De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Balen Klaproos

Ai dat is balen! Hoop dat er snel een stiekem nóg leuker huis voorbij komt.

Klaproos, mijn schoonmoeder vertelde mij niet zo lang geleden het volgende toen we op zoek waren naar een andere woning en de woning niet kregen welke we wilden hebben.

Op dit moment is dit niet het juiste huis voor jullie. Het juiste huis komt als de tijd daar is…Amper 3 maanden later kregen we de woning welke we ook wilde hebben en veel ruimer/groter en goedkoper was als de andere…

Hoop dat dit ook voor jullie geldt :pray:

Soortgelijk hadden wij dus ook. Er is 3 keer een huis aan onze neus voorbij gegaan. En uiteindelijk hebben we echt een tophuis te pakken gekregen op een veel betere locatie én een betere prijs dan wat we eerst allemaal zagen. Er is dus hoop! (Wat niet wegneemt dat het nu natuurlijk wel ff balen is.)

@mariamaria wrote:

Soortgelijk hadden wij dus ook. Er is 3 keer een huis aan onze neus voorbij gegaan. En uiteindelijk hebben we echt een tophuis te pakken gekregen op een veel betere locatie én een betere prijs dan wat we eerst allemaal zagen. Er is dus hoop! (Wat niet wegneemt dat het nu natuurlijk wel ff balen is.)

Nee inderdaad, het is zeker even balen…Ken er jammer genoeg alles van :?

@ Klaproos: Jammer dat het huis niks is geworden… Ik hoop net als de andere meiden dat er een veel beter en mooier huis op jullie pad komt!!

Ik heb een heerlijke ochtend gehad. Ik heb lekker met mijn neefje kunnen zwemmen en het was geweldig! Wat heeft dat jochie heerlijk genoten! Ik zelf ook. Die mooie koppies die ze kunnen trekken, echt prachtig… rammel, rammel, rammel!

Helaas heeft de dag wel een hele nare en vervelende wending gekregen waardoor er nu op privesfeer veel spanningen zijn ontstaan… Ik trek het ff niet allemaal, ben ook al flink beroerd sinds vanmiddag… Dan komt die toets er ook nog een keer over heen… (overigens heb ik de datum gekregen , 17 juni)… Ik ben dus ff niet te genieten, heb last van mn maag en ben gewoon dood en dood moe, terwijl daar eigenlijk niet zo’n reden voor is in mijn ogen. En ik kan het niet uitstaan van mezelf :twisted:

@sabje373 wrote:

@ Klaproos: Jammer dat het huis niks is geworden… Ik hoop net als de andere meiden dat er een veel beter en mooier huis op jullie pad komt!!

Ik heb een heerlijke ochtend gehad. Ik heb lekker met mijn neefje kunnen zwemmen en het was geweldig! Wat heeft dat jochie heerlijk genoten! Ik zelf ook. Die mooie koppies die ze kunnen trekken, echt prachtig… rammel, rammel, rammel!

Helaas heeft de dag wel een hele nare en vervelende wending gekregen waardoor er nu op privesfeer veel spanningen zijn ontstaan… Ik trek het ff niet allemaal, ben ook al flink beroerd sinds vanmiddag… Dan komt die toets er ook nog een keer over heen… (overigens heb ik de datum gekregen , 17 juni)… Ik ben dus ff niet te genieten, heb last van mn maag en ben gewoon dood en dood moe, terwijl daar eigenlijk niet zo’n reden voor is in mijn ogen. En ik kan het niet uitstaan van mezelf :twisted:

:hug:

Hallo allemaal!

Ik zal het lijstje vanavond even updaten en vanavond op de anderen reageren.

Crème smeren ging zondag wel goed maar gisteren weer hoofdpijn gehad (nou ja het zat tegen migraine aan). Dus ben even radeloos…

Daarnaast heb ik het al een paar dagen warm, voel me doodmoe. En een warm hoofd. Pfff ben toe aan de vakantie in augustus :smiley:

Hoi hoi!!

Ik zou me graag bij jullie aansluiten!!

Jade - mama van Bjorn (15-05-2007)- en ik klets mee met de juni 2007 mama’s.

De grote beslissing is genomen, we willen graag voor een brusje voor Bjorn gaan, maar omdat ik eerst nog even een opleiding moet doen - mag het pas vanaf oktober aaaargh!!

Ik heb eergisteren mijn laatste pil geslikt en ga nu rustig met de persona ontpillen!!

Jade, welkom bij de rammelaars :mrgreen:

Leuk dat jullie voor een brusje gaan.

Het is zo oktober hoor.

Samen kletsen we de tijd wel vol.

Tijd vliegt voorbij hoor! :smiley:

Welkom Jade.

Sabje :hug:

@ Jade, Welkom hier!! Hopelijk kun je hier nog even je ei kwijt tot oktober. Ik hoop het in iedergeval.

@ andere dames, het gaat hier nog steeds niet zo geweldig. Het is alles behalve gezellig. Ik kom wel weer terug als de rust weer is wedergekeerd en ik wat beter in m’n vel zit. Jullie kunnen er tenslotte ook niks aan doen en hoeven mijn gezeur dan ook niet aan te horen. Meiden, tot gauw :-* + :hug:

@sabje373 wrote:

@ andere dames, het gaat hier nog steeds niet zo geweldig. Het is alles behalve gezellig. Ik kom wel weer terug als de rust weer is wedergekeerd en ik wat beter in m’n vel zit. Jullie kunnen er tenslotte ook niks aan doen en hoeven mijn gezeur dan ook niet aan te horen. Meiden, tot gauw :-* + :hug:

Tot gauw meissie, take it easy, en van mij mag je zo veel zeuren als je wilt hoor, geen probleem, iedereen moet wel is zijn ei kwijt.

@Sweet-Love wrote:

@sabje373 wrote:

Tot gauw meissie, take it easy, en van mij mag je zo veel zeuren als je wilt hoor, geen probleem, iedereen moet wel is zijn ei kwijt.

NEEE!!! Het is juist de bedoeling dat jullie je ei nog even bij jullie houden :lol: Maar alle gekheid op een stokkie, van mij mag je ook zoveel zeuren hoeveel je wilt!

Doe maar rustig aan! :-*

@ Klaproos: Hoe staat het met de financiering? Je vriend moest naar de bank, inmiddels al wat meer duidelijkheid? Verder wat ontzettend balen dat het huis verkocht is! Erg jammer joh! Maar ben jij nu een juni-stopper of toch niet?

@ Sabje: jammer dat het allemaal niet zo lekker gaat bij jullie. Maar ik heb geen last van gezeur hoor. Ik zie het niet als gezeur tenminste. Je zit gewoon even in een lastige situatie en dat mag hier ook gewoon besproken worden.

@ Mariamaria: ja het schiet al op hè! Nog maar even :slight_smile:

@ Jade: Welkom hier!

Ik moest vandaag naar de dietiste… en ik ben 2 kilo aangekomen! En dat in bijna 4 weken dus ben heel erg blij :slight_smile: Ook al ging het eten niet zo lekker, gelukkig toch genoeg gegeten. Dus ga lekker verder en hoop eind juli (als ik weer mag komen) weer zo’n 2 kilo te zijn aangekomen.

En ik denk dat ik gewoon in augustus lekker ga beginnen met zwanger proberen te worden.

Ik had dat goede nieuws wel even nodig

Overigens het lijstje doe ik morgen want ben doodop vandaag. :mrgreen:

hai jade :wink: welkom hier bij de klappers :wink:

:clap: Meggie, op naar de volgende kilootjes.

Welkom aan alle nieuwkomers, gezellie dat jullie hier mee komen kletsen!!!

Volgens mij ben ik de enige die nog geen “startdatum” heeft?? Of lijkt dit maar zo. Op het moment weinig geklapper hier, heb het erg druk met het werk en ben iedere avond echt bekaf! Moet echt nu even niet aan een tweede kindje denken. (zal wel voor korte duur zijn want ik ben toch echt “in love” met mijn kleine mannetje, en die wordt toch echt wel groot!!!)

Tot snel (wanneer ik niet meer zo moe ben)!!

@Belly wrote:

@Sweet-Love wrote:
@sabje373 wrote:

NEEE!!! Het is juist de bedoeling dat jullie je ei nog even bij jullie houden :lol: Maar alle gekheid op een stokkie, van mij mag je ook zoveel zeuren hoeveel je wilt!

Doe maar rustig aan! :-*

:lol:

Ik zat ook al te denken, is dit wel zo een goede verwoording… hahaha!

@Meggie wrote:

Ik moest vandaag naar de dietiste… en ik ben 2 kilo aangekomen! En dat in bijna 4 weken dus ben heel erg blij :slight_smile: Ook al ging het eten niet zo lekker, gelukkig toch genoeg gegeten. Dus ga lekker verder en hoop eind juli (als ik weer mag komen) weer zo’n 2 kilo te zijn aangekomen.

En ik denk dat ik gewoon in augustus lekker ga beginnen met zwanger proberen te worden.

Ik had dat goede nieuws wel even nodig

Goed nieuws!! :thumbup:

@Sabje: :hug:

@Jade: welkom in deze topic! gezellig dat je komt meeschrijven.

Verder niet zoveel nieuws hier. Dagje gewerkt en verder lekker genieten met manlief hier thuis. Die is ineens zo aanhankelijk… alsof ik nu al extra ‘klushormonen’ uitscheid ofzo…

En dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg!! :inlove: