wel lekker. Wat betreft je toets… mijn moeder zei altijd “Meer dan je best kun je niet doen”. Hou dat voor ogen. En laat je alsjeblieft niet beinvloeden door de verwachtingen van anderen. Zonde van je energie meid en slechte stress! Succes met het examen!

@ FKA Vuegje: jeetje dat is wel een verschil 52 of 40. Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? In augustus toch ook?

@ Lotte: ben benieuwd hoe het met je bloeddruk is, hopelijk goed en hoef je inderdaad geen pillen te slikken!

@ Belly: zo je bent zeker verwend joh :slight_smile: Lief!

Ik ga zo maar eens richting bed denk ik, begin ineens erg moe te worden. Ben al de hele dag wat verdrietig om mijn kat die al bijna 3 maanden dood is. Soms heb je dat weleens hè.

Ben de laatste tijd niet zo goed in balans. Sorry voor al die klaagberichtjes van de laatste tijd.

Normaal ben ik optimistisch hoor :slight_smile:

Het lijstje heeft weer een update gekregen met 2 nieuwe mensen erbij!

Voor wijzigingen zoals NOD of WOD graag in een PB of anders even hier in dit topic :slight_smile:

FKA Vuegje/Barbara: Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine Noor!!!

Meggie, mijn WOD is 29 juni :wink:

Goedemorgen/middag :mrgreen:

OOh wat heb ik heerlijk geslapen vannacht :zzz: Ik werd pas om 12:10 wakker :mrgreen: Ik had het ook echt nodig om een keer goed uit te slapen…

Morgen weer werken en ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk echt geen zin heb…Merk dat ik de laatste tijd wel vaker naar mijn werk ga en geen zin heb :oops: Maargoed, ik hoef maar tot aan vrijdag 12:00 uur en dan gaan we lekker een weekje op vakantie naar mijn ouders in Limburg. Zij zijn er afgelopen vrijdag al heen gegaan. Even lekker genieten en rustenn.

Niets moet,alles mag :mrgreen: Ik kijk er echt naar uit en ben er ook zo aan toe!

Manlief is formule 1 aan het kijken :? Ds ik ga zo de was maar even opvouwen en opruimen…Is dat ook weer gebeurd en vast wat dingetjes inpakken :inlove:

@Lotte wrote:

Meggie, mijn WOD is 29 juni :wink:

Thanks, ik wacht nog even vandaag of op eventuele andere reacties/wijzingen en dan zet ik het erin :slight_smile:

WOD klinkt ook wel grappig :lol:

@ Sweet-love: Ik wordt over 2 maand 23 :wink:

@ Vleugje: Spannnd, nog 1,5 maand!! En wat knap dat je zoveel bent afgevallen. Heb je dat met een bepaald dieet gedaan??

@ Lotte: Fijn dat de :twisted: weer verdwenen zijn, en idd, ik hoop voor je dat je je eisprong weer zo goed voelt. Zou toch fijn zijn als je lichaam doet wat ie doet en je er ook van op aan kunt!

@ Belly, dat stiekum hopen op een kindje dat herken ik wel. Altijd jammer als het dan toch niet zo mocht zijn… Ik ben dan wel aan de pil dus die kans is nog kleiner… ik vergeet hem best wel eens, maar de stoffen zitten dan vast nog wel in je lichaam ofzo…

Toh hoop ik dat het snel lukt bij je… ik gun het je zo!! :thumbup: (alle meiden overigens hoor). Fijn dat je lekker hebt geslapen vannacht. Laat je maar lekker door je man verwennen!

@ Meggie, het komt ook vast wel goed hoor, maar ik kan niet zo goed tegen dat gepush…

Ik ga nog maar even een berg was strijken (als ik het niet doe doet een ander het ook niet :? ) en dan ga ik nog maar weer even aan de studie!!

(zo raar, dit berichtje kwam in een keer in het topic van de oktoberstoppers…:? Hoe dat nou kan?)

Ik moet hier ok de was gaan opvouwen en opruimen, maar heb zo geen zin :oops:

Meggie wij willen beginnen eind 2009, begin 2010.

Ik slik de pil niet, ik wil weten hoe precies mijn cyclus in elkaar zit.

Aangezien ik vorig jaar stopte ik 48 dagen cyclus had, en wil gewoon wat regelmaat. :mrgreen: Dan maar Condooms.

Belly, lekker uitslapen, hier om 10.00 u wakker. :mrgreen:

Wod, wat is de volledige benoeming? :wink: :mrgreen:

Sabje, ook jong ja, maar nog altijd ouder dan mij. :mrgreen:

En de was opruimen, hier ook maar de zin is er niet zo, maar hey het is zondag! doe ik morgen wel.

@Sweet-Love wrote:

Wel Ongesteld Dag :wink:

@Lotte wrote:

@Sweet-Love wrote:

Wel Ongesteld Dag :wink:

Haha! Ok.

Ik weet het nog niet, want ik wacht me ongesteldheid af, en daarna pas bij houden.

@ Sabje: 23 lekker jong nog :wink: Overigens strijk ik gewoon niet. Die paar kreukels en door het goed uit te slaan als de was nog nat is scheelt het de helft. In het begin deed ik het wel maar ik vind het vreselijk vermoeiend werk. Dus ben er mee gestopt. Mijn man maakt het gelukkig niets uit, dat scheelt. Soms doet mijn moeder het als ze hier is, vindt ze leuk :roll:

Ik ben nog aan het wassen, de laatste was zit er in. De rest hangt allemaal al te drogen. Morgen dan opruimen.

Heb net een heerlijk verhelderend gesprek gehad met mijn man over financiën en hoe we kosten kunnen besparen. Want wij verspillen zoveel geld, vooral aan eten (dat we uiteindelijk niet opeten)…

Verder ben ik vandaag hard bezig om netjes te eten en netjes mijn creme te smeren. Heb zoveel behoefte aan de 3 R-en…

Voel me nog steeds emotioneel. In principe kan ik vanaf donderdag weer ongesteld worden als mijn cyclys 28 dagen zou zijn, zal toch geen PMS nu al hebben?! Mijn gevoel zegt namelijk een lange cyclus. Heb ook minder slijm dan normaal… we zullen zien :slight_smile:

Nou ga eens wat lekkers eten en dan mijn laptop verder opruimen, is wel nodig :slight_smile:

Het lijstje werk ik morgen bij!

Fijne zondag allemaal nog!

Meggie, wij hebben dat financieel ook gehad, we halen nu voor 3 dagen echt eten wat we nodig hebben, en meer niet, verder kan dan bij gehaald worden.

Hallo meiden,

Alles goed met jullie? Iedereen een leuk of lekker relaxt weekend gehad?

Wij hebben wel een leuk weekend gehad hier.

Vandaag ga ik met mijn neefje van 1,5 zwemmen. En daar ben ik best een beetje gespannen voor.

Ik heb al zeker 8 jaar niet meer gezwommem omdat ik mezelf daar te dik voor vond. Toch ben ik nu 15 kilo afgevallen en ga ik voor het eerst de stap nemen. Twee weken geleden heb ik weer eens wat zwemkleding gekocht, een Tankini haha. Ik ben nog niet zo als ik zou willen zijn, maar ik ben goed op weg… MAar wel een beetje zenuwachtig dus haha.

Verder ga ik deze week hard aan de studie. Moet er nog flink aan trekken!!

Kom nog wel ff kijken straks!

aaww dankje meiden!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik kom strakjes ff langs!! krijg straks bezoek dus moet wat regelen hier :wink:

@ Vuegje; inderdaad nog van harte! :dance: Leuk gehad??

@ Sabje; veel plezier straks met je neefje, leuk man, heerlijk in het warme bad! Snap dat voor jou zo’n stap na 8 jaar wel spannend is, maar probeer er van te genieten!

@ Meggie en Sabje; ik heb hier ook nog wel wat was en strijkgoed liggen hoor! Als jullie je vervelen!

@ Meggie; ja een kat die zo’n lange tijd bij je is geweest… :hug: is toch niet zo raar dat je die mist!

@ Matsjo; alleen maar leuk toch dat je zo actief kunt zijn in de stopperstopic!

Als ik nu de pil niet had geslikt zou ik morgen mn eisprong hebben (volgens de menstruatiekalender :wink: )

Gaaf dat ik hem nog twee weken slik en dan niet meer…

Morgen ga ik met mn vader het huis bekijken wat we serieus op het oog hebben, als mijn vader de zelfde mening heeft als wij dan doen we woensdag een bod…oe zo spannend!

Vanmiddag heeft mn vriend nog een gesprek met de bank, krijgt ie oa de horen wat mn werkgeversverklaring van invloed heeft op de hypotheek.

Als het klussen (letterlijk) allemaal voorlopig een beetje gedaan is, dan gaan we voor het echie… :inlove:

Gisteren uit eten geweest met zn 2’en :inlove: omdat we gister precies een jaar samen waren :inlove:

Was zoooooo lekker! :drool:

Nu ga ik nog echt even aan de studie jongens, ik vraag me af waarvoor, maar goed, proberen dit studiejaar goed af te sluiten. :-*

Goedemorgen allemaal!

Jeetje wat is er enorm veel gekletst hier. Ik ben weekend weg geweest, had verjaardagen, mijn zus kwam terug uit het buitenland en tot overmaat van ramp kon ik niet tussendoor op internet omdat ik problemen had met onze internet-maatschappij. Gelukkig ontdekte ik vanmorgen dat internet het weer doet en kwam ik daardoor nog te laat voor mijn therapie ook. Gelukkig maar 5 minuten en vond ze het niet zo heel erg. (Ik was tot nu toe de enige die nooit te laat kwam.)

Klaproos, ik duim voor je dat het allemaal doorgaat met de verkoop van het huis! En met je werk duim ik natuurlijk dat alles op z’n pootjes terecht komt en je een veeeeeel leukere baan te pakken krijgt straks. Succes!

Aan de nieuwe rammelaars: hartelijk welkom! Leuk dat jullie komen meeschrijven.

Formally known as Vuegje, wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Hele prestatie! Petje af :slight_smile:

@Sabje: veel plezier en succes! Komt vast allemaal goed. Zwemmen is echt heerlijk, dus probeer er een beetje van te genieten, ondanks dat je nog een beetje onzeker bent. Bedenk je: er zijn meer meiden/vrouwen onzeker in bikini!!

Ik tel verder af voor de vakantie (nog 7 weken) en daarna stop ik met de pil!! Vind het zo spannend :slight_smile: En heb er ook heel veel zin in. Ben inmiddels ook al druk aan de mulitvita’s met foliumzuur (zwanger worden van de etos). Voelt goed om er zo stapsgewijs naartoe te leven.

Vandaag lekker vrij dagje. Heerlijk rommelen in huis, beetje internetten (toch fijn dat dat nu eindelijk weer kan na een week. ben toch beetje verslaafd geloof ik.) En vanmiddag nog ff naar de kapper en sporten.

Fijne dag allemaal!!!

Het huis wat we hadden willen kopen, is vandaag ineens verkocht… iemand was ons voor! :wall: (moest ik even kwijt, ik ga nu weer aan de studie)

Mariamaria; gelukkig weer terug van weggeweest… Wat een ramp hè als je geen internet hebt!

Wat een balen klaproos.

Hopelijk vinden jullie snel iets anders.

Ships, klaproos