En ook hier alles oké.
Ik mis mijn mannetje, is toch wel gezellig als hij thuis is. Nou ja ga maar even stofzuigen beneden, manlief kon weleens vroeg thuis zijn vandaag :mrgreen:
Prettig weekend allemaal!
Zoooo dan!! Kwamen we eindelijk na veel gejengel en geruzie achterin :lol: aan in Callantsoog… HOZEN!!! :shock: We zijn eerst maar even warme chocolademelk gaan drinken in een zaakje (daar was het echt weer voor!) om vervolgens in een heerlijk zonnetje op het strand te gaan lopen, zitten, pootje baden (ja ik niet met mn steunkousen)
Weet niet wat mn vriend nu aan het uitspoken is, maar hij kwam net plakband halen (was mn huiswerk aan het maken). Ik zeg: wat ga jij doen? :think:
Hij zo: even wat plakken :eh: (ja duhh)
Nou ik ga nog even relaxen!
Iedereen een heel fijn weekend!
Oh en Sabje, ik ben DOL op klaprozen… :inlove:
Ik ben ook dol op klaprozen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hee Allemaal,
@meggie: :hug: :hug: voor je hoofdpijn. Heb je ook last van verkrampte spieren in je nek en hoofd??? Hier ook veel last van hoofdpijn (vooral tijdens menstruatie), heb een speciaal kussen gekocht en sindsdien gaat het een stuk beter. En…in mijn zwangerschap totaal geen hoofdpijn gehad. Komt doordat de spieren veel losser en rekbaarder zijn. Na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan en ik moet zeggen: heb nog wel hoofdpijn maar niet meer zoveel als toen ik de pil nog slikte en hoofdpijn is beter te houden.
@klaproos: Hopelijk verregent je strandweekend niet. (Je ging toch het hele weekend???) En hier staan er klaprozen naast het huis :mrgreen:
@Jannigje: Heb geen ervaring met ovu-testen. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Lekker aan de klus 8) Fijn weekend!!
Hier nog 1 dagje werken en dan heb ik welgeteld 1 hele dag vrij!!!
En ik baal: mag niet mee naar de efteling volgende week; moet werken :wall: :wall: :doh: :doh:
Fijn weekend allemaal!!!
@ Klaproos: oh dat zal je inderdaad net hebben, regen! Maar zo te horen is het toch nog leuk geweest
@ Moon78: ik heb het vooral in mijn hoofd en oog/oren. Maar heb wel verkrampte kaakspieren, span ze te veel aan. En 's nachts doe ik dat nog erger dus krijg een bitje. Meestal kan ik er wel achter komen waardoor ik hoofdpijn heb. Ik denk afgelopen week echt vanwege de hormonen. Ik ben ook gestopt met de pil vanwege de hoofdpijn. Geen hormonen meer in mijn lijf!
Jammer dat je niet mee kunt naar de Efteling!
Ik ben verder klaar met opruimen boven. En ik denk pas als ik zwanger ben dat we de kastenwand gaan maken. Anders word die kamer wel verdacht leeg :lol:
Ik ga zo maar naar bed. Morgen dagje weg naar een dierentuin en daarna uit eten. Om 8:35 gaat de wekker…
Prettig weekend allemaal!
MEggie veel plezier in de dierentuin…
Welke ga je??
Moon jammer dat je niet mee kunt naar de efteling.
Ik ga morgen mijn huis opruimen. Zondag vier ik stein zijn verjaardag
We gaan naar Ouwehands in Rhenen.
Oh lekker opruimen, zal ik naar jou toe komen heb de smaak nu te pakken hoor
Wanneer is Stein precies jarig? Zondag wordt het wel mooi weer dus dat is wel lekker!
@Meggie wrote:
We gaan naar Ouwehands in Rhenen.hihihi iedereen is welkom.
Oh lekker opruimen, zal ik naar jou toe komen heb de smaak nu te pakken hoor
Wanneer is Stein precies jarig? Zondag wordt het wel mooi weer dus dat is wel lekker!
Word wel heel druk.
Stein is de 28ste jarig
En Jannigje, je hele huis opgeruimd voor morgen Je zult het vast ook allemaal versierd hebben
Ouwehands in Rhenen was leuk maar eigenlijk te druk. Wij gaan liever op een doordeweekse dag. Zeker omdat mijn man graag fotografeert en dat lukt dan niet zo goed
Verder ben ik nu lekker moe dus ga zo maar slapen. Morgen weer de hele middag weg.
@ Jannigje: Veel plezier vandaag!!
@ andere meiden: Hoe is het met jullie?
Wij zijn lekker van het weer aan het genieten. We zijn meer buiten dan binnen te vinden en dat is wel erg prettig!!
Alleen een beetje jammer dat ik vrijdag mijn menstruatie kreeg… ik voekl me dan nooit zo lekker… vies ook, helemaal met dit weer haha… Straks maar eerst weer eens lekker douchen… Ik hoop toch echt dat het vandaag of morgen over is…
Verder gaan we niet zo veel leuks doen vandaag… vriendlief moet werken dus we zien het wel…
ik wens jullie nog een fijne zondag!!
Meggie: Haal je mij van het lijstje af nu?
@Jannigje wrote:
Hallo meiden
Ik zal hier ook even mijn verhaal doen.
ik heb 11 mei een ovulatie test gedaan en die was negatief.
13 mei weer een ovutest gedaan en die was harstikke positief.
Maar de afgelopen dagen heb ik een druk onderin mijn buik en slijmverlies. Ik dacht laat ik een ovutest doen. Geen idee waarom. Werd ineens onzeker of ik wel echt mijn ei gehad had.
Mijn ovutest is nog steeds (of weer) harstikke positief :shock: .
Nou vraag ik me af wat dat betekend.
Ik zal een foto nmeerzetten van mijn ovutesten
Ik ga trouwens pas woensdag testen met een zwangerschapstest denk ik :think:
ovulatie testen worden ook positief als je zwanger bent!!
kleine vorzichtige felicitatie van mijn kant
hier is het fietsen alleen naar de kinderboederij gegaan!! idee van hanneke allen portomonee vergeten :wall: heb je daar niet nodig je kan er toch niks kopen nu was er feest.
schapen scheren,ijsje eten,suikerspin,slush puppie,springkussen,muziek.
nikki vond het geweldig het was dus geslaagd.
Tot dat…
mama het windschermpje terug naar achter boog (nikki trekt hem altijd naar voren) en ze ineens heel hard begon te huilen zat haar vingertje er tussen de schade valt mee niet stuk maar ze was helemaal overstuur. snel vingertje los gemaakt arm kind moet echt zeer hebben gedaan.
en daarna uit de stoel gehaald en geknuffeld had gelukkig wel drinken mee dus kon ik haar mee troosten.
stomme mama :wall:
thuis vrieslollie gegeven en lekker weer in badje gelukkig zijn die kleintjes het snel vergeten.
jannigje fijne verjaadrag van stein GEFELICITEERD ookal is ie pas donderdag echt jarig!!
meggie druk weekend?? leuk naar de dierentuin wij zijn pas ook geweest met nikki maar als je man graag fotografeert zijn veel mensen idd niet handig.
@ Jannigje; hopelijk heb je een fijne verjaardag van Stein vandaag! In ieder geval er geweldig weer bij!!!
Ik kom later even bij lezen, heb nu een mega afwas te verwerken…
Ik had inderdaad een druk weekend. Ben ook echt moe Morgen maar rustig aan doen, moet wel naar het gemeentehuis maar verder rustig wat huishouden doen.
Ik rammel behoorlijk, maar ja geduld is een schone zaak.
Jannigje: hopelijk heeft Stein een leuke verjaardag gehad!
@ Tweet: ik heb je van het lijstje gehaald, heb er nog even over gedacht om er een tweede lijst bij te maken met de zwangeren maar ik weet niet of je dit topic nog blijft volgen of niet Al zou ik het begrijpen als je dat niet doet, je rammelt niet meer hahaha!
Sowieso staan er veel mensen op die al begonnen zijn.
Hopelijk wordt het lijstje snel korter
Ik blijf af en toe zeker meelezen zodat ik weet hoe het met iedereen gaat, maar heel actief zal ik hier inderdaad waarschijnlijk niet meer zijn…
Even snel & ego: ik moet vandaag ongesteld worden, maar er is nog geen teken dat het er aan komt. Niet sjagerijnig (hoe je het ook schrijft) geweest, geen buikpijn / rugpijn wat iets aankondigt…
Ik wacht vandaag in elk geval nog even af, maar omdat ik aan de pil ben en het al jaren wel voel dat het eraan zit te komen… vind ik dit wel een beetje verdacht.
Spannend Mariamaria.
Je hebt er ik neem aan bewust voor gekozen om in augustus de laatste pil te slikken.
Zou je het erg vinden om nu al zwanger te zijn?